וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שבת בליגת העל: מרקוביץ' וראשל"צ מארחים את ירושלים

23.10.2009 / 11:48

אחרי שסופסל בעונה שעברה, ינסה הקפטן האדום לשעבר להוכיח לגודס שטעה במפגש מסקרן ביניהם (18:30, 5+ לייב)

חמישה חודשים אחרי שמכבי תל אביב זכתה באליפות, תיפתח מחר (שבת) ליגת העל את עונת 2009/10 במשחק המסקרן בו תארח מכבי ראשון לציון את הפועל ירושלים (18:30, שידור ישיר ב-5+ לייב, שופטים: רייניש, עובד, רומנו). בשני המפגשים בין הקבוצות בעונה שעברה הייתה ידה של ירושלים על העליונה, כשבמשחק שנערך ב"בית מכבי" בראשון לציון ניצחה ירושלים 74:81. הניצחון האחרון של ראשון לציון בביתה על ירושלים היה בעונת 2004/5 70:92, כשאת האדומים אימן שרון דרוקר.

ראשון לציון עשתה הקיץ שדרוג גדול כשהחתימה את אפי בירנבוים בעמדת המאמן. לאחר החתמתו של בירנבוים החלו לנחות בזה אחר זה שחקנים ישראלים בעלי שם כמו ארז מרקוביץ', יהוא אורלנד, אבי בן שימול וכמובן מאיר טפירו שהופך את הקבוצה למועמדת לפיינל פור. דווקא לקראת המשחק הראשון סובלת ראשון ממכת פציעות כשלארי אובאנון ודלרון ג'ונסון ערכו רק אימון חלקי אמש, ועדיין לא ברור עד כמה ישולבו במשחק. השחרור הבינלאומי של ג'ייסון וולס, שחתם ברביעי בקבוצה, הגיע והשחקן אמור לשחק.

בראשון לציון העדיפו אמש לא להתייחס באופן ישיר של המפגש של חלק מהשחקנים מול ירושלים. יהוא אורלנד, מאיר טפירו והמאמן אפי בירנבוים עברו בקבוצה הירושלמית, אך מעל כולם נמצא ארז מרקוביץ', הקפטן הירושלמי בשנתיים האחרונות, שלא קיבל בעונה שעברה מהמאמן גיא גודס את דקות המשחק, והשניים אף התעמתו במהלך העונה.

לעומת ראשון לציון שבאה ממוקדת, לא בטוח עד כמה הראש של הפועל ירושלים במשחק החוץ הראשון. הקבוצה של גיא גודס, זוכת גביע ווינר, הפסידה ביום שלישי ב-2 נקודות בלבד לרואן, ותארח את הקבוצה הצרפתית במוקדמות היורוקאפ ביום רביעי, כשגם פרשת מוני פנאן מכה גלים בקבוצה. שרון ששון, שלא שיחק כלל במשחק מול רואן בחוץ, צפוי לקבל דקות בעקבות החוק הרוסי, ועשוי אף לפתוח בחמישייה.

"ראשון קבוצה טובה מאוד, בטח אחרי שהיא צירפה את מאיר טפירו והצהירה כוונות מסוימות", אמר לקראת המשחק מאמן ירושלים גיא גודס,"זה לא משחק אחד על אחד שלי מול מרקוביץ', יש שם גם את יהוא אורלנד שהיה צריך להיות פה, ואת אפי ועוד כמה דברים, אז זה משחק פיקנטי, אבל אנחנו משחקים כדורסל. אנחנו באים כדי לנצח, אין ספק שזאת פתיחה קשה. זה לא מעבר קל מרואן לראשון לציון. זה משחק חוץ קשה ואנחנו מקווים לפתוח את העונה ברגל ימין, יהיה משחק מעניין ללא ספק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully