וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גלבאן וביטון יפתחו לצדו של עטר מול הפועל חיפה

22.10.2009 / 18:41

גיא לוזון יציב מערך התקפי במיוחד במשחק הצמרת מול הפועל חיפה בשבת. בלדוט הפצוע ייעדר לפחות ארבעה שבועות

קפטן בני יהודה אסי בלדוט סובל משלושה שברים בצלעות, כך התברר היום (חמישי) לאחר שהשחקן עשה צילום רנטגן נוסף לאיבחון מצב הפציעה. בלדוט, שנפגע במשחק נגד הפועל פתח תקווה לפני שבועיים, סבל מאז מכאבים חזקים ולא הצליח להתאמן. אמש החל הקפטן באימוני ריצה קלים אולם במועדון מעריכים כי בלדוט יעדר לפחות ארבעה שבועות.

בתוך כך ערכה הקבוצה את האימון הטקטי לקראת המשחק נגד הפועל חיפה בשבת בבלומפילד. על פי התרגול הערב נראה כי גם השבוע יש ללוזון את ההתלבטות הקבועה בעמדת הקישור האחורי. במשחקון הפנימי תורגלו לירוי צעירי וחסן אבו זייד בצוותא בהרכב הפותח. אולם ייתכן ובסופו של דבר יועדף מהראן ראדי על פני אחד מהשניים. בכל מקרה צפוי לוזון לעלות במערך התקפי מאוד שיכלול את פדרו גלבאן ומשה ביטון לצידו של אלירן עטר בחוד ההתקפה.

"בשום משחק אנחנו לא מחפשים סימפטיה או מחמאות והמטרה שלנו היא לא לשחק את הכדורגל הכי יפה, אלא לשחק את הכדורגל הכי יעיל", אמר הערב מאמן הקבוצה גיא לוזון לוואלה! ספורט. כשנשאל לגבי המחמאות אותן קיבלו שחקניו בתום משחק ההפסד בטדי. "משחק יעיל זה אומר נקודות. אנחנו מרוצים רק כאשר אנחנו מביאים נקודות וברור שכרגע אנחנו לא מרוצים ונעבוד קשה כדי לחזור למסלול הנצחונות".

לגבי הקושי בהבקעות בשבועיים האחרונים אמר המאמן: "כמו שאחרי שני נצחונות רצופים בהם צוברים שש נקודות זה לא קובע שום דבר כך שני משחקים בהם צוברים פחות נקודות לא קובעים דבר. אנחנו נמדדים לאורך שנה שלמה וכמו ששני נצחונות לא מביאים אותנו לאופוריה, כך גם הפסד אחד לא מכניס אותנו למרה שחורה אלא מביא אותנו לעבודה קשה כדי לשפר את מה שטעון שיפור. אנחנו משחקים את הכדורגל שלנו בכל משחק ובכל מגרש ואת הכדורגל שלנו שיחקנו גם בטדי, פשוט לא הבאנו את יצירת המצבים שלנו לידי כיבוש ולא את הדומיננטיות שלנו לכדי מימוש גולים או התוצאה. נצטרך לשפר את מה שלא עשינו טוב ולשמר את מה שעשינו בצורה טובה".

כשנשאל לגבי העובדה שעטר כבש רק שער ליגה אחד בשישה משחקים העונה אמר לוזון: "לא צריך לתת שום הסבר לגבי אלירן עטר, סיכומים לגבי חלוץ או כל שחקן, מאמן או קבוצה עושים רק בסוף השנה. ובסוף השנה לא צריך יהיה לתת שום הסברים כי הוא יהיה טוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully