וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אני מרגיש יותר נוח מיום ליום"

אחרי ערב של 22 נקודות מול פיניקס, עמרי כספי יודע למה מגיע השיפור: "אני עושה מה שמבקשים ממני, המאמן נותן בי אמון. שיפרתי את היכולת ההגנתית, והמאמנים רואים את זה". ווסטפאל: "הוא בחור נלהב, אנחנו כל הזמן אומרים לו 'עמרי, תירגע'"

צפו בעמרי כספי מדבר על המשחק מול פיניקס (3:50 דקות מתחילת הוידאו)

עמרי כספי נהנה מכל רגע. הפורוורד הישראלי קלע הלילה (בין שלישי לרביעי) 22 נקודות בהפסד סקרמנטו 143:127 לפיניקס, וממשיך במגמת השיפור. לאחר המשחק התייחס כספי לעליה המתמדת ביכולתו: "אני מרגיש יותר ויותר בנוח על המגרש ובחוץ", אמר לאתר הקבוצה, "לא משנה לי אם אני מחטיא את הקליעות הראשונות, העיקר שהמאמן נותן בי אמון ומאפשר לי להשתפר בהמשך".

כספי דיבר על האתגר ב-NBA: "שיפרתי את היכולת והמאמנים רואים את זה. אני עושה את מה שמבקשים ממני בהגנה, וככל שאשתפר יותר יהיה יותר טוב". הוא התייחס ליריב שעליו שמר: "אני חושב שכשיש לך שחקן כמו אמארה סטודמאייר באזור הצבע, זה קשה. הוא תוקף את הסל, הוא נכנס חזק אל הטבעת ושחקנים כל הזמן מבצעים עליו עבירות. זה קשה מול שחקן כמוהו, שהוא כל כך חזק ומאסיבי, והם שיחקו עליו כל הזמן. לא יכולנו לעצור אותו, והשופטים שרקו להמון עבירות. אני חושב שזה היה המפתח".

מאמנו של כספי פול ווסטפאל, לא נשמע מופתע: "הוא בחור נלהב, אנחנו אומרים לו 'עמרי, תירגע'. הוא אומר לנו 'אני אעצור את סטודמאייר, אל תדאגו'. לא הלילה, עמרי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully