וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יובנטוס - מכבי חיפה 0:0 (מח' 1)

אחרי שנותרה עם הרבה מחמאות, אבל ללא נקודות או שער זכות בשני מחזורי הפתיחה של בית א' בליגת האלופות, מחפשת מכבי חיפה את הסיפתח האירופי בסטדיו אולימפיקו בטורינו הקרה והגשומה, מגרשה של יובנטוס הגדולה. אלופת ישראל נראתה לא רע בהפסד הביתי 3:0 לבאיירן מינכן וספגה שער דרמטי מראשו של מיקאל סיאני בהפסד 1:0 בבורדו לפני שלושה שבועות. הפעם, אלישע לוי ושחקניו מקווים להראות יותר רוע ואולי לחזור הביתה עם סנסציה שתצטרף לתוצאות המדהימות שיקבלנו במפעל אתמול (שלישי).

לוי חסר את בירם כיאל המורחק, יניב קטן החולה ואייל גולסה הפצוע כשאת מקומם תפסו גוסטבו בוקולי, ליאור רפאלוב ועלי עותמאן, שעלה בקישור הימני. מוחמד גדיר פתח על הספסל כשבמקומו, לראשונה בליגת האלופות, העלה מאמן הירוקים שני חלוצים כששלומי ארבייטמן הצטרף לולדימיר דבאלישווילי. הצמד החם שנמצא בכושר שיא בליגה יהיה צריך לספק את שער הבכורה של חיפה בליגת האלופות.

יובנטוס הגיעה למשחק כשהיא בשמבר עמוק בליגה וללא ניצחון מה-19 בספטמבר. גם בליגת האלופות הביאנקונרי רשמו שתי תוצאות תיקו וכשהלחץ על צ'ירו פרארה גובר, הגברת הזקנה יודעת שהיא חייבת לצאת מהתקפוה השלילית עם ניצחון. יובה חסרה מספר שחקנים פצועים ביניהם: קלאודיו מרקיזיו, חסן סאליהמידז'יץ', טיאגו וכמובן אלסנדרו דל פיירו הפצועים.

כפי שהצהיר במסיבת העיתונאים, שינה פרארה את שיטת המשחק כשבחר לעלות עם שני קשרים אחוריים וחלוץ אחד. דוד טרזגה הועדף בחוד על פני וינצ'נזו יאקווינטה ואמאורי שפתחו על הספסל. המאמן העניק הופעה נדירה השנה בהרכב לסבסטיאן ג'ובינקו הצעיר שישחק בקישור ההתקפי לצד דייגו הנפלא ומאורו קמוראנסי שנמצא בכושר מצוין. בהגנה הועדף עוד צרפתי, ג'ונתן זבינה, על פני זדנק גריגרה.

מהלך המשחק

הרכב יובנטוס: ג'אנלואיג'י בופון, ג'ונתן זבינה, פאביו קנבארו, ג'ורג'יו קייליני, פאביו גרוסו, פליפה מלו, מומו סיסוקו, סבסטיאן ג'ובינקו, מאורו קמוראנסי, דייגו, דוד טרזגה.

הרכב מכבי חיפה: ניר דוידוביץ', אייל משומר, דקל קינן, ז'ורז'ה טשיירה, פיטר מסיללה, עלי עותמאן, גוסטבו בוקולי, ג'ון קולמה, ליאור רפאלוב, שלומי ארבייטמן, ולדימיר דבאלישווילי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully