וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסכסוך של אייזאה ומג'יק

בספר חדש של רכז הלייקרס בשיתוף עם לארי בירד, כתב מג'יק כי רכז העבר של הפיסטונס חשב שהוא הומוסקסואל או דו-מיני

התקשורת בארה"ב עוסקת היום (חמישי) בספרם החדש של לארי בירד ומג'יק ג'ונסון בשיתוף ג'קי מקמיולאן, שעתיד לצאת ב-4 בנובמבר הקרוב וצפוי לעורר סערה לא קטנה בנוף הכדורסל האמריקאי. הספר, שייקרא "כשהמשחק היה שלנו", עוסק, בין השאר, ביריבות של מג'יק ובירד עם אייזאה תומאס ודטרויט, כאשר ההאשמה הבולטת ביותר בספר היא זו שהרכז האגדי של הפיסטונס עושה כנגד רכז העבר של הלייקרס, לפיה תומאס הפיץ שמועות שמג'יק הוא הומוסקסואל או דו-מיני, לאחר שנודע כי ג'ונסון סובל מנגיף האיידס.

"הוא כל הזמן שאל אנשים לגבי הנושא, ולא יכולתי להאמין. האדם האחד שחשבתי שאני יכול לסמוך עליו, היו לו את כל הספקות האלה. זה הרגיש כאילו הוא בועט לי בבטן", כתב מג'יק בספר. תומאס, כמובן, הכחיש. "מה שהרבה אנשים לא יודעים זה שלפני שמג'יק אובחן כנשא איידס, אח שלי אובחן כחולה במחלה. הוא מת מאיידס, משימוש בסמים. מג'יק הגיב כפי שהגיב בגלל מידע שגוי שקיבל. הרגשתי נורא עבורו", המשיך אייזאה, "אני פגוע ומאוכזב שהוא בחר להאמין לאנשים אחרים בניגוד לחבריו הקרובים. כל פעם שראיתי את מג'יק הוא היה נחמד אלי, לא ידעתי שהוא הרגיש כך", הוסיף שחקן העבר הפגוע של הפיסטונס.

סוגיה נוספת שעלתה בספר עסקה במשחקים האולימפיים של 1992, אז, לדבריו של מג'יק, "אף שחקן לא רצה לשחק איתו בנבחרת. מייקל (ג'ורדן) לא רצה, סקוטי (פיפן) לא רצה, גם לארי בירד לא דחף כדי שישחק. מי אמר 'אנחנו צריכים אותו?' אף אחד", כתב מג'יק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully