וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בניו יורק אוהבים את הקדם

הניקס גברו על ניו ג'רזי 92:94 והשלימו סוויפ בטרום העונה. בוסטון ניצחה את קליבלנד, אורלנדו הביסה את אינדיאנה

מבחינתה של ניו יורק ניקס, אולי היה עדיף למשוך כמה שיותר את קדם העונה, כי מסתבר שאוהבים שם משחקים חסרי משמעות. לפנות בוקר, רשמו הניקס ניצחון שלישי ברציפות, הפעם 92:94 על ניו ג'רזי נטס, ואם לוקחים בחשבון את המשחק מול מכבי תל אביב הרי שמדובר בארבעה ניצחונות ברציפות. הפעם, אפילו המחליפיםפ של הניקס היו גדולים על ניו ג'רזי האומללה, שעדיין לא ניצחה בקדם העונה. כריס דוהאן קלע 15 מ-21 הנקודות שלו ברבע שני מצויין, שבו ניו יורק פתחה פער של 18 נקודות. הנטס הצליחו לחזור למשחק, אלא שטוני דגלאס (13 נקודות) דאג שהניקס לא יאבדו את זה לגמרי. ווילסון צ'נדלר ודייויד לי הוסיפו 11 כל אחד לניקס. כריס דגלאס רוברטס הוביל את הנטס עם 26 נקודות, קורטני לי הוסיף 19.

אחרי שהתאוששה מההפסד לניקס, בוסטון סגרה את משחקי קדם העונה עם ניצחון משכנע על קליבלנד, 82:96. קווין גארנט וריי אלן זכו למנוחה אצל הסלטיקס, כשפול פירס שיחק 13 דקות בלבד. שתי הקבוצות יתמודדו במשחק פתיחת העונה שלהן ביום שלישי, אבל בניגוד לבוסטון, לברון ג'יימס (18 נקודות) ושאקיל אוניל (16 נקודות) דווקא שיחקו בשורות הקאבס - לא שזה ממש עזר להם. אדי האוס הוביל את הסלטיקס עם 21 נקודות, מארקיס דניאלס עזר לו עם 17.

עוד ניצחון משכנע השיגה אורלנדו מג'יק, שהביסה את אינדיאנה 87:117 ונותרה בלתי מנוצחת במשחקי קדם העונה (0-7). המג'יק שיחקו ללא רשארד לואיס, כהכנה להשעייה שלו מ-10 משחקים החל מפתיחת העונה. וינס קרטר היה הפעם הקלעי המצטיין באורלנדו עם 21 נקודות, מרצ'ין גורטאט הוסיף 15 ודוויט הווארד סיים עם 14. רוי היברט הוביל את הפייסרס עם 20 נקודות, ברנדון ראש תרם עוד 14.

דווין וויד ואודוניס האסלם היה הלוחמים הגדולים של הערב הזה, אחרי שהובילו את מיאמי היט לניצחון 93:99 על ממפיס. הגריזליס כבר הובילו ביתרון של 18 נקודות, אבל מסתבר שבפלורידהלוקחים ברצינות יתרה את משחקי האימון, במיוחד עם מאזנה של הקבוצה רחוק מלהרשים. בסופו של דבר זה היה וויד, שלקח אחריות בזמן שקבוצתו הובילה בנקודה, 40 שניות לסיום. מהלך של סל ועבירה מצד כוכבה של מיאמי סגר עניין במשחק הזה. וויד סגר את הערב הזה עם 35 נקודות, כשהאסלם תרם 17 ו-9 ריבאונדים. רודי גיי הובי את ממפיס עם 28 נקודות, או ג'יי מאיו הוסיף 16.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully