וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: חור בלבנה

ריאל מדריד שוב אכזבה, הפעם כשסיימה ב-0:0 בלבד נגד ספורטינג חיחון. ברצלונה תוכל להגדיל את הפער ל-3 נקודות

המחזור השמיני בליגה הספרדית יצא לדרך ביום שבת עם שלושה משחקים, ובמרכזם משחק החוץ של ריאל מדריד נגד ספורטינג חיחון, שהסתיים ב-0:0 בלבד. אחרי ההפסד 3:2 למילאן בליגת האלופות וערב המשחק בחיחון טען ממאדו דיארה מריאל ש"קבוצה גדולה לא יכולה להפסיד פעמיים בהפרש של ארבעה ימים", אבל הבלאנקוס ידעו היטב שגם תיקו הוא בבחינת הפסד. מנואל פלגריני חסר את קארים בנזמה, גונזאלו היגואין וכמובן כריסטיאנו רונאלדו הפצועים, ובחלק הקדמי שוב העניק את חולצת ההרכב לאסטבן גראנרו, שפתח לצידו של ראול בחוד, אבל השניים לא הצליחו למצוא את הרשת.

חיחון מצידה הגיעה אחרי שני ניצחונות ליגה רצופים וממרומי המקום השביעי ואחרי שנת התאקלמות מחודשת בלה-ליגה במסגרתה היא ספגה 11 שערים בשני משחקים נגד הקבוצה מהבירה, היא התעקשה להראות שכעת מדובר באופרה אחרת. ריאל החזיקה הרבה יותר בכדור והגיעה למספר הזדמנויות גדול יותר, אבל לא השכילה לכבוש וברצלונה, שתארח מחר את סראגוסה, תוכל להגדיל את הפער מיריבתה הגדולה לשלוש נקודות.

סביליה - אספניול 0:0

סביליה אירחה את הקבוצה מברצלונה מספר ימים אחרי הניצחון בחוץ על שטוטגרט בליגת האלופות וידעה שניצחון יקרב אותה כדי נקודה בלבד מברצלונה וריאל מדריד, אבל החמיצה שוב ושוב והסתפקה בנקודה בלבד.

ניקו פארחה האורח אף הורחק בדקה ה-59, מה שרק סייע לסביליה להגביר את הגלים על השער של קרלוס קאמני, אבל הקמרוני הציג יכולת מצוינת ונעל את השער. בן סהר נכנס שש דקות לסיום המשחק ולא השפיע על המשחק.

אתלטיקו מדריד - מאיורקה 1:1

בעקבות מאזן עלוב של שש נקודות משבעה משחקים וההפסד 4:0 לצ'לסי בליגת האלופות, החליטו באתלטיקו מדריד לבצע שינויים בצד המקצועי, ופיטרו את המאמן אבל רסינו, כשקיקה סאנצ'ז פלורס מונה למחליפו. הספרדי בן ה-44, ששיחק בריאל מדריד ואימן את קבוצת הנוער של הבלאנקוס בעבר, זכה לחוזה עד תום העונה. אתלטיקו הודיעו כי סאנצ'ז פלורס היה המועמד במוביל לתפקיד, למרות הדיווחים על מועמדותו של מיכאל לאודרופ. "אם התוצאות יהיו טובות, הוא יישאר עוד שלוש או ארבע שנים", אמר הנשיא אנריקה סרזו.

הערב פלורס ישב עדיין ביציע והשאיר את התפקיד על הקווים לעוזרו של רסינו וקפטן הקבוצה בעבר, סנטי דניה, אבל נוכחותו כנראה לא הספיקה לשחקנים כדי לגבור על מאיורקה. קבוצתו של דודו אוואט הגיעה במצב טוב וכשהיא במקום החמישי, אבל לא יכלה להתלהבות של המקומיים בפתיחה. בדקה ה-28 יכול היה דייגו פורלאן להקפיץ את הקהל בקלדרון, אבל הפנדל שלו בעקבות עבירה של חוסמי שהורחק, החטיא את המסגרת של אוואט, לו היה משחק טוב מאוד.

במחצית השנייה ראה השוער הישראלי שחקן הגנה נוסף שלו, איבן ראמיס, גורם לפנדל ומורחק בצהוב שני בדקה ה-51. פורלאן לא נבהל מההחטאה הראשונה, ושלח את הפנדל השני פנימה. אתלטיקו כבר הריחה ניצחון שני העונה, אבל נענשה בדקת הסיום על כך שלא הצליחה לייצר מצבים נוספים מול קבוצה בתשעה שחקנים. בורחה ואלרו, דווקא יוצא ריאל מדריד, כבש את השיוויון הדרמטי בתוספת הזמן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully