וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

22 נקודות לעמרי כספי בהפסד סקרמנטו

הפורוורד הישראלי ממשיך להשתפר במשחקי ההכנה, כשהפעם קלע 22 נקודות (ו-7 ריב') בהפסד הקינגס 143:127 לפיניקס

עמרי כספי ממשיך להראות סימני התאקלמות בליגה הטובה בעולם, כשהבוקר (רביעי) הציג את משחק ההכנה הכי משכנע שלו עד עתה במדי סקרמנטו. הפורוורד הישראלי קלע 22 נקודות וקלט 7 ריבאונדים בהפסד הקינגס 143:127 לפיניקס, סיים כקלע הבולט של קבוצתו, והראה שכל עוד זה יהיה תלוי בו, הוא אינו מתכוון לשמש אך ורק כתפאורה על ספסל קבוצתו.

כספי, שמצבו ברוטציה של סקרמנטו השתפר בעקבות פציעתו של פרנסיסקו גארסיה, שיחק 24 דקות, קלע 5 מ-9 ל-2, 4 מ-5 מעבר לקשת, ועוד הוסיף לסטטיסטיקה שני אסיסטים, חטיפה אחת ואיבוד אחד. אומנם לפי התוצאה נראה היה כי היה מדובר בעוד משחק הכנה אופייני נטול הגנות, אך כזה שגם קידם את האינטרסים של כספי.

כספי התרכז לאחר המשחק ביריב שעליו שמר: "אני חושב שכשיש לך שחקן כמו אמארה סטודמאייר באזור הצבע, זה קשה. הוא תוקף את הסל, הוא נכנס חזק אל הטבעת ושחקנים כל הזמן מבצעים עליו עבירות. זה קשה מול שחקן כמוהו, שהוא כל כך חזק ומאסיבי, והם שיחקו עליו כל הזמן. לא יכולנו לעצור אותו, והשופטים שרקו להמון עבירות. אני חושב שזה היה המפתח".


עוד קלעו לסקרמנטו: טיירק אוונס 21 (ו-8 אסיסטים), קווין מרטין 20, ג'ייסון תומפסון 15, ספנסר היוז 14. הקינגס במאזן 3:1 עד עתה במשחקי ההכנה. בשורות פיניקס בלט צ'נינג פריי, שקלע 29 נקודות. אמארה סטודמאייר קלע 27 (17 מ-21 מהקו), גוראן דראגיץ' קלע 21, לאנדרו ברבוסה הוסיף 16, סטיב נאש 13.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully