וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בחולון מנסים להתחזק עוד לפני פתיחת העונה

23.10.2009 / 19:39

ברנדון וואלאס (24, 2.06) מועמד להצטרף לקבוצה של עמיר עוזי כבר למחזור השני, כשגם שמו של רוב קורץ מגולדן סטייט עלה

הפועל חולון תפתח את עונת המשחקים בליגת העל מחרותיים (ראשון) כשתארח את הפועל עפולה, והציפיות מהקבוצה של עמיר עוזי אינן בשמיים. הסגל של חולון אינו מרשים עד כה, בעיקר בעמדות הפנים שם מלבד יוני ניר וג'ון תומאס, נמצאים בעיקר שחקנים לא משמעותיים. בחולון עושים מאמצים לצרף שחקן פנים, כשהמועמד הבולט הוא ברנדון וואלאס, ששיחק בעונה שעברה בפולין. שחקן נוסף ששמו הועלה כמועמד הוא רוב קורץ, ששיחק בעונה שעברה בגולדן סטייט, אך עלותו הכספית הגבוהה ככל הנראה תמנע את המהלך.

ברנדון וואלאס (24, 2.06), שהיה ברשימה הסופית של האול אמריקן בתיכונים, הוא בוגר מכללת דרום קרוליינה משנת 2007. וואלאס היה נחשב לפוטנציאל גדול, אך לא הצליח לפרוץ. בעונתו האחרונה במכללה רשם 9.9 נקודות ו-9.4 ריבאונדים למשחק. בעונת 2007/8 ניסה את מזלו בבוסטון סלטיקס, לא קיבל חוזה והעביר את שאר העונה בליגת הפיתוח. את העונה שעברה פתח במדי מרסין הטורקית, אך שוחרר לאחר משחק אחד, וסיים את העונה בקויזין הפולנית בה רשם 7.8 נקודות ו-5.6 ריבאונדים למשחק.

קורץ (24, 2.06), בוגר מכללת נוטרדאם משנת 2008, נחשב לאחד הפורוורדים המגוונים במכללות, אך לא נבחר בדראפט למרות 12.5 נקודות ו-7.1 ריבאונדים בעונתו האחרונה במכללה. קורץ הוזמן למבחנים במדי גולדן סטייט, הרשים, ושיחק בקבוצה בעונה שעברה. ב-40 משחקים בגולדן סטייט רשם השחקן 3.9 נקודות ו-2.1 ריבאונדים. לפני כשבוע שוחרר קורץ מהמחנה של קליבלנד, לאחר שלא הצליח להשיג חוזה בקבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully