וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מ.ס אשדוד-מכבי פ"ת: "אתם חבורה של אפסים"

את הדברים האלה אמר נשיא מכבי פ"ת, עמוס לוזון, לשחקנים באסיפת הקבוצה והוסיף: "אחליף אתכם, לא את המאמן"

אסיפת חירום במכבי פתח תקוה בעקבות מצב הקבוצה התקיימה היום (שישי) במסגרת האימון המסכם לקראת משחק החוץ נגד מ.ס אשדוד (שבת, 19:00). באסיפה הושמעו דברים קשים מפי הנשיא עמוס לוזון שאיים לשחרר שחקנים מהקבוצה.

"אתם חושבים שאחליף אלף מאמנים ואתם תישארו פה? אתם טועים", פתח הנשיא את דבריו. "אני אחליף אתכם, אעיף אתכם מפה אחד אחד. חבורה של אפסים. אתם שחקנים בלי כבוד". הנשיא המשיך ואיים לשחרר שחקנים. "מי שלא ייתן מחר מאה אחוז יעוף מפה כבר לאחר המשחק. כל הפסד יגרור שלוש נקודות קנס". בשלב זה פנה אוהד כהן ללוזון ואמר לו: "אם אנחנו מפסידים אנחנו כבר מאבדים שלוש נקודות בונוס". לוזון פנה אליו ואמר: "אתם תקבלו עוד שלוש בנוסף. לא רוצה לשמוע פה מילה".

שחקנים אמרו לאחר האסיפה: "עד עכשיו לוזון נמנע מלהיכנס לחדר ההלבשה, אבל כנראה שמצב הקבוצה גרם לכך. הוא צודק בחלק מהדברים, עם חלק אחר אנחנו פחות מסכימים. מילים לא יעזרו כאן, חייבים לנצח באשדוד לפני שיהיה מאוחר. רוני באמת לא אשם".

המאמן רוני לוי, שהנהלת הקבוצה שכנעה אותו במהלך השבוע להישאר, לא תרגל במהלך כל השבוע הרכב לקראת המשחק. ההערכה היא שחוליית הגנה לא תשתנה, כשההתלבטות של המאמן היא בנוגע לשני שחקני הקישור האחורי (בקישור הקדמי צפויים דני פרדה, עומר בוקסנבוים וטל בן חיים לפתוח) ולעמדת החלוץ. ייתכן שבמשחק הזה תינתן הזדמנות לאורי לוזון שלא מרבה לשחק העונה. לוזון כבר כבש בעונה שעברה שער באשדוד, בתוספת הזמן, שהקנה נקודה לקבוצה של רוני לוי. התלבטות נוספת: עומר דמארי או טומיסלאב בוסיץ', שמאכזב לאחרונה, כחלוץ בודד.

הרכב משוער: אוהד כהן; אסי משיח, אבי יחיאל, מורד מגמאדוב, קובי גנון; דן רומן (ונצ'ו טריאנוב), אורי לוזון (ריינאלדו אלדרטה), דני פרדה, טל בן חיים, עומר בוקסנבוים; עומר דמארי (טומיסלאב בוסיץ').

יוסי מזרחי מתלבט בעמדת המגן השמאלי

מ.ס אשדוד, שסיימה בתיקו את שלושת משחקיה האחרונים בליגה, תנסה לנצח ולצבור שלוש נקודות נוספות כאשר תארח מחר ( שבת, 19:00, איצטדיון הי"א) את מכבי פתח תקוה במסגרת המחזור השביעי בליגת העל. מאז ההפסד הטכני במחזור הראשון לא נוצחו האשדודים בליגה, וצברו שני נצחונות ושלוש תוצאות תיקו בחמשת המשחקים האחרונים.

המאמן יוסי מזרחי פרסם ביום שישי את הסגל למשחק, ועל פי הרשימה מתברר כי המגן אדיר טובול, הקשר ניר נחום והחלוץ עידן שריקי נמצאים מחוץ לסגל. הסיבה הרשמית שהגיעה מהמועדון היא "שיקולים מקצועיים", אולם גורמים במועדון אומרים כי הסיבה להוצאתם של השלושה מהסגל, היא נעוצה ככל הנראה בהפרות משמעת.

מזרחי צפוי לערוך כמה שינויים בהרכב שחילץ תיקו מכובד נגד הפועל תל אביב בשבוע. בשבוע שעבר פתח ישראל ראש בתפקיד המגן השמאלי ונכון לעכשיו מתלבט מזרחי בינו לבין רחמים צ'וקול, שהחלים מפציעה בברכו. הקשרים עידן וייצמן וסטפן קינגאווה אמורים לפתוח בקישור האחורי, כאשר שי רביבו ומשה אוחיון ישלימו את החוליה המרכזית. במידה ששריקי אכן יישאר מחוץ לסגל, ברק בדש או עידן שדה צפויים לפתוח לצדו של דימיטאר מקרייב בחוד ההתקפה.

"יותר מדי זמן לא טעמנו נצחון ולא חגגנו, הגיע הזמן לנצח ובטח במשחק בית", אמר היום קשר הקבוצה עידן ויצמן ל"וואלה! ספורט", "נצטרך לבוא ולשחק חזק מההתחלה, ולהראות למכבי פ"ת שאנחנו ממש לא מתחשבים בבעיות שלהם ושאנחנו מגיעים כדי לקחת את הנקודות, אם נלחץ וגם נעשה שער מהיר אז אין ספק שזה יעזור לנו", אמר ויצמן.

"אנחנו רוצים להראות על המגרש שאשדוד של העונה זו לא אשדוד של השנים הקודמות, קורה משהו שונה במועדון העונה, בהקרבה בנחישות וגם באופי, במבחן התוצאה אנחנו עומדים פחות או יותר במה שרצינו ומבחינת כדורגל אנחנו רוצים לשחק עוד יותר טוב וכמובן לנצח. במיוחד מול הקהל שלנו בבית, מגיע להם", הוסיף הקשר.

הרכב משוער: דראגן סטויקיץ', אורי אוזן, כריסטיאן גונזאלס, מתן אוחיון, רחמים צ'וקול (ישראל ראש), סטפן קינגאווה, עידן וייצמן, שי רביבו, משה אוחיון, ברק בדש (עידן שדה), דימיטאר מקרייב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully