וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: שכנות לא כל כך טובה

כפ"ס עקצה את שכנתה מהשרון, מכבי הרצליה, בדקה ה-80 וניצחה 2:3 בדרך למקום השני. רמה"ש וק"ש נפרדו ב-1:1

למרות שהספידו אותה, הליגה הלאומית ממשיכה ליצור לא מעט עניין. זה לא הרמה כמו המתח והעניין הרב שיוצרות קבוצות הליגה, שמחליפות מיקומים ומספקות הפתעות מדי שבוע. היום (שישי) יצא לדרך המחזור השביעי, וצמרת הטבלה רק הולכת ומסתבכת.

משחק העונה בין שתי המוליכות, עירוני רמת השרון והפועל קריית שמונה, הסתיים בתיקו 1:1, כך שהצפוניים ממשיכים להוביל את הליגה. מי שהצטרפה לחבורה המובילה היא מכבי באר שבע, שהביסה את הפועל אשקלון 0:3 וכעת היא במקום השלישי. במשחק תחתית בין שתי קבוצות שהשיגו במחזור הקודם ניצחונות ראשונים, נפרדו הפועל מרמורק וסקציה נס ציונה בתיקו 2:2.

בקרב אמצע טבלה הביסה הפועל נצרת עילית 0:4 את בית"ר/שמשון תל אביב. הפועל כפר סבא הצליחה לעלות למקום השני כשאירחה את מכבי הרצליה וניצחה בדקה ה-80 2:3 בדרך להורדת שכנתה לחלק התחתון של הטבלה.

עירוני רמת השרון - עירוני קרית שמונה 1:1

אחרי פתיחת עונה מבטיחה, עירוני רמת השרון הורידה הילוך ואכזבה במחזורים האחרונים. הפעם, היא יכולה להיות מרוצה מאוד מהנקודה, שאמנם הושגה במגרשה הביתי, אך נלקחה מקבוצה שנראתה יותר טוב על הדשא.

אלרואי כהן נהנה מהגנה רעה ומסירת רוחב טובה של נוסבאום, כדי להעלות את המוליכה מקריית שמונה ליתרון כבר בדקה השביעית. קבוצתו של רן בן שמעון שיחקה יותר הגנתי בהמשך, אבל זה לא ממש עזר לה. שבע דקות לסיום זה עלה לה בשער שוויון של אורן ניסים, שחגג את שערו השלישי העונה וקבע את תוצאת המשחק.

הפועל מרמורק - סקציה נס ציונה 2:2

שתי הקבוצות השיגו במחזור הקודם ניצחונות ראשונים בליגה, זה לא גרם להן להיחלץ מהתחתית, אבל בהחלט לשפר עמדות. הפעם, כל אחת מהן ידעה שמדובר בהזדמנות נדירה לעשות את זה בזכות שלוש נקודות יקרות. בסופו של דבר היו הרבה שערים, אבל נקודה אחת שהתחלקה בין השתיים.

בדקה ה-17 שלח אדיב שרעבי כדור ארוך לכיוונו של רוני אוחנה, וזה הקפיץ מעל לשוער שלומי בן חמו וקבע 0:1 למרמורק. נס ציונה השתלטה על המגרש, ובדקה ה-44 השוותה ל-1:1 מרגלי אופיר חמו, שניצל השמטה של השוער ז'נייה דונאייב. בדקה ה-50 הורחק אוחנה משורות מרמורק, לאחר שפגע בשחקן יריב ללא כדור. נס ציונה ניצלה את המצב ובדקה ה-75 כבש דין רפאלי וקבע מהפך מקרן שבהרים זיו כבדה. מרמורק לא נבהלה ובדקה ה-80 שלח הבוליביאני חואן פבלו זאבאלה כדור לרחבה, ודין רפאלי נגע בכדור בידו. השופט שרק לבעיטת עונשין מ-11 מטר, אותה ניצל שרעבי וקבע 2:2.

מכבי באר שבע - הפועל אשקלון 0:3

אחרי הניצחון המפתיע על עראבה במחזור הקודם, החבורה מהנגב לא עוצרת, והפעם רשמהניצחון משכנע שהעלה אותה למקום השני. אורן חזן כבש את השער הראשון בדקה ה-26, רפי עמוס קבע 0:2 בדקה ה-50, ומיקי עטיה קבע את תוצאת המשחק בדקה ה-68.

אשקלון רשמה את הפסדה השני העונה, לצד ארבע תוצאות תיקו וניצחון בודד, מה שהרחיק את הקבוצה משמעותית מצמרת הליגה הלאומית.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

הפועל נצרת עילית - בית"ר שמשון תל אביב 0:4

אחרי ההפסד בשבוע שעבר למכבי הרצליה, קיוו בקבוצה הצפונית לשוב במהרה למסלול הניצחונות, ותקוותיהם לא התבדו, כאשר שחקניו של דני גולן, שניצחו העונה פעמיים, השיגו ניצחון שלישי גדול.

אחרי 16 דקות כבש מור שושן את שער היתרון לאורחים, ופתח את מסכת השערים במשחק. שש דקות לסיומה של המחצית הראשונה הכפיל קאלב איקוונגו את היתרון של הנצרתים. בדקה ה-64 איסלם כנעאן כבש את השלישי מוחמד כליבאת חתם את התוצאה בדקת הסיום.

נצרת עילית משיגה ניצחון שלישי, כאמור, ונקודה 12 בליגה. הקבוצה של לופא קדוש נוחלת הפסד שני רצוף בליגה והיא מאבדת גובה.

הפועל כפר סבא - מכבי הרצליה 2:3

דרבי השרון מזמן לא היה מותח כל כך. מעט מאוד ציפיות היו מהפועל כפר סבא, שהראתה בעונה שעברה שקשה יהיה להחזיר לקבוצה את היוקרה שנעלמה עם ירידתה מליגת העל. אלא שעד כה העונה כפר סבא מצליחה להרשים, פרט לשבוע שעבר כשעשתה בושות עם הפסד 3:0 להפועל ראשון לציון. השבוע היא חזרה לעצמה כשסיימה משחק דרמטי נגד שכנתה עם ניצחון חשוב.

שחקניו של תומר קשטן, שתכננו לשוב למאבקי הצמרת נגד הרצליה, עלו ליתרון משער של פטריק דופלה בדקה ה-40. הרצליה חזרה למשחק עם שוויון אחרי עשרים דקות של אופיר חיים. אלא שלצערה הרב שער עצמי של רגב וולק בדקה ה-65 השיב את היתרון לכפר סבא, אבל אסף קריספיס דאג ל-2:2 רבע שעה לסיום. המילה האחרונה במשחק הייתה שייכת לג'ורג' בייסה, שכבש בדקה ה-80 את שער הניצחון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully