וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: עלו בחמישייה

צ'לסי חגגה עם 0:5 גדול על בלקבורן (צמד ללמפארד) ותפסה את הפסגה. טוטנהאם הפסידה 1:0 לסטוק, האל-פורטסמות 0:0

המחזור העשירי בפרמיירליג יצא לדרך היום (שבת), ובמוקד המשחקים עמד המפגש בסטמפורד ברידג' בין צ'לסי לבלקבורן (18:30). אחרי ה-0:4 המרשים של הכחולים על אתלטיקו מדריד בליגת האלופות, הם היו חייבים ניצחון ליגה כדי לשוב למקום הראשון לפני המשחק בין מנצ'סטר יונייטד לליברפול, ועשו זאת בצורה מושלמת עם 0:5 נהדר.

טוטנהאם, שמדורגת שלישית בטבלה, רצתה להמשיך במומנטום החיובי ולצבור ניצחון שני רצוף, אך הופתעה בביתה על ידי סטוק שניצחה 1:0. אסטון וילה, שגם לה יומרות להתבסס בצמרת, איבדה שתי נקודות יקרות ב-1:1 במאכזב עם וולבס.

ברמינגהאם, שמשוועת לנקודות בתחתית, ניצחה 1:2 את סנדרלנד. נועלת הטבלה פורטסמות השיגה 0:0 אצל יריבתה לתחתית, האל סיטי. ברנלי, שניצחה בבית והפסידה בחוץ עד עכשיו, נוצחה לראשונה במגרשה, 3:1 בידי וויגאן.

צ'לסי - בלקבורן 0:5

אחרי הקונצרט של הכחולים מול אתלטיקו מדריד בליגת האלופות, שחקניו של קרלו אנצ'לוטי המשיכו לחגוג גם על חשבון בלקבורן רוברס כדי לחזור לפסגה לפני המפגש בין מנצ'סטר יונייטד לליברפול. הכחולים חסרו את ז'וזה בוסינגווה ויורי ז'ירקוב הפצועים, אבל קיבלו את ג'ו קול, שפתח לראשונה מאז ינואר. צ'לסי ניצחה 11 מ-13 משחקיה האחרונים נגד בלקבורן, כשההפסד האחרון היה ב-2006. בנוסף, בלקבורן לא הצליחה לכבוש בששת משחקיה האחרונים נגד הכחולים והפסידה חמישה מהם, כך שההיסטוריה הרעה שוב שיחקה תפקיד.

בדקה ה-20 נכבש הראשון של צ'לסי, כשגאל ז'יבה הצרפתי נלחץ על ידי דידייה דרוגבה וכבש לשערו הוא. צ'לסי המשיכה לתקוף בחמת זעם, אך נעצרה אצל פול רובינסון. במחצית השנייה גם השוער כבר לא הושיע, כשפרנק למפארד שלח כדור לרשת בדקה ה-48.

ארבע דקות אחר כך הגיע תורו של מייקל אסיין, שירה מ-20 מטרים והכניע את רובינסון, ובדקה ה-59 למפארד השלים צמד מהנקודה הלבנה. מי שסיים את בליץ 15 הדקות היה דרוגבה, שהמשיך בנגיחה קרן של מיכאל באלאק. עכשיו יחזיקו הכחולים אצבעות לליברפול במאבקה מול השדים האדומיעם של פרגוסון.

וולבס - אסטון וילה 1:1

אחרי הניצחון הביתי הגדול על צ'לסי האורחים מבירמינגהם הגיעו עם ביטחון רב למשחק נגד וולבס, אבל בעטו בדלי ויחזרו הביתה עם נקודה, ממנה הם בהחלט יכולים להתאכזב. החבורה של מרטין אוניל פספסה הזדמנות להידבק לצמרת ונותרה בינתיים במקום השישי אחרי מחצית בינונית, וילה שלטה במחצית השניה, אך נתקלה ביום טוב של וויין הנסי בשער המארחת.

בדקה ה-80, הסכר נפרץ. מהלך קבוצתי נפלא של הוילה הסתיים עם מסירה של אמיל הסקי לגבריאל אגבונלהור, שהשאיר את ריצ'רד סטירמן מאחור וגלגל מקרוב פנימה. אלא ששלוש דקות לאחר מכן הכשיל סטיב סידוול את מייקל קייטלי ברחבה, וסילבן אבנקס בלייק דייק מהנקודה הלבנה וקבע 1:1 ונקודה תשיעית לוולבס העונה, שמגיעה לאחר שני הפסדים רצופים.

טוטנהאם - סטוק סיטי 1:0

בווייט הארט ליין ידעו שאסור לקבוצה להפסיד נקודות אם ברצונה להישאר דבוקה למנצ'סטר יונייטד וצ'לסי, אך לא לקחו בחשבון את סטיב סימונסן. טוטנהאם לא הפסידה בארבעה מחמשת משחקיה האחרונים, וגם ללא ג'רמיין דפו המושעה היא הגיעה כפייבוריטית מול סטוק, לה הפסידה רק פעם אחת בשבעה משחקי ליגה.

פיטר קראוץ' החמיץ מספר פעמים מול סימונסן וראה נגיחה שלו מורחקת מהקו, וכך גם שותפו לחוד, רובי קין, כאשר הארי רדנאפ יושב על הספסל ולא מאמין למראה עיניו. עצביו של המנג'ר התגברו בדקה ה-86, אז המחליף גלן ווילן סובב בימין לקורה ופנימה, אחרי מאבק עיקש של ריקרדו פולר, שחילץ כדור ובישל את השער. ניצחון ראשון של סטוק בוויט הארט ליין מאז 1977.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

האל סיטי - פורטסמות 0:0

אברהם גרנט חזר לאנגליה עם תום השבעה על מות אביו, וישב ביציע במשחקה של נועלת הטבלה פורטסמות בהאל. המנג'ר פול הארט אמר שהקבוצה לא צריכה מאמן לחלוצים למרות חמישה שערים בלבד שכבשה, אבל גם היום, עם שלישיית התקפה על טהרת הליגה הצרפתית (חסן יבדה, ארונה דינדאן ופרדריק פיקיון שהצטרף בדקה ה-65), תחלואי החוד של פומפי נראו לעין. האל גם היא לא מצאה את השער מול הגת היריבה בשורותיה רשם טל בן חיים 90 דקות, וסידרה לפורטסמות תיקו ראשון כששתיהן מתחת לקו האדום.

בירמינגהאם - סנדרלנד 1:2

אחרי תיקו עם מנצ'סטר יונייטד וניצחון יוקרתי על ליברפול, ביקרה סנדרלנד בבירמינגהאם ואיפשרה למארחת לחגוג ניצחון ראשון על חשבונה אחרי שלושה הפסדים. ליאם רידג'וול כבש ראשון בדקה ה-37, ג'יימס מקפאדן הסקוטי נעץ את השני בדקה ה-48 ושער עצמי של סקוט דן נתן לסנדרלנד שער כבוד בדקה ה-82.

ברנלי - וויגאן 3:1

לעולה החדשה היה נוהל קבוע העונה: מנצחים בבית ומפסידים בחוץ. ברנלי החזיקה בארבעה ניצחונות בית ומאזן מושלם, אך וויגאן שמה לזה סוף. סטיבן פלטשר אמנם העלה את המארחת ליתרון בדקה הרביעית, אבל הוגו רודאז'גה הקולומביאני ענה עם צמד (11 ו-51) ועזר לוויגאן לטפס למקום התשיעי, כשהבלם אמרסון בויס מוסיף את השלישי בדקה ה-76.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully