וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני יהודה-הפועל חיפה: לוזון מהמר על התקפה

לאור התוצאות האחרונות, החליט מאמן בני יהודה לבצע שלושה שינויים בהרכב נגד הפועל חיפה (שבת, 15:00, ספורט 1)

מאמן בני יהודה גיא לוזון צפוי לערוך לא פחות משלושה שינויים בהרכב הפותח לקראת המשחק בו תארח מחר (שבת, 15:00, ספורט 1 ) הקבוצה את הפועל חיפה, שממוקמת במקום השני בליגת העל. הזהובים מגיעים למשחק אחרי שצברו נקודה בודדת בשני המשחקים האחרונים כאשר הם מקווים לחזור כבר מחר למסלול הנצחונות.

אחרי שבוע של התלבטויות החליט לוזון לפתוח מחר במערך התקפי שיכלול שני חלוצים, כאשר משה ביטון יפתח לצידם של פדרו גלבאן ואלירן עטר בחוד ההתקפה. הקשר חסן אבו זייד צפוי לפתוח בקישור האחורי על חשבונו של מהראן ראדי, שאמור לרדת לספסל לראשונה מזה זמן רב. אבו זייד יתופקד לצידו של סיניסיה ליניץ' הקרואטי, שיקבל אשראי נוסף ממאמנו. על פי התרגול היום נראה שגם המגן עוז ראלי ישוב להרכב במקומו של איציק עזוז שפתח בטדי.

לפני האימון נערכה אסיפת הוידאו השבועית, בה צפו השחקנים בקטעים ערוכים ממשחק ההפסד לבית"ר ירושלים בטדי. אחרי האימון ערך יושב ראש הקבוצה, חזי מגן, את אסיפת המוטיבציה הקבועה שלו ולצד דברים על פרשת השבוע בתורה הוא גם אמר לשחקנים: "ההפסד בטדי כאב לי במיוחד, זה היה הפסד מרגיז. נתתם פייט יפה ואם תמשיכו באותה צורה אין סיבה שלא תנצחו. אם אנחנו רוצים להמשיך להיות למעלה נצטרך לנצח את המשחק מחר, במיוחד לעיני האוהדים שלנו שיגיעו למשחק.

מי שייעדר מהמשחק מחר הוא הקפטן אסי בלדוט, שסובל משלושה שברים בצלעות. בלדוט צפוי להיות מושבת לתקופה של בין ארבעה לשישה שבועות, תלוי בקצב ההחלמה שלו.

הרכב משוער: דלה איינוגבה, עוז ראלי (איציק עזוז ), איבן גארידו, דין מורי, כפיר אדרי, חסן אבו זייד, סיניסיה ליניץ', עומרי אפק, פדרו גלבאן, משה ביטון, אלירן עטר.

רוני דורה: "לא עשינו הכנות מיוחדות לבני יהודה"

הפועל חיפה סיימה הבוקר (שישי) את הכנותיה לקראת משחק החוץ הקשה מחר בבלומפילד (15:00, ספורט 1) מול בני יהודה. למרות שהזהובים מציגים יכולת מצוינת מתחילת העונה, בחיפה רוצים להראות כי ההפסד להפועל פתח תקווה היה לא יותר מתקלה חד פעמית. האופטימיות ששואבים האדומים מהכרמל נובעת מהעובדה הפשוטה שבכל משחק חוץ עד כה ניצחה חיפה, וכבשה שני שערים לפחות.

עוד לפני האימון אסף המאמן שלומי דורה את הקבוצה ואמר לשחקניו: "בואו נוכיח שהפועל חיפה היא לא קבוצה שבמקרה נמצאת בצמרת של הטבלה. אמנם, גם מול פתח תקוה הגיע לנו לנצח, אבל בכדורגל אין מגיע ומחר אני רוצה לחזור לנצח". לאחר האימון המשיך המאמן ואמר: "אין לנו השנה משחקים קלים, ונגד בני יהודה בחוץ זה בטח לא יהיה קל. זו קבוצה מאומנת וטובה שמציגה כדורגל טוב מתחילת העונה, אבל אנחנו מגיעים במטרה להמשיך את היכולת הטובה שלנו". לשאלה האם הפסד בשבוע שעבר יכול להשפיע בצורה כלשהי השיב דורה: "לא עשינו הכנות מיוחדות לקראת המשחק, אבל הוא חשוב לנו בדיוק כמו שאר המשחקים. נכון שההפסד לפתח תקוה קטע לנו את רצף הניצחונות, אבל יותר חשוב שהשחקנים לא סטו מהדרך אותה התחלנו מתחילת העונה. אני מקווה שהשחקנים שלי ימשיכו באותה התקדמות מתחילת העונה, ואם זה יקרה, אני מאמין שנוכל לחזור עם תוצאה טובה מהמשחק".

בחיפה לא צפויים יותר מדי שינויים. מלבד סביטי ליפנייה, שהורחק בשבוע הבא שעבר ויוחלף על ידי עמנואל פאפו, תעלה הקבוצה בהרכב שהפסיד לפתח תקוה. מי שימשיך להיעדר הוא החלוץ הצעיר אמיר אבו ניל, שמחלים מקרע במיניסקוס.

הרכב משוער: גליל בן שנן, עודד אלקיים, עמנואל פאפו, אושרי רואש, אייל טרטצקי, בריאן חרסיסיץ', יוסי דורה, רן אבוקרט, ערן לוי, עדן בן בסט, ירו בלו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully