וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחר פאר עלתה לחצי גמר טורניר לוקסמבורג

שחר פאר עלתה לחצי גמר טורניר לוקסמבורג אחרי שהציגה טניס מצוין וניצחה את הנטוחובה 2:6, 6:7. היריבה הבאה: סאבין ליזיקי

שחר פאר טניסאית ישראלית. רויטרס
עבודת רגליים מצוינת, ריכוז ומענה לכל כדור מהקו האחורי. פאר/רויטרס

אחרי שני תארים מעודדים בסתיו הנוכחי, שחר פאר המשיכה הערב (שישי) את דרכה בטורניר לוקסמבורג (על סך פרסים של 220 אלף דולר) כשניצחה ברבע הגמר את דניאלה הנטוחובה הסלובקית בתוצאה 2:6, 6:7. הנטוחובה דורגה בשיאה במקום החמישי בעולם, אלא שבשנים האחרונות היא מידרדרת ומדורגת כיום במקום ה-23. שתי הטניסאיות נפגשו בעבר פעמיים בסבב, והנטוחובה ניצחה בשתי הפעמים, אולם היום הייתה ידה של שחר על העליונה. הטניסאית הישראלית ניצלה את הטעויות וחוסר הריכוז של יריבתה, הציגה עבודת רגליים מצוינת, ריכוז מנטלי וענתה על כל כדור מהקו האחורי. בסיום, פאר רשמה ניצחון ראשון בקריירה על הנטוחובה, ניצחון שהעלה אותה לחצי גמר הטורניר בו תתמודד בשבת נגד הגרמניה סאבין ליזיקי הגרמניה (28 בעולם), שגברה מוקדם יותר היום על פטי שנידר השוויצרית 4:6, 2:6.

עוד לפני הניצחון פאר כבר הבטיחה את מקומה בטורניר המסכם של השנה בבאלי. מדובר בטורניר שבו ישתתפו 12 השחקניות המצטיינות של השנה, מעבר לשמונה הטובות ביותר שיתחרו באליפות הסבב בדוחא.

מהלך המשחק

שחר פאר נהנתה מיכולת חלשה מאוד של הנטוחובה, שהגישה רע מאוד ואפשרה לישראלית להשיג שבירה כבר במשחקון הראשון של המשחק. פאר הוסיפה לזה חבטות החזרה נהדרות והגשות יעילות, כדי להמשיך במומנטום עד ליתרון של 0:4. הנטוחובה השיגה ניצחון ראשון במשחקון החמישי, והמשיכה בשבירה ראשונה על פאר כדי לצמק ל-4:2. הסלובקית הגישה במשחקון הבא, אבל פאר חזרה לעצמה עם שבירה שלישית במערכה בדרך ל-2:5 מבטיח, שהוביל גם לניצחון 2:6 במערכה הראשונה.

פאר פתחה מצוין את המערכה השנייה, ושברה את הסלובקית כבר במשחקון הראשון, אולם לא ניצלה זאת ואפשרה ליריבתה לשבור מיד חזרה ולהמשיך ליתרון 1:2. פאר השיגה נקודת שבירה בהמשך, אך לא ניצלה אותה, אולם זה הספיק כדי להלחיץ את הנטוחובה, שרמת משחקה ירדה. פאר ניצלה זאת במשחקון השביעי ושברה בדרך ליתרון 3:4. פאר המשיכה להציג משחק לחימה ויכולת גבוהה מהקו האחורי, ועלתה ליתרון 3:5. במשחקון העשירי פאר השיגה שתי נקודות משחק והכל נראה גמור, אבל הנטוחובה מצאה את הכוח להישאר במשחק והשוותה ל-5:5 לאחר טעות כפולה של שחר. פאר התעשתה, השוותה ל-6:6 ושלחה את המערכה לשובר שוויון. השתיים שמרו על ההגשה עד שהנטוחובה שלחה את הכדור לרשת ואפשרה לפאר מיני-ברייק ויתרון 2:3. פאר לא שמטה את היתרון וניצחה בשובר השוויון, השלימה 6:7 במערכה השנייה ועלתה לחצי הגמר.

  • עוד באותו נושא:
  • שחר פאר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully