וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגה א': אין הכרעה בצפון

ג'ת המוליכה נפרדה ב-2:2 עם השנייה ע' א.א.פאחם, מכ' א.א. פאחם הפסידה 3:2 למכ' כפר קנא. דרום: חדרה עדיין מושלמת

המחזור הרביעי בליגה א' נפתח אתמול (שישי), כשבמוקד תשומת הלב עמד המשחק בין צמד המוליכות של המחוז הצפוני, מכבי עירוני ג'ת ועירוני אום אל פאחם. בתום 90 דקות נפרדו המארחים מג'ת בתיקו 2:2 עם השנייה בטבלה עירוני אום אל פאחם, שנותרה במקום השני. יניב אברג'יל כבש את היתרון לאורחים (5), ג'ת השוותה עם שער של עלי סלים (9), אבי דנן (32) הפך ונביל נאסראלדין (80) השאיר את אום אל פאחם עם נקודה.

גם המשחק בין בני ג'דידה לכפר קרע היה מרובה שערים והסתיים ב-2:2. בדקה השמינית ג'דידה כבשה ראשונה משער של איקרמי כיאל, דיא אבורימי איזן אחרי 12 דקות. עד הדקה ה-80 הצופים שהגיעו לג'דידה לא ראו שערים, אך אז כארם שיבל העלה את המארחים ל-1:2 ואבורימי הישווה בדקה ה-87 וחילק נקודה לכל קבוצה.

מכבי צור שלום רשמה ניצחון שני העונה, לאחר שיצאה למשחק חוץ נגד מכבי טירת הכרמל, והביסה את יריבתה 0:5. כבשו לזכותה אורן זילכה (43), אילן טל (55, 59), אבי אבוטבול (75) ויוסי ואנונו (88). הפועל בני טמרה השיגה ניצחון בכורה העונה לאחר שגברה בחוץ 0:1 על מכבי קריית אתא, שספגה את הפסדה השני העונה. רוג'די סובוח כבש את השער היחיד בדקה ה-20.

מכבי טמרה סיימה ב-1:1 נגד אסי גלבוע. אניס אבו רומי כבש את היתרון למארחים בפנדל בדקה ה-74, אבל יניב דרעי הישווה בתוספת הזמן. מכבי כפר קנא, במשחק לא פחות מרתק, ניצחה 2:3 את מכבי אום אל פאחם, שאירחה את המשחק. אלירן אלקיים היה חתום על השער הדרמטי שסידר שלוש נקודות חשובות לכפר קנא.

הפועל כפר קנא הפסידה להפועל עפולה 1:0 משער של יותם מלול כבר בדקה השנייה. המשחק בין מ.ס. כרמיאל לעירוני טבריה הסתיים ב-0:0.

בליגה א' דרום שוחק המחזור הרביעי במלואו, והפועל חדרה שמרה על מעמדה כמוליכת הטבלה. חדרה ממשיכה להחזיק במאזן מושלם אחרי שניצחה 0:3 בביתה את מכבי קרית גת, שנמצאת מתחת לקו האדום. כבשו לחדרה לירון וילנר, אבי כהן ועידן דוד.

הפועל הרצליה, שפתחה את העונה בסערה, נעצרה בביתה על ידי מכבי השקמה/רמת חן, ונוצחה 4:3 בתום משחק הפכפך. הרצליה הובילה 1:2 במחצית, אולם במחצית השנייה הצליחו האורחים לקחת את שלוש הנקודות בזכות שער ניצחון של חיים שאבו הוותיק בתוספת הזמן.

שאר המשחקים:

עירוני נתיבות - צפרירים חולון 1:1
(לנתיבות: אורן פחימה, 12). לחולון: יוסי פליקר, 92).

הפועל כפר שלם - מכבי יבנה 1:1
(לכפר שלם: עדי שקרוקה, 42. יבנה: שי בראון, 75).

הפועל נחלת יהודה - הפועל מבשרת ציון 3:1
(לנחלת יהודה: יוסי זנה, 44. למבשרת: מיכאל רנדי 14, עוז צבאג 90 ו-92).

מכבי עמישב פתח תקוה - עירוני כפר יונה 1:0
(לכפר יונה: שי כחלון, 37).

מכבי קרית מלאכי - הפועל ערד 0:1
(לקרית מלאכי: חנן אלקיים, 27).

בני טייבה - בית"ר כפר סבא 1:2
(לטייבה: אחמד מסארוה 39, אורן מוחרר, 90 פנדל. לכפר סבא: משה אסולין, 79, פנדל).

  • עוד באותו נושא:
  • ליגה א'

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully