וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אורי שטרית עבר בהצלחה ניתוח בקע

22.10.2009 / 13:18

מגן מכבי ת"א צפוי לחזור בתוך חודש וחצי. תמיר כחלון יקבל מנוחה במטרה להכשירו לדרבי, ראלדס צפוי לשחק מול רמת גן

מגן מכבי תל אביב, אורי שטרית, עבר הבוקר (חמישי) בהצלחה ניתוח בקע בבית החולים מאיר שבכפר סבא. שטרית לא הצליח בשבועות האחרונים להתגבר על פציעה בשרירי הבטן והמפשעה, ולבסוף הוחלט לנתחו על מנת לטפל בפציעה באופן סופי. המגן צפוי לתקופת החלמה של שלושה שבועות, כאשר במכבי מעריכים כי תוך חודש וחצי הוא יהיה כשיר לחלוטין לחזור למגרשים.

הקבוצה ערכה היום את אימונה הטקטי לקראת המשחק נגד הפועל רמת גן בשבת בבלומפילד. האימון נערך שוב במגרש בשכונת התקוה, בשל שזרוע החורף במגרש האימונים בקרית שלום. הקשר תמיר כחלון, שסובל מפציעה במפשעה, לא נטל חלק באימון ובמכבי מעדיפים לתת לו מנוחה מוחלטת במטרה לנסות ולהכשירו לקראת הדרבי נגד הפועל תל אביב בעוד שבוע וחצי. באימון עצמו תירגל אבי נמני ברוב הזמן את אותו הרכב שפתח בניצחון על הפועל רעננה בשבת שעברה, כאשר בחלק מהמשחקון החליף עמנואל מאיוקה את ציון צמח בצד ימין של הקישור. יובל אבידור שוב תורגל כחלוץ בודד בחוד. המשחקון הפנימי הסתיים בשער מרהיב של יוסי שבחון אל בין החיבורים שסחט מחיאות כפיים מחבריו. הבלם הבוליביאני רונאלד ראלדס, ששיחק במדי ההרכב השני, צפוי להיות בסגל לראשונה העונה וייתכן שאף יעשה את הופעת הבכורה שלו במדים הצהובים במהלך המשחק. הצהובים עבדו במהלך האימון על שמירת לחץ כשהכדור אצל היריב וכן תירגלו רבות ניצול מצבי הבקעה ליד השער.

"גולים, גולים, אני רוצה לראות את הרשת זזה", צעק המאמן איציק עובדיה לעבר שחקניו. בצוות המקצועי מודעים לבעיית ניצול מצבי ההבקעה של הקבוצה במשחקי הליגה האחרונים כאשר גם אחרי הנצחון 0:3 על רעננה אמר המנג'ר נמני בסיום המשחק כי אם הקבוצה הייתה מנצלת את המצבים הטובים אליהם הגיעו השחקנים, התוצאה יכולה היתה להיות גבוהה עוד יותר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully