וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מקווה שתיפסק חרושת השמועות המרושעת על השופטים"

23.10.2009 / 12:22

בעקבות הפרסומים השונים יצאו שופטי הכדורסל בתצהיר: "אין ולא היה לנו קשר עסקי או כספי עם כל נושא תפקיד בקבוצות"

שופטי הכדורסל בישראל מסרבים להתעלם מההאשמות המרומזות שמפורסמות נגד חלקם בימים האחרונים, ויוצאים היום (שישי) בתצהיר. היום שלח איגוד הכדורסל הצהרה לתקשורת ובה נכתב כי "לאור הפרסומים הכוללניים באמצעי התקשורת השונים - פרסומים הפוגעים בציבור שופטי הכדורסל כולו - וכדי לאפשר פתיחתה של עונת המשחקים 2009-2010, תוך ניהול כל משחקי הכדורסל על ידי השופטים בהצלחה וללא כל ספק אפשרי שהוא ביחס לטוהר המידות, מכינים השופטים תצהיר משפטי.

"שופטי ליגת העל בכדורסל פנו ליו'ר איגוד השופטים, ראובן וירובניק, ומבקשים להכין תצהיר בעבורם שבו הם מתחייבים, מצהירים ויחתמו על תצהיר ובו הצהרה כי לא השקיעו כל כספים וכי אין ולא היה להם כל קשר עסקי ו/או כספי אצל כל נושא תפקיד באחת מקבוצות ליגת העל.

"יו'ר איגוד השופטים ראובן וירובניק יזם בעצה אחת עם היועץ המשפטי שוקי קרמר ועם יו'ר איגוד הכדורסל שי שני להכנת תצהיר כמבוקש בידי שופטי ליגת העל בכדורסל. במהלך סוף השבוע יחתמו כל שופטי ליגת העל על התצהיר המבוקש.

"במידה שיתברר כי כל הפרסומים בתקשורת ובהם בין השאר הפרסום היום בעיתון 'הארץ', פרסום שבו מופיעה תמונתו והקשר לכאורה של שופט הכדורסל, סמי בכר, הקושרים אותו לכאורה לעניינים המדוברים, מתכוון איגוד הכדורסל ואיגוד השופטים להגיש תביעת דיבה אישית נגד הכתב ונגד עיתון 'הארץ', על הפרסום הלא אחראי, הלא מבוסס וללא שקיבל את תגובת איגוד הכדורסל ו/או איגוד השופטים, לעניין".

יו'ר איגוד השופטים ראובן וירובניק אומר: "אני מקווה כי בזה תיפסק חרושת השמועות המרושעת בנוגע לשופטי הכדורסל. וכי עונת המשחקים תפתח בדרך ספורטיבית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully