וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ת"א הפסידה ללוס אנג'לס קליפרס 108:96

על רקע מותו הטרגי של מוני פנאן ספגו הצהובים הפסד נוסף במשחק הכנה. טריפל דאבל לפרקינס, 18 נקודות לאיידסון

אנשי מכבי תל אביב היו מעדיפים להיות בישראל בימים אלה, לשהות לצד משפחתו של מוני פנאן ז"ל ולקחת חלק בהלוויה ובאבל של הכדורסל הישראלי, אך הצהובים נאלצו להמשיך את מסעם בארה"ב, והלילה (רביעי) הם ספגו הפסד נוסף במשחק הכנה מול קבוצת NBA, כשהפסידו 108:96 ללוס אנג'לס קליפרס בסטייפלס סנטר.

לפני המשחק נערך טקס לזכרו של מוני פנאן, שכלל דקת דומיה בה הוקרנו תמונות של מוני על מסכי הענק. שחקני הקבוצה עלו עם סרטים שחורים על הגופיות הצהובות, כשלמשחק הוזמנה אחייניתו של מוני שגרה בלוס אנג'לס, וכן אלמתנו של קווין מגי, מלאני, עם ילדיה.

אחרי ההפסד לניקס, גם הפעם הצהובים נכנעו בקלילות לקבוצת NBA ממוצעת והמחישו את ההבדל בין הכדורסל האמריקאי לזה שבאירופה. הפעם מכבי תתנחם בכך שהמשחק עבר ללא תקריות מביכות, ושמאמן הקבוצה פיני גרשון נשאר על הספסל לכל אורך המשחק, בתיאום מלא עם השופטים.

הקליפרס, שמציגים השנה את הבחירה הראשונה בדראפט בלייק גריפין, הוליכו לאורך כל המשחק, ואף פתחו פער של למעלה מ-20 נקודות, אבל רבע רביעי חיובי של מכבי, שניצלה את הגארבג' טיים כדי לקזז בהפרש, איפשר לאלופה הישראלית לרדת מנוצחת בהפרש מכובד.

הנתון הסטטיסטי הבולט במשחק מבחינת הישראלים היה הטריפל דאבל שרשם דורון פרקינס, שקלע 16 נקודות (6 מ-11 מהשדה), קלט 12 ריבאונדים, מסר (!) 10 אסיסטים וקינח עם 5 חטיפות.

עוד קלעו למכבי: צ'אק איידסון 18 נקודות (6 ריב', 5 אס'), דייויד בלות'נטל 12, אנדרי ויז'נייבסקי 11, מצ'איי לאמפה 9, סטפן לאזמה 9, יניב גרין 6, גיא פניני 5, ד'יאור פישר 4, אלן אנדרסון 4, גל מקל 2. רביב לימונד ודרק שארפ לא שותפו.

הרבו לקלוע לקליפרס: כריס קיימן 18, סבסטיאן טלפייר 15, בלייק גריפין 13, בארון דייויס 10.

יניב גרין סיפר על התחושות במשחק: "היה מרגש בדקת הדומיה כאן לזכרו של מוני, ולראות את התמונה הענקית שלו מתנוססת בסטייפלס סנטר. נתנו את כל מה שיכולנו הערב".

דיויד בלות'נטאל אמר בסיום: "משחק ראשון שלי אחרי הרבה זמן וזה משמח ומרגש. היה כיף לשחק לעיני המשפחה והחברים שלי באל איי. אני מוכן לעונה ומרגיש טוב מאוד. שיחקנו יותר טוב מאשר בניו יורק, ביצענו יותר טוב את התרגילים בהתקפה. גם היינו פחות עייפים, בניו יורק היינו אחרי טיסה ארוכה מהארץ".

דורון פרקינס: "החברים עזרו לי להשיג את הטריפל דאבל ועבדו בשבילי אז תודה להם. היה לנו סיכוי, היינו הרבה זמן בתוך המשחק ומאכזב שהפסדנו. שיחקנו חזק וזה יכין אותנו טוב ליורוליג".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully