וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: טוב לספוג אדום

מולר וואן בויטן, שהורחקו באלופות, אחראים לניצחון 1:2 של באיירן על פרנקפורט. גלדבאך-קלן 0:0, 76 דקות לקולאוטי

איבוד הנקודות המפתיע של המוליכה באייר לברקוזן, לאחר שסיימה את משחקה הביתי עם בורוסיה דורטמונד בתיקו 1:1 במשחק הראשון שפתח את המחזור ביום שישי בערב, הפך את המחזור העשירי בבונדסליגה, שנערך ברובו ביום שבת, למרתק במיוחד. באיירן מינכן ניצלה את התיקו של המוליכה והתקרבה לצמרת, לאחר שגברה בביתה 1:2 על פרנקפורט עם שער של הבלם הבלגי דניאל ואן בויטן בדקה ה-88.

רוברטו קולאוטי ובורוסיה מנשנגלדבאך ניסו להיחלץ מהתקופה הקשה שעוברת עליהם, אבל סיימו רק ב-0:0 ביתי בדרבי הגדול של הריין עם פ.צ. קלן, החלוץ הישראלי פתח ושיחק 76 דקות עד שהוחלף. האנובר 96 השיגה ניצחון קטן, 0:1 על שטוטגרט, אבל שיכול להיות משמעותי מאוד מבחינת המנוצחים, כאשר נראה שסופו של מרקוס באבל בתור מאמן השוואבים קרוב. הופנהיים הביסה את נירנברג מהתחתית 0:3, מיינץ גברה על פרייבורג בתוצאה זהה.

לברקוזן - דורטמונד 1:1

התיקו המאופס עם המבורג במחזור הקודם פגע בתנופה של לברקוזן, שלא הרשימה כלל במשחקה הביתי אותו הייתה חייבת לנצח כדי לשמור על ראשון הטבלה. הפתיחה הייתה של האורחים, שעלו ל-0:1 לאחר שמהלך קבוצתי יפה בין נלסון ואלדז לנורי שאהין הסתיים בהגבהה לראשו של לוקאס באריוס, שנגח פנימה בדקה ה-8. לברקוזן השיגה את השוויון רק בדקה ה-64 בזכות כדור קרן שהגיע לראשון של הקפטן המחליף מנואל פרידריך של לברקוזן, שקבע 1:1. עד לסיום לברקוזן הציגה יכולת נרפית ואיבדה נקודות יקרות בבית.

הופנהיים - נירנברג 0:3

אחרי שני הפסדים רצופים, הופנהיים שבה לנצח והשיגה עוד שלוש נקודות שמקרבות אותה לפסגת הליגה. הופנהיים חיכתה 34 דקות, ואז פירקה את הקבוצה הבווארית תוך ארבע דקות עם שני שערים,הראשון של כריסטיאן אייכנר השני של ודאד איביסביץ'. בדקה ה-69 הקשר הארגנטינאי פרנקו סוקוליני חתם את התוצאה וניצחון גדול לקבוצה הביתית.

באיירן מינכן - איינטרכט פרנקפורט 1:2

הקבוצה של לואי ואן חאל מתקשה לייצר לעצמה מומנטום חיובי. ביום רביעי השבוע נוצחה הקבוצה בבורדו (2:1) בליגת האלופות וגם שם היא נמצאת במצב לא מעודד מאוד. הבווארים שבו לאליאנץ ארינה להתמודדות לא קלה נגד פרנקפורט.

באיירן פתחה ללא פרנק ריברי הפצוע וכן ללא אריאן רובן, שעלה אחר כמחליף ועם לוקה טוני ומירוסלב קלוסה בחוד. אבל החבורה של ואן חאל לא הצליחה לכבוש את שער האורחים, שעלו ליתרון במשחק לאחר שעה משער של אלכסנדר מאייר. רק אז התעוררה באיירן, ורובן, שנכנס בדקה ה-59, איזן 10 דקות אחר כך. שוב המזל שיחק לטובת המארחים, שהצליחו לכבוש את שער הניצחון בדקה ה-88. שני המורחקים של באיירן מהמשחק נגד בורדו, תומאס מולר ודניאל ואן בויטן, היו אחראים לכיבוש. הגרמני בישל, הבלגי התמיר כבש בראש.

לאחר התיקו של לברקוזן, באיירן מצמקת את הפער מהצמרת, לארבע נקודות מהמוליכה, אלא שהוא יכול לגדול לאחר משחק הצמרת שיפגיש ביום ראשון את המבורג ושאלקה. פרנקפורט, שהייתה קרובה לחלץ תיקו, נוחלת הפסד שלישי בליגה.

בורוסיה מנשנגלדבאך - פ.צ. קלן 0:0

הדרבי הגדול של הריין הפגיש את שתי הקבוצות המדורגות בתחתית הליגה. היריבות הרבה הביאה את מחנות האוהדים של הקבוצות להתנגשויות לפני המשחק, כאשר המשטרה הגרמנית הייתה צריכה לפזר את המתפרעים עם גז מדמיע.

נראה שההתחרשויות המעניינות טרם המשחק לא השפיעו על שחקני הקבוצות שלא הצליחו להבקיע ב-90 הדקות. החלוץ הישראלי רוברטו קולאוטי פתח בהרכב מנשנגלדבאך והוחלף אחרי 76 דקות, הקשר גל אלברמן לא נכלל בסגל.

האנובר 96 - שטוטגרט 0:1

האורחים הגיעו למשחק החוץ לאחר הפסד ביתי בליגת האלופות לסביליה (3:1) ובעיצומה של פתיחת העונה הגרועה שלהם ב-35 השנים האחרונות, והאנובר הצליחה לנצל את הדכדוך כדי לצבור עוד שלוש נקודות. לאחר 31 דקות של משחק דידייה קונאן יה כבש את שער הניצחון לקבוצה הביתית, וקירב ככל הנראה את המאמן מרקוס באבל צעד נוסף לקראת התהום, כאשר המועמד הבכיר להחליפו הוא יורגן קלינסמן.

משחק נוסף:

מיינץ - פרייבורג 0:3
אנדרס איבנשיץ' (24), טים הוגלנד (50, 85).

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully