וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זאבי: "לא מעניין אותי רק להגיע לאולימפיאדה"

הג'ודוקא פגש תלמידים מתיכונים דתיים וסיפר על הכוונות שלו להמשך הקריירה: "אתמודד בתנאי שאראה מצב שאוכל להצליח"

כ-400 תלמידי י"א מהתיכונים הדתיים מכל הארץ השתתפו בכנס הפתיחה של ארגון מעגלים בפארק 'מקורות הירקון'. מעבר למפגש היכרות עם המדריכים השונים, התלמידים השתתפו בסדנאות ופעילויות בנושא כוח רצון ויכולת הצלחה. הכנס נחתם במפגש מרתק עם הג'ודוקא הישראלי, אריק זאבי, שזכה שלוש פעמים באליפות אירופה במשקל עד 100 ק"ג וכמובן גרף את מדליית הארד באתונה.

זאבי הרשים את התלמידים כשסיפר על תחילת דרכו כחניך בחוג לג'ודו במקלט קטן בפרדס כץ. לאחר מכן, הסביר על ההישגים באליפויות השונות ועידד אותם לא להתייאש בחיים: "אסור להתייאש. בסופו של דבר האנשים שהצליחו הם אלו שלא ויתרו, שהתעקשו ונלחמו עד הסוף". זאבי הוסיף כי זה מה שדחף אותו באולימפיאדת אתונה, בה זכה בארד.

התלמידים אשר התרשמו במיוחד מהסיפור של זאבי, שאלו אותו האם הוא מתכוון להתמודד באולימפיאדה הבאה. זאבי הזכיר כי הוא יחסית מבוגר לתחום (32), ועבר הרבה פציעות במהלך השנים, אך עדיין לא מוותר: "אני מאוד רוצה להתמודד באולימפיאדה הבאה, אך בתנאי שאני אראה שאוכל להצליח שם. הגעה לאולימפיאדה בלבד לא מעניינת אותי. אני לא מוותר. השנה היא שנת מבחן חשובה בה אשקיע את כל כולי ואם אראה שאני עדיין טוב אז אמשיך".

  • עוד באותו נושא:
  • אריק זאבי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully