וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ייסון וולס חתם במכבי ראשון לציון

21.10.2009 / 8:40

וולס (33, 2.02) ישלים את הסגל של הקבוצה המסקרנת של בירנבוים, ועשוי לשחק בשבת מול קבוצתו לשעבר הפועל ירושלים

מכבי ראשון לציון החתימה היום (רביעי) את הפורוורד ג'ייסון וולס, שישלים את סגל הקבוצה בעונה הקרובה. וולס צפוי לקבל את שחרורו מהקבוצה הארגנטינאית בה שיחק לאחרונה בקרוב, ועשוי להשתתף במשחק הליגה של הקבוצה מול הפועל ירושלים בשבת (18:30). ראשון לציון תהיה התחנה הרביעית בישראל בקריירה של השחקן, ששיחק בנהריה, בירושלים וברמת השרון. הגעתו של וולס לראשון לציון משלימה את סגל הקבוצה לקראת העונה הקרובה, שכולל גם את הזרים לארי אובאנון, דלרון ג'ונסון ורוד גריזארד. שני הראשונים אגב, לא מתאמנים בשבועיים האחרונים באופן מלא, ובספק למשחק מול ירושלים.

וולס (33, 2.02), בוגר מכללת אינדיאנה סטייט משנת 1996, ניסה את מזלו במבחנים במכבי רעננה לפני עונת 1999/2000 אך לא התקבל. וולס הספיק לשחק בהצלחה בפינלנד, באוסטרליה ובגרמניה לפני שנבחן שוב בעירוני אשקלון, לא התקבל אך חתם ברמת השרון בעונת 2003/4. עונה מצוינת שכללה 20.7 נקודות ו-11.7 ריבאונדים למשחק בקבוצה של מיקי ברקוביץ', סידרה לו חוזה בהפועל ירושלים באמצע העונה שלאחר מכן וגם שם רשם ממוצע של דאבל פיגרס בריבאונדים ובנקודות.

בעונת 2005/6 חתם וולס במדי עירוני נהריה, קלע 16.9 נקודות והוסיף 8.9 ריבאונדים, כולל הופעות טובות עם הקבוצה ביורוקאפ, ולאחר מכן חתם בליגה האיטלקית הראשונה במדי קאפו ד'אורלנדו. וולס פתח את עונת 2007/8 במדי דן בוש, אך לא שיחק יותר מדי וחזר לירושלים של דן שמיר, בה ירד בממוצעים אך זכה בגביע המדינה. את העונה שעברה פתח וולס במדי אל וואסל מערב הסעודית, אך באמצע העונה עבר לפולטאבה מהליגה האוקראינית הראשונה בה רשם 13 נקודות ו-5.9 ריבאונדים למשחק. בתחילת העונה הנוכחית חתם בקורדובה מארגנטינה, אך עזב את הקבוצה וישחק בראשון לציון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully