וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה והפועל ב"ש נפרדו ב-2:2

בנתניה רצו ניצחון שני ברציפות, בהפ' ב"ש קיוו לחזור למסלול הניצחונות והשתיים סיימו ב-2:2 עם שני שערים שנכבשו מנבדל

במכבי נתניה חזרו בשבועות האחרונים לחיים. החזרה של ראובן עטר לקופסא הציתה מחדש את הלהט של השחקנים, שנתנו בשבוע שעבר הצגה משכנעת נגד מכבי פתח תקוה, אבל הערב (שבת) חזרו לקרקע עם 2:2 מאכזב מבחינתם נגד הפועל באר שבע, שממשיכה להראות שהחלק הקדמי שלה שווה צמרת, אבל לפחות מבחינת ההגנה, הקבוצה שייכת בהחלט לחלק התחתון.

נתניה, שחגגה כנראה יותר מדי אחרי שעלתה ל-0:2 מוקדם משערים של אחמד סבע (9) ורביד גזל (19) הפקירה את ההגנה ובהיעדרו של ביוואן פרנסמן הפצוע, שהוחלף על ידי סטיבן אופיי, באר שבע ידעה היטב לנצל זאת והשוותה ל-2:2 אחרי שערים של ליאור אסולין (21) ופבל פרגל (27). במחצית השנייה השתיים נרגעו, לא הגיעו למצבים מסוכנים יותר מדי והשאירו את התוצאה. מי שגנבו את ההצגה הם צוות השופטים בראשות אשר כהן, שאישרו שני שערים בנבדל (אחד לכל קבוצה), מה שאמנם לא גרם עוול לאף אחת מהן אך נתן איתות נוסף ליכולת השיפוט העונה.

אלא משעבר לנקודה שמקבלת כל קבוצה, בבאר שבע צריכים לעשות חושבים על המשך העונה, שנפתחה רע עבור שחקניו של גיא עזורי. הניצחון על בית"ר ירושלים גרם בבירת הנגב לחשוב שאולי בכל זאת נבנתה קבוצה לוהטת שייקח לה זמן להתחבר, אבל אחרי ההפסד למכבי חיפה בשבוע שעבר והתיקו נגד נתניה מתברר שלאדומים יש עוד הרבה לאן להשתפר, בטח בזמן שהקהל התובעני לא ממש יניח לתצוגת כדורגל בינונית משחקניו.

מהלך המשחק

דקה 7 - חן עזרא סיכן את השער של טברטקו קאלה לאחר ששלח בעיטה חופשית לפינה השמאלית והחמיץ במעט את השער.

דקה 9 - גול! אחד השערים המוזרים בליגה נכבשו כשקלמי סבן הקפיץ כדור לאחמד סבע, ששלח דרדרלה מהאוויר שחלף על פני קאלה האומלל. ההילוכים החוזרים הוכיחו שהשער נכבש מעמדת נבדל. 0:1 לנתניה.

דקה 14 - חן עזרא סיבסב בדרך להתקפה מסוכנת, כשגם דנילו מוריירה לא הפריע לו לחדור לרחבה ולשלוח כדור לא מסוכן מספיק לקאלה.

דקה 19 - גול! אחד השערים היפים העונה נכבשו אחרי התקפה מסודרת של נתניה, כשאוקוצ'ה קיבל כדור עומק והשאיר לרביד גזל, ששלח טיל מקצה הרחבה בדרך לשער. 0:2 לנתניה.

דקה 21 - גול! באר שבע הגיבה מהר כשדוד רביבו הגביה כדור לראש של ליאור אסולין, שהתמקם היטב ונגח אחורנית פנימה שער שנכבש מעמדת נבדל. 1:2 לנתניה.

דקה 27 - גול! כדור קרן הוגבה והגיע לפבל פרגל, שלא נשמר ושלח כדור פנימה מצד שמאל. שוויון 2:2.

דקה 36 - דוד רביבו קיבל ברחבה כדור מסוכן והניף את רגל שמאל שמצאה את אריסטיד זוגבו מוכן כדי לעצור.

דקה 51 - בעיטה חופשית של רביבו מ-25 מטר חלפה ליד השער של זוגבו.

דקה 66 - עוד בעיטה חופשית של רביבו, הפעם מ-17 מטר, התנקזה בעמוד של זוגבו ובסופו של דבר הכדור הורחק החוצה.

דקה 84 - מאור מליקסון חדר באגף ועבר את ההגנה של באר שבע לעבר הרחבה, שם המתין לו אסולין, שקיבל אבל הכדור לא ממש התלבש לו כדי ליצור מצב מסוכן.

דקה 90 - כדור עומק לאסולין הורד בראשו לגיל בלומנשטיין, שלא ניצל יציאה איומה של זוגבו והצליח בהרבה כישרון לבעוט מעל השער.

הרכב מכבי נתניה: אריסטיד זוגבו, קלמי סבן, סטיבן אופיי, אוראל דגני, יגאל אנטבי, אלמוג כהן, רביד גזל (דלה ימפולסקי 83), שלו מנשה, חן עזרא (אמייה טגה 89), אבודו אוקוצ'ה (פיראס מוגרבי 46), אחמד סבע.

הרכב הפועל באר שבע: טברטקו קאלה; אביתר אילוז, פבל פרגל, דנילו מוריירה, שמעון הרוש (נדב קידר 88); אייל שן, יוסי אופיר, מאור מליקסון, דוד רביבו; ליאור אסולין, אוהד קדוסי (גיל בלומנשטיין 46).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully