וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לורבק: "נוכל להשיג כל דבר ביורוליג"

ארזם לורבק מברצלונה נשמע אופטימי אחרי הניצחון 59:82 על אולקר. טרל מקינטייר מסיינה: "לא ציפינו שיהיה קל מול ציבונה"

המחזור הראשון ביורוליג, או יומו הראשון, לא סיפק יותר מדי הפתעות, אבל היו בו לא מעט הצהרות מצידן של אריות היבשת, כמו אולימפיאקוס וברצלונה. אולימפיאקוס הביסה בביתה את אורלאן הצרפתית 72:94, ומאמנה פנאיוטיס יאנאקיס אמר בסיום: "שיחקנו לעיני הקהל שלנו בפעם הראשונה מזה כמה חודשים ואנחנו מרגישים נהדר. הקהל נהנה מכמה מהלכים טובים, ואנחנו נמשיך לעבוד קשה כדי להשתפר. כל השחקנים בסגל שלנו יתרמו לאורך העונה, קוסטאס פאפאניקולאו וסופוקליס שחורציאניטיס מחלימים בקצב טוב ויצטרפו אלינו בקרוב". אחד משחקני הרכש החדשים, פטריק בברלי, הוסיף: "לקבוצה שלנו יש סגל עמוק וכל שחקן שעולה מהספסל יכול לתרום. עדיין יש המון מקום לשיפור ויש נקודות מסויימות שאנחנו צריכים לעבוד עליהן באימונים. כשהשחקנים החדשים, כמוני, יתחברו עם השחקנים הוותיקים - הקבוצה תתפקד באופן מושלם".

בניגוד לקבוצה מפיראוס, צסק"א מוסקבה נלחמה בשיניים כדי לנצח את מארוסי 65:66 בחוץ, בבית שבו משחקת גם מכבי תל אביב. אגב, מארוסי היוונית היא הקבוצה האחרונה שהצטרפה ליורוליג דרך משחקי הפלייאוף. מאמן צסק"א ייבגני פאשוטין סיכם : "לזה ציפינו, משחק קשה נגד קבוצה שבנוייה ומאומנת היטב. המנהיגים שלנו: ג'יי אר הולדן, טראז'אן לנגדון ורמונאס שישקאוסקאס תפקדו ברמה גבוהה מאוד וזה סימן חיובי. ההגנה שלנו הייתה מצויינת ואפשרה למארוסי לקלוע רק 65 נקודות, אבל אנחנו חייבים לשפר את ההתקפה. מבחינה פסיכולוגית זה היה ניצחון טוב מאוד לקבוצה ובעיקר לויקטור חראייפה, שהחלים מפציעה". בילי קיז ממארוסי: "זה היה מסוג ההפסדים המרגיזים ביותר, היה לנו ביש מזל בבאזר והפסדנו. הצד החיובי של המשחק הזה הוא שהוכחנו שמקומנו בין קבוצות הכדורסל הגדולות באירופה, וכעת אנחנו כבר מצפים למשחקים הבאים כדי להשיג את הניצחון הראשון שלנו".

הניצחון הגדול ביותר הושג על ידי סיינה האיטלקית, שהביסה את ציבונה זאגרב 40:85 ועוד בחוץ. כוכב הקבוצה טרל מקינטייר אמר: "זה היה ניצחון גדול. הרבע השלישי היה המפתח, שיפרנו את ההגנה שלנו והכתבנו את הקצב של המשחק עד לסיום. זכרנו טוב גם את ההפסד לציבונה בשנה שעברה, למרות שידענו שהשנה יש להם קבוצה אחרת לגמרי. לא ציפינו שזה יהיה כל כך קל, כי בדרך כלל אין משחקי חוץ קלים ביורוליג. בכל מקרה, זו רק תחילת הדרך". מאמן ציבונה ולימיר פראסוביץ': "אנחנו מאוד נבוכים מהצורה שבה שיחקנו. אם היינו זורקים יותר לשלוש במחצית הראשונה, יתכן והיינו נשארים במשחק. בתחילת המחצית השניה איבדנו שלושה כדורים בארבע התקפות, הם הגיבו בריצת 0:11 ומאותו הרגע רצינו רק שהמשחק ייגמר. ההופעה הזאת מביכה אותי, ואני רק יכול להבטיח לאוהדים שלנו שבמשחקים הבאים נילחם עד הסוף".

בניגוד לקבוצות אחרות שהוזכרו כאן, ברצלונה פתחה את עונת היורוליג שלה אחרי מאבקים קשים בליגה המקומית, מה שאיפשר לה להגיע דרוכה למשחק נגד פנרבחצ'ה-אולקר ולהביס את הטורקים 59:82. ארזם לורבק מברצלונה סיכם: "זה היה משחק חשוב מאוד כי הפסדנו לגראן קנאריה בליגה הספרדית, והיינו חייבים את הניצחון הזה. פתחנו את המשחק מצויין וזה היה המפתח לניצחון. כל אחד עשה את העבודה שלו בצורה הטובה ביותר, וכך המשחק הפך לקל. יש לנו המון כשרונות בקבוצה, ואם נדע לנצל אותם כמו שעשינו היום - נוכל להשיג כל דבר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully