וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ת"א - הפועל ר"ג: רוצים דרבי בראש שקט

20.10.2009 / 17:30

הצהובים בונים על שלוש נקודות נוספות במשחק האחרון לפני הדרבי, יובל נעים בונה על הפתעה (19:30, ספורט 1)

שחקני מכבי תל אביב קיימו הבוקר (שישי) את האימון המסכם לקראת המשחק בשבת נגד הפועל רמת גן בבלומפילד (19:30, ספורט 1). לפני האימון נערכה אסיפת הוידאו השבועית, בה צפו השחקנים בקטעים ממשחק הניצחון על הפועל רעננה במחזור הקודם.

"חשוב מאוד שננצח מחר את הפועל רמת גן, גם בכדי ליצור רצף של ניצחונות וגם כדי שנוכל להתכונן בראש שקט לקראת הדרבי. אין ספק שהדרבי משחק חשוב מאוד, אבל הראש שלנו נתון כל כולו במשחק נגד רמת גן", אמר היום גורם בקבוצה.

מהאימון נעדר הקשר תמיר כחלון, שסובל מפגיעה בשרירי המפשעה. כחלון לא יהיה בסגל למשחק, ובקבוצה מעדיפים לתת לו להחלים לחלוטין במטרה להכשירו לקראת הדרבי. כחלון עצמו קיבל השבוע זריקה נוספת באיזור הפציעה, והבוקר ערך אימון אישי עם פיזיולוג הקבוצה בוקי ירון.

על פי התרגולים הטקטיים של היומיים האחרונים, נראה שהמנג'ר אבי נמני לא צפוי לערוך שינוי בהרכב הפותח כאשר אותם 11 שפתחו בנצחון נגד רעננה יפתחו גם מחר. הקשר הצעיר ציון צמח יתופקד באגף ימין של הקישור, ויובל אבידור שוב יפתח כחלוץ בודד בחוד. הבלם הבוליביאני רונאלד ראלדס יכלל מחר לראשונה העונה בסגל הקבוצה וימתין להזדמנות מהספסל. גם הקשר הסלובני אנדריי קומאץ' והחלוץ איליה יברויאן יפתחו את המשחק על הספסל.

הרכב משוער: לירן שטראובר, יובל שפונגין, איגור טומאסיץ', ליאור ז'אן, רוני גפני, שרן ייני, גיז'רמו ישראלביץ', ציון צמח, יוסי שבחון, איביצ'ה אילייב, יובל אבידור.

חרמון חוזר להרכב הפועל רמת גן

בהפועל רמת גן מודעים לעובדה שאחרי ההפסד הביתי הצורב לאחי נצרת במחזור הקודם, הפסד נוסף נגד מכבי תל אביב עלול לדרדר את הקבוצה אל עבר תחתית טבלת ליגת העל. הקבוצה קיימה היום את האימון המסכם ובעקבות התרגול הטקטי עולה כי המאמן יובל נעים צפוי לערוך מספר שינויים בהרכב. הבלם גולן חרמון יחזור להרכב הפותח במקומו של חיים מלכה, וישחק במרכז ההגנה לצידו של אסי דומב. החלוץ מור גולן יחליף בהתקפה את סרג' איילי שסובל מקרע בשריר רגלו ומושבת לחודש.

שחקן נוסף שיהיה מחוץ לסגל מחר הוא המגן הוותיק תמיר בן עמי, שלא מצליח להתגבר על פציעה ארוכה בשרירי הבטן והמפשעה. בן עמי מטופל כבר מספר שבועות אולם לא ניכר כל שינוי במצב הפגיעה והוא סובל מכאבים עזים. השבוע צפוי הקפטן לעבור צילום אולטרא סאונד כדי לנסות ולאבחן את מקור הכאבים.
שוער הקבוצה רפי כהן יערוך את ההופעה ה-526 שלו ויישבור בכך את שיאו של אלון חרזי שעמד על 525 הופעת בליגה.
רמת גן כבר נפגשה פעמיים עם מכבי תל אביב במסגרת גביע הטוטו ונוצחה בשני המפגשים.

"כל משחק בליגה הזו הוא קשה, גם אם הוא בבית וגם אם זה בחוץ", אמר היום המאמן יובל נעים לקראת המשחק והוסיף: "מחר אנחנו מגיעים לבלומפילד לשחק נגד מכבי תל אביב שנמצאת בפורמה טובה אחרי 0:3 על רעננה בחוץ ואני תמיד אומר את אותו דבר, אנחנו 'מאשימים' רק את עצמנו, רצינו ליגת על וזה מה שקיבלנו, ברור שרצינו להגיע אחרת למשחק הזה, רצינו לבוא אחרי ניצחון אבל החיים זה לא תוכנית כבקשתך. עשינו שטויות וקיבלנו שערים בשבוע שעבר, אבל המשחק הזה כבר מאחורינו. נבוא לבלומפילד וננסה לעשות כל מאמץ על אף שמכבי תל אביב קבוצה הרבה יותר טובה מהפועל רמת גן, ואם ניקח בסוף את הנקודות אז מה טוב".

נעים התייחס גם לשיא ההופעות של השוער שלו רפי כהן והוסיף: " אני יכול להגיד לך את האמת, שהדבר היחיד שמעניין אותי לגבי רפי כהן זה שהוא יסגור את השער ולא יקבל גול. שיא ההופעות לא ממש מעניין אותי וגם רפי צריך לדעת שזה דבר שולי. עם כל העניין של ההופעות עדיף להתעסק בסוף העונה, במשך העונה הוא צריך לדאוג שהשער יהיה נעול ואז הכל יהיה בסדר."

הרכב משוער: רפי כהן, קובי מוסא, אסי דומב, גולן חרמון, בני חדד, וויליאם סוארז, שי חדד, הרוויה קובצ'ביץ', קובי חסן, מור גולן, ג'ורג' דאטורו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully