וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגה אירופית: המבורג גברה 0:1 על סלטיק

הירוקים המשיכו לשקוע גם מול הגרמנים. לאציו גברה על ויאריאל 1:2 בדקה ה-90. בנפיקה השפילה את אברטון 0:5

הליגה האירופית התעוררה הערב (חמישי) מפגרה בת שלושה שבועות וחזרה הישר אל המחזור השלישי בשלב הבתים. בזמן שאנחנו התפעלנו מההצגה של הפועל תל אביב מול ראפיד וינה (1:5), המשיכה סלטיק לצלול עם הפסד ביתי 1:0 להמבורג במשחק המקביל בבית 3, וגם בשאר המשחקים קיבלנו מנה גדושה של הפתעות ודרמה.

התוצאה הבולטת של הערב עד כה היא הניצחון המוחץ של בנפיקה על אברטון 0:5, שקילקל לכחולים את המאזן המושלם עד כה ונישל אותם מהמקום הראשון בבית 9. גם שחטאר דונייצק חגגה עם 0:4 על טולוז, בעוד שורדר ברמן מעדה עם 2:2 בוינה ו-ויאריאל לא הצליחה לעצור את המפולת גם באולימפיקו מול לאציו שגברה עליה 1:2 באופן דרמטי.

בית 1

אייאקס - דינמו זאגרב 1:2

הקבוצה ההולנדית בוודאי לא שיערה שהיא כה תתקשה בבית נגד יריבותיה, ולאחר שני מחזורים היא מצאה את עצמה רק עם שתי נקודות משתי תוצאות תיקו עם שער זכות אחד בלבד. הפעם דאג לואיס סוארז להעלות את אייאקס ליתרון מוקדם בפנדל בדקה השלישית, ואחרי דקות ארוכות של מתח הצליח דניס רומדאל להכפיל בדקה ה-81. הקרואטים רק צימקו בתוספת הזמן מרגליו של איבן טומאשק.

טימישוארה - אנדרלכט 0:0

אחרי התיקו במחזור הראשון, הובסו הרומנים על ידי דינמו זאגרב, אבל בבית נגד הקבוצה הבלגית הם כבר השכילו לנעול את השער ולהשיג נקודה נוספת שתעזור להם בהמשך הדרך, ולא מנעה מאנדלכט לשמור על המקום הראשון.

בית 2

ולנסיה - סלביה פראג 1:1

אחרי התיקו המעודד במסטאייה נגד ברצלונה, העטלפים רצו לכבוש את המקום הראשון בבית, אבל דווקא מול האורחת הקטנה מצ'כיה, שלא צברה נקודה במפעל עד הערב וספגה שבעה שערים, היא נתקעה עם תיקו מביך. בדקה ה-27 המבוכה הייתה קרובה יותר להשפלה כשריסטה נאומוב כבש לסלאביה, אבל דויד נבארו הרגיע את הקהל המקומי עם השוויון בדקה ה-63. הרחקתו של הויקין ראקה בדקה ה-75 הוסיפה לאופטימיות של ולנסיה, אבל דויד וייה איזן את מצבת השחקנים במגרש כשראה אדום משלו חמש דקות לסיום והשתיים חילקו את הנקודות.

ליל - גנואה 0:3

בליגה הצרפתית ליל מזדנבת בתחתית, אבל באירופה האדומים כבר בדרך לסיבוב הבא, ואחרי ההצגה מול גנואה הם התכבדו לתפוס את המקום הראשון. לודוביק אוברניאק פתח את הדלת בדקה ה-38, רוברט ויטק הוסיף את השני בדקה ה-63, ואדן אזארד קינח בדקה ה-84, והאריך את הסבל של גנואה, שהוכתה 5:0 על ידי אינטר בשבת.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

בית 3

סלטיק - המבורג 1:0

עם נקודה בודדת משני משחקים קיוו בסלטיק פארק לעלות על דרך המלך בעזרת עשרות אלפי קתולים רועשים, אבל בעלת הבית המשיכה בדעיכה שלה גם מול הגרמנים החזקים, שלמרות ניצחון החוץ נותרו רק במקום השני בבית, בעקבות ההצגה של הפועל תל אביב מול ראפיד וינה בבלומפילד.

הקבוצה של ברונו לאבדייה, שנמצאת במקום השני בבונדסליגה ומפגרת אחרי לברקוזן המוליכה בשער בודד ביחס השערים, לא הבריקה בגלזגו אבל ידעה לנעוץ את המסמר ברגע הנכון, כששער של מרכוס ברג בדקה ה-63 השאיר את המארחים ללא נקודה והעמיק עוד יותר את המשבר של הכדורגל הסקוטי.

בית 4

ונטשפילס - ספורטינג ליסבון 2:1

ספורטינג המוכשרת לא הצליחה להביא לידי ביטוי את העליונות שלה על הלטבים הסימפטיים במשך רוב המשחק, ואחרי שער מוקדם של מיגל ולוסו בדקה השישית הגיע השוויון המפתיע של יוריס לאיזנס בפנדל בדקה ה-65. אבל המילה האחרונה הייתה של ז'ואאו מוטיניו הנהדר, שבבעיטה אדירה מ-25 מטר בדקה ה-85 חתם את התוצאה.

הרטה ברלין - הירנביין 1:0

הקבוצה מבירת גרמניה לא מצליחה להתאושש מפתיחת העונה הגרועה שלה בשתי הרמות, המקומית והאירופית, וגם הירנביין קיבלה הזדמנות לחבוט בה ועשתה זאת עם שער בודד של הרנן לוסאדה בדקה ה-36.

בית 5

פולהאם - רומא 1:1

אחרי ההפסד למילאן בסן סירו בשבת התייצבה רומא בקרייבן קוטג' במטרה לדלג למקום הראשון בבית, אבל שלקוטג'רים היו תכניות אחרות. ברד הנגלנד כבש לאנגלים בדקה ה-24, אלא שבדקה ה-76 השתנתה התמונה כשסטיבן קלי הכשיל את ג'ון ארנה ריסה ברחבה וספג אדום. ג'רמי מנייז החטיא את הפנדל ברשלנות, אבל בדקה ה-90 השיג מרקו אנדראולי את השוויון בבעיטה נאה וחילץ את קלאודיו ראניירי מהחזרה שלו ללונדון עם נקודה להתנחם בה.

צסק"א סופיה - פ.צ. באזל 2:0

השוויצרים לא הסתפקו בניצחון הביתי על רומא ממחזור הפתיחה והתייצבו בגאון בראשות הבית כשחזרו עם שלוש נקודות יקרות מבולגריה. האחראי לכך היה אלכסנדר פריי הוותיק, עם צמד אופייני בדקות 20 ו-63.

בית 6

גלאטסראיי - דינמו בוקרשט 1:4

אחרי שפנרבחצ'ה גברה על סטיאווה במשחק המוקדם, השלימה גלא סוויפ של איסטנבול על בוקרשט עם ניצחון מוחץ שמיצב את מעמדה בראשות הבית. הארי קיול הצטרף לשורת הזקנים שמצאו הערב את הרשת בדקה ה-32, ואחריו הפציץ שבאני נונדה צמד מהיר בדקות 42 ו-47. אלאנו השלים את הרביעי בפנדל בדקה ה-59, לפני שאוסמאן אנדוי צימק בדקה ה-63 בשער חסר חשיבות.

פנאתינייקוס - שטורם גראץ 0:1

האנק טן קאטה ושחקניו כבר השכיחו את ההפסד במחזור הראשון בבית לגלאסטראיי, ואת הניצחון השני ברציפות שלהם, שהקפיץ אותם למקום השני, סידר להם דימיטריוס סאלפיגידיס בפנדל בדקה ה-60.

בית 7

לאציו - ויאריאל 1:2

ויאריאל שקעה בסוף השבוע לשפל חדש עם משחק שביעי ברציפות מפתיחת העונה בליגה הספרדית ללא ניצחון, שדירדר אותה למקום האחרון בלה ליגה, וגם בזירה האירופית הצוללת הצהובה המשיכה לצלול, הפעם בצורה כואבת במיוחד. אחרי שלאציו עלתה ליתרון בדקה ה-20 הודות למאורו זארטה, איזן סבסטיאן אגורן בדקה ה-41 והספרדים אף נהנו מיתרון מספרי אחרי הרחקתו של פרנקלינו מאטוזאלם בדקה ה-68, אבל בעשרה שחקנים חגגו המקומיים בתוספת הזמן עם שער של תומאסו רוקי הלא נגמר וחיזקו את אחיזתם במקום השני.

רד בול זלצבורג - לבסקי סופיה 0:1

אחרי שכבר התגברה על ויאריאל ולאציו, נשארה זלצבורג מושלמת גם אחרי המפגש המסוכן נגד הבולגרים. לבסקי איימה על השער של האוסטרים במשך המחצית הראשונה אבל בדקה ה-45 עקץ דושאן סבנטו עם השער שהתברר כשער הניצחון לרד בול שנהנת מכל רגע בליגה האירופית אליה הגיע כזכור אחרי שהודחה על ידי מכבי חיפה במוקדמות ליגת האלופות.

בית 8

סטיאווה בוקרשט - פנרבחצ'ה 1:0

פנר הגיעה למשחק בבירת רומניה עם מאזן מושלם משני המשחקים הראשונים, ועמלה קשה על מנת לשמור על כך. אחרי מחצית ראשונה מאופסת מצא קאזים קאזים את הרשת בדקה ה-58 והעלה את הטורקים ליתרון עליו הצליחו לשמור עד הסיום.

שריף טיראספול - טוונטה 0:2

המולדובים ניצלו את הבלאגן בבית כדי לטפס למקום השני, על חשבונה של הקבוצה של סטיב מקלארן שצנחה הישר מהפסגה למקום השלישי. וילפריד באלימה כבש ראשון למקומיים בדקה ה-41, ופראנקה ג'ימי חתם את התוצאה בדקה ה-90.

בית 9

בנפיקה ליסבון - אברטון 0:5

העונה המאכזבת של אברטון שלחה אותה למרכז טבלת הפרמיירליג ושתי תוצאות תיקו ביתיות מול וולבס וסטוק סיבכו את דייויד מויס, אבל עד כה התנחמו המיליונרים במאזן נקי מהפסדים באירופה, מאזן שהשתנה מהקצה אל הקצה בליסבון. הפורטוגלים הסתערו על המקום הראשון בבית עם ניצחון ביתי מרשים, אחרי שחאבייר סאביולה הוותיק פתח בחגיגה בדקה ה-14, אוסקר קארדוסו הוסיף צמד מהיר אחרי ההפסקה (47 ו-48), לואיסאו תרם אחד נוסף בדקה ה-52, וסאביולה התכבד בשני שלו שבע דקות לסיום.

באטה בוריסוב - א.א.ק. אתונה 1:2

הבלארוסים, שהשתתפו בשנה שעברה בליגת האלופות, נוצחו בשני המשחקים הראשונים שלהם במפעל, ועם הגב אל הקיר הם הצליחו לשמור על הסיכוי להעפיל. אחרי שישמעל בלאנקו העלה את היוונים ליתרון בפנדל מוצלח בדקה ה-31, איזן אלכסנדר פאבלוב בדקה ה-52, ואלכסנדר אלומונה סיים את המלאכה בדקה ה-86 עם שער הניצחון הדרמטי.

בית 10

שחטאר דונייצק - טולוז 0:4

מחזיקת הגביע כבר סופרת 12 שערים בשלושת המחזורים הראשונים, וגם העונה נראה שהיא תלך רחוק במפעל. הצרפתים מוטרדים יותר מהעונה הבינונית שלהם בליגה הצרפתית, והמקומיים לא התקשו לחגוג מולם עם צמד של לואיס פרננדיניו (8, בפנדל, 56), שער נוסף של לואיס אדריאנו בדקה ה-24 ותוספת של תומאס הובשמאן בדקה ה-39.

קלאב ברוז' - פרטיזן בלגרד 0:2

גם אחרי המחזור השלישי פרטיזן עדיין ללא נקודה לרפואה, ולעומתה נהנו הבלגים מצמד של איבן פריסיס בדקות 4 ו-58, כשהקרואטי אף הספיק להחמיץ פנדל בתווך, כדי לזנק למקום השני בבית.

בית 11

פ.ס.וו. איינדהובן - פ.צ. קופנהאגן 0:1

ההולנדים טיפסו למקום הראשון אחרי הניצחון על קלוז', והפעם העסק הלך להם הרבה יותר קשה. בדקה ה-33 קיבלה איינדהובן פנדל אך ג'ונתן רייס לא מצא את הרשת, ורק בדקה ה-72 כיפר הברזילאי על ההחמצה עם השער היחיד במשחק שעזר לקבוצתו להישאר בפסגת הבית.

ספרטה פראג - קלוז' 0:2

הקבוצה הרומנית השיגה ניצחון במחזור הראשון, אבל נוצחה במחזור השני, וגם הטיול שלה לפראג הסתיים ללא נקודות. יוראיי קוקה (15) ורומן הובניק (32) התכבדו בשערים למארחים.

בית 12

אתלטיק בילבאו - נאסיונאל 1:2

אחרי פתיחת עונה מרשימה בספרד ושלושה ניצחונות בשלושת המחזורים הראשונים, נקלעה בילבאו למשבר וטרם ניצחה מאז. למזלה באירופה היא עדיין מצליחה. דווקא הפורטוגלים הצנועים היו אלה שכבשו ראשונים מרגליו של רובן מיקאל בדקה ה-41, אבל חוסבה אצ'ברייה הבלתי נגמר איזן בדקה ה-66, ופרננדו יורנטה השלים מהפך ארבע דקות לסיום.

אוסטריה וינה - ורדר ברמן 2:2

הקבוצה של תומאס שאף נהנית מתקופה מצוינת בבונדסליגה שם היא כבר מדורגת רביעית אחרי שלושה ניצחונות רצופים, וגם בוינה היה נדמה שהיא בדרך לניצחון קל כשקלאודיו פיזארו כבש בדקה ה-19 והכפיל בדקה ה-63, אבל אמין סולימאני צימק בדקה ה-73 וטיאגו שומאכר השיג את השוויון שלוש דקות לסיום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully