וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קליין: "מי שצריך להיחקר שייחקר"

22.10.2009 / 17:00

הפועל ירושלים פתחה עונה, והיו"ר שלה התייחס לפרשת פנאן. גודס: "בניגוד לשנה שעברה, אנחנו לא נשענים על שחקן אחד"

מגד גוזני

וידאו: גדעון צנטנר
עריכת וידאו: עידן גוראל

מה שנראה היה כעוד קיץ משעמם וחסר חיים בהפועל ירושלים הפך בשבועות האחרונים לבאז מסקרן. זה החל בכניסתו המתוקשרת של גומא אגייאר לאדומים, נמשך במסע רכש של זרים עם פוטנציאל גבוה, והסתיים בניצחון מרשים על מכבי תל אביב ובזכייה בגביע ווינר. היום (חמישי) ערכה הקבוצה מסיבת עיתונאים רשמית לקראת פתיחת העונה, וכמו תמיד, הציפיות במלחה גבוהות.

"לשבת פה עם הקבוצה המופלאה הזאת, האנשים הטובים, הצוות המקצועי, וכל אנשי הקבוצה זה יום חג. גומא בעצמו רוצה לראות את הקבוצה מצליחה", אמר היו"ר דני קליין בפתח דברים, "הוא אדם סוחף. מעגל הספונסרים גדול כל שנה, וגם השנה היו חברות מאוד גדולות שהצטרפו למעגל הספונסרים. הכניסה של גומא רק מחזקת את זה".

לגבי הקבוצה עצמה, אמר היו"ר המיתולוגי: "אני מאוד מאמין בסגל הזה. הקבוצה התחילה להתאמן מאוד מאוחר, אבל למרות זאת הגענו לגביע ווינר והראינו חלק גדול ממה שמצפה לאוהדים שלנו ולספונסרים שלנו. לפני חודשיים לא האמנתי שיהיה לי את הזכות לשבת עם סגל כזה איכותי".

קליין נשאל במהרה, כמובן, על פרשת מוני פנאן. "אני, בניגוד לכל העליהום שקורה עכשיו על פנאן, מעדיף להתעסק בדברים שקורים בהפועל ירושלים. עוד לא עברו 48 שעות ממועד הלוויה שלו וכבר העיתונות וכלי התקשורת יורים לכל הכיוונים. אני בכוונה לא רוצה להתייחס לדברים, הדברים שנאמרים הם קשים וחמורים, ואם הם נכונים בהחלט יהיה לכולנו מה להגיד. אני לא חושב שזה הזמן או המקום", אמר קליין. "מבחינתי מוני היה הסמל של מכבי תל אביב. לי יצא באופן אישי להכיר אותו דווקא אחרי שהוא עזב את מכבי תל אביב, קשה לי להגיד עליו דברים רעים - להיפך, אני רוצה להיות זה שאומר עליו דברים טובים. הדברים שמייחסים לו מובילים למקום אחד, ואני לא חושב שמוני רצה להונות או להכאיב לאנשים שקרובים אליו. אני מצפה שמי שצריך לעשות את העבודה ולבדוק את הדברים, יבדוק אותם.

"אני לא מבין בדיני מס הכנסה או חוקי משטרות, אבל כולנו לא יכולים להתעלם מהדברים שמיוחסים לו ומתהנהלות שהיתה בתוך הקבוצה. אני חבר באיגוד הכדורסל, קראתי ששי שני הודיע שיפתח בחקירה. אם הכוונה ששוקי קרמר יבדוק את שמעון מזרחי, אז אני פונה פה בשמי שלא יבזבז את הזמן שלו. אם מי שממנה את היועץ באיגוד הכדורסל הוא שמעון אז אנחנו חוזרים 50 שנה אחורה. אם הדבר כל כך בוער להם, שיגישו תלונה, שיפתחו בחקירה וזה הדבר הנכון לעשות. לא שאיגוד הכדורסל יבדוק את איגוד הכדורסל".

גודס: "יש לנו 4 ישראלים שיכולים להוביל כל קבוצה"

לאחר מכן עברו שאלות העיתונאים אל מאמן הקבוצה, גיא גודס, שהתייחס לבניית הקבוצה החדשה. "מבחינת התחלופה של הזרים חשוב לזכור שהקבוצה עברה טראומה מסוימת שלא אפשרה לה להשאיר חלק מהשחקנים. המטרה הכי גדולה היא להגיע למצבים הגדולים. יש לנו שחקנים מאוד מנוסים. ראינו בטורניר ווינר מה הקבוצה הזאת יכולה לעשות, אבל זה רק ניצוצות, לקבוצה הזאת יש פוטנציאל רב", אמר גודס.

"לשחק באירופה ולשחק בארץ זה לא פשוט, גם מבחינה מנטלית וגם מבחינה פיזית, ויש פה מספר שחקנים שעשו את זה. בשביל זה חשוב שיש לנו סגל לא קצר, עם 9 שחקנים בכירים שיכולים בכל רגע נתון להיות על המגרש וכל אחד מהם יכול לקלוע באותו לילה 15-20 נקודות. השנה, בניגוד לשנה שעברה, אנחנו לא נשענים על שחקן כזה או אחר, אלא על הקבוצתיות. יש לנו 4 שחקנים ישראלים מאוד בכירים שיכולים להוביל כל קבוצה בארץ ולהיות הכוכב שלה. אני לא חושב שצריכים יותר מזה בחוק הרוסי".

יובל נעימי, שעתיד להיות אחד השחקנים המרכזיים של הירושלמים העונה, הוסיף: "יש הרגשה מיוחדת באוויר. תוך כדי האימונים אנחנו נהנים להיות אחד עם השני. יש פה חבר'ה שרעבים להצלחה, וכמו שכולם אמרו, הייתה אי בהירות לגבי מה שיהיה פה, אבל אנחנו יכולים להיות גאים במה שנבנה. אם נמשיך לעבוד קשה, תהיה לנו עונה טובה, עם תארים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully