וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלופות: יובנטוס ניצחה את מכבי חיפה 0:1

מכבי חיפה עמדה לא רע בגשם השוטף בטורינו, אבל שוב ספגה שער נגיחה ממצב נייח (קייליני, 47) והפסידה 1:0 ליובנטוס

שוב זה קורה. מצב נייח. סגירה לקויה. הגבהה ונגיחה פנימה. הסיפור העצוב של הכדורגל הישראלי חזר גם הערב (רביעי) בסטדיו אולימפיקו של טורינו. מכבי חיפה עמדה לא רע במשך 45 דקות מול יובנטוס בינונית למדי, אבל בדקה ה-47 דייגו הגביה משמאל וג'ורג'יו קייליני הסתנן ונגח מקרוב לרשת. כל כך פשוט. כל כך קל. כל כך מעצבן. גם לאחר המחזור השלישי בליגת האלופות, הנציגה הישראלית עדיין ללא נקודה וללא שער זכות.

שחקן יובנטוס, ג'ורג'יו קייליני, חוגג שער. רויטרס
שוב נייח, שוב בלם, שוב 1:0. קייליני/רויטרס

בניגוד למשחק בבורדו לפני שלושה שבועות, חיפה לא יכולה הפעם לראות עצמה מאוכזבת. יובנטוס הייתה הקבוצה הטובה יותר על המגרש במשך 90 דקות. חיפה אמנם תפסה את הגברת הזקנה בתקופה רעה, אחרי חמישה משחקים ללא ניצחון ועם הרבה לחץ, אבל הבדלי הרמות ברורים. הביאנקונרי הפגינו עליונות טכנית ופיזית ולחיפה לא הייתה תשובה. גם ביום בינוני למדי של הגברת הזקנה, הכדורגל הישראלי צריך לעבור עוד כברת דרך ארוכה על מנת להיישיר בפניה מבט. מכבי חיפה והכדורגל הישראלי כולו קיבלו שיעור בהלכי צניעות.

צ'ירו פרארה שינה את המערך הקבוע שלו, פתח עם חלוץ אחד (דוד טרזגה) וקישור התקפי מעובה בניצוחם של דייגו וסבסטיאן ג'ובינקו. האחרון, שלא מקבל כמעט הזדמנויות מהמאמן, רשם משחק נהדר. הוא דילג מעל שחקני חיפה כאילו לא היו קיימים וניהל ביד רמה כל מהלך התקפי חיובי של יובנטוס יחד עם מאורו קמוראנסי המצוין. הפתרון של חיפה לג'ובינקו וחבריו היה בעיקר ריבוי עבירות, שהוציאו את יובה משלוות נפשה.

כבר בדקה השניה היה קרוב ולדימיר דבאלישווילי להדהים את האולימפיקו, אבל בופון הדף בצורה נהדרת. משם השתלטו הביאנקונרי על המשחק. חיפה נלחמה בנחיתות הפיזית על ידי עבירות, שמנעו מיובנטוס להגיע למצבים. ככל שנקפו הדקות, המקומיים איבדו סבלנות ונכנעו למשחק העצבני. עד שהגיעה הדקה ה-47 והכדור הנייח ששינה את המשחק והכריע את ההתמודדות. מכאן והלאה, יובה קיבלה אינספור הזדמנויות להגדיל את התוצאה, אבל ניר דוידוביץ' גילה יכולת טובה. בדקה ה-90 עמד גדיר המחליף לבדו מול בופון, שהדף, אבל אל לה לחיפה להרגיש תחושה של פספוס. תיקו לא באמת היה משקף את שהתרחש בטורינו.

והיה גם את טיאגו דוטרה. הזר הברזילאי שהגיע מקבוצת המילואים של ויאריאל. בדקה ה-57 הוא נכנס להופעה נדירה כמחליף וב-11 דקות הספיק לשלוח את פליפה מלו לספסל עם תאקל חריף והורחק באדום לאחר כניסה גסה בקייליני. אמנם לאלישע לוי היה סגל חסר שאילץ אותו להשתמש בשחקנים מעומק הספסל, אבל הופעה כזו מביישת של שחקן, בטח ובטח שחקן זר, ככל הנראה לא תעבור ולא צריכה לעבור בשתיקה.

מהלך המשחק

דקה 2: בוקולי הגביה כדור טוב מימין, קנבארו טעה בסגירה ודבאלישווילי נגח ממרכז תיבת החמש וסחט הדיפה מדהימה מבופון. החמצה גדולה של חיפה.

דקה 9: יובנטוס קיבלה כדור חופשי מ-17 מטרים לאחר שטרזגה הפיל עצמו. גרוסו בעט חזק למרכז השער ודוידוביץ' היה במקום.

דקה 20: משומר איבד כדור סמוך לרחבת חיפה, גרוסו העביר כדור רוחב מצוין, אבל טרזגה החמיץ ברשלנות מקרוב.

דקה 29: רפאלוב השתלט על כדור שנהדף מההגנה, עבר את זבינה ובעט מ-20 מטרים מעל השער.

דקה 40: קמוראנסי העלה כדור חופשי מימין, סיסוקו נגיח מאחור, אך הנגיחה שלו לא הייתה מדויקת.

דקה 44: יובה שוב קיבלה כדור חופשי על מפתן הרחבה. דייגו בעט חזק והכדור שרק ליד העמוד.

דקה 47: גול! שוב חיפה סופגת במצב נייח. דייגו הגביה כדור חופשי משמאל, קיילני הסתנן ונגח מקרוב פנימה. 0:1 יובנטוס

דקה 53: דייגו ראה את דוידוביץ' מחוץ לשער והקשית מעליו, אבל הכדור נחת על גג השער.

דקה 55: גרוסו מצא בכדור רוחב מדויק את טרזגה במרכז הרחבה, דוידוביץ' יצא נפלא והדף עם הרגל.

דקה 56: ג'ובינקו חלף על פני שלושה שחקני חיפה ושחרר בעיטה ממרחק, דוידוביץ' שוב במקום.

דקה 68: כרטיס אדום! דוטרה נכנס בפראות בקיילני והורחק.

דקה 82: הזדמנות נדירה לחיפה. דבאלישווילי השתלט על כדור מחוץ לרחבה וירה כדור חזק למרכז השער, בופון הדף לקרן.

דקה 84: דייגו השאיר את קמוראנסי לבד מול דוידוביץ' וקשר האזורי בעט שטוח לקורה.

דקה 90: גדיר קיבל כדור נפלא ונותר לבד מול בופון, השוער האיטלקי זינק נפלא ומנע שוויון.

הרכב יובנטוס: ג'אנלואיג'י בופון, ג'ונתן זבינה (מרטין קאסרס, 35), פאביו קנבארו, ג'ורג'יו קייליני, פאביו גרוסו, פליפה מלו (כריסטיאן פולסן, 62), מומו סיסוקו, סבסטיאן ג'ובינקו, מאורו קמוראנסי, דייגו, דוד טרזגה (אמאורי, 81).

הרכב מכבי חיפה: ניר דוידוביץ', אייל משומר, דקל קינן, ז'ורז'ה טשיירה, פיטר מסיללה (ישראל זגורי, 46), עלי עותמאן, גוסטבו בוקולי, ג'ון קולמה, ליאור רפאלוב (טיאגו דוטרה, 57, הורחק, 68), שלומי ארבייטמן (מוחמד גדיר, 46), ולדימיר דבאלישווילי.

שחקן יובנטוס, דייגו, מעל שחקן מכבי חיפה, ג'ון קולמה. רויטרס
סיפור המשחק כולו. דייגו מעל קולמה/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully