וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גווארדיולה: "אני לא מרגיש ששיחקנו רע"

בברצלונה ניסו להסביר את ההפסד לרוסים, צ'אבי: "קאזאן קיבלה פרס שלא הגיע לה". בניטז על החלפת בניון: "הוא היה עייף"

AP

צפו בגווארדיולה מתייחס להפסד ברצלונה
צילום: רויטרס, עריכת וידאו: יאיר דניאל

סביר להניח שאם ישנו אדם על כדור הארץ ששם כסף על רובין קאזאן במשחק החוץ שלה מול ברצלונה בנואו קאמפ, הרי שאת הערב הזה הוא סיים כאדם עשיר במיוחד. הקבוצה הרוסית הקטנה הגיעה אל הענקית הקאטלנית, והדהימה אותה ואת אוהדיה עם ניצחון חוץ 1:2. מעבר להפסד, ברצלונה התבשרה לאחר המשחק שהיא תצטרך להסתדר ללא דני אלבס למשך שלושה שבועות אחרי שהברזילאי נפצע ברגלו במהלך ההפסד.

"פשוט היה חסר לנו מזל", הסביר זלאטן איברהימוביץ' את ההפסד. מאמנו, פפ גווארדיולה, הוסיף: "זה לא משהו בלתי ניתן להסבר. זה כדורגל, כל קבוצה יכולה לנצח. הם שיחקו טוב מאוד. כדי לעלות אנחנו צריכים לנצח לפחות שני משחקים. זה בית חזק עם ארבע אלופות. דברים כאלה קורים. זו לא הפעם הראשונה שאנחנו מפסידים ואני בספק אם זו הפעם האחרונה. אני לא מרגיש ששיחקנו רע. הייתה להם הגנה שבנויה טוב".

בקאזאן חגגו את הניצחון שהעלה אותם למקום השלישי בבית. המאמן, קורבן ברדייב, סיפר כי המפתח למשחק היה לעקוץ את הקטלאנים במתפרצות. "כל הקבוצה שיחקה טוב והראתה שליטה במהלך המשחק, זו הסיבה שניצחנו היום. אני גאה מאוד וחושב שהיום תהיה חגיגה גדולה עבור האוהדים שלנו".

צ'אבי ניסה גם הוא להסביר מה קרה לקבוצה, שעד לפני שבוע הייתה מושלמת: "פשוט היה חסר לנו מזל ועל פי הדרך שהמשחק התפתח, לא הגיע לנו להפסיד. רובין הגיעה לשתי התקפות ולא יותר ולקחה איתה פרס שלא הגיע לה. שיחקנו טוב אבל זה הופך להיות קשה כשהיריבים שלך רק באים להגן". על המשך דרכה של בארסה בצ'מפיונס, אמר הקשר הספרדי: "זה הולך להיות מסוכן אבל אנחנו עדיין מובילים את הבית ושולטים בגורל שלנו".

יא יא טורה הוסיף: "עבורי, בארסה שיחקה משחק מדהים אבל הרוסים חזקים מאוד מבחינה פיזית. שלטנו במשחק, אבל שליטה לא מביאה ניצחון. היה לנו מזל רע".

"מה צריך לעשות כדי לעלות? נהיה חייבים לנצח"

ליברפול כבר ראתה עד הדקה ה-73 כיצד היא עושה התאוששות קלה מהתקופה הקשה שבה היא נמצאת, אך ליון הפריעה לה כסידני גובו כבש בתוספת הזמן ב-1:2 של ליון, שסיבכה את האדומים של רפא בניטז ונדנדה עוד קצת את כיסאו. רפא בניטז ניסה להסביר את איבוד היתרון, שהשכיח לגמרי את שערו של יוסי בניון. "היו לנו הרבה מאוד בעיות לפני המשחק עם פציעות", אמר בניטז. "למרות זאת הצלחנו לעלות ליתרון ויצרנו מצבים".

"אני חושב שנהיה חייבים לנצח", הוסיף בניטז כשנשאל מה לדעתו תצטרך ליברפול לעשות כדי להישאר בליגת האלופות. על הוצאתו של יוסי בניון, אמר המנג'ר: "רציתי לראות רגליים טריות. האוהדים יודעים שיוסי הוא שחקן נהדר, אבל הוא היה עייף. זאת תוצאה מאוד מאכזבת. היו לנו יותר מדי בעיות לפני המשחק עם פציעות, אבל עדיין הצלחנו להוביל וליצור הזדמנויות. אנחנו צריכים להרים את עצמנו לקראת יום ראשון. אנחנו חייבים לדחוף את השחקנים".

אחד הדברים שבתקשורת ביקשו הסברים עליו מבניטז הייתה שילובו של סטיבן ג'רארד, שחזר רק עתה מפציעה ויצא אחרי 24דקות. "זה לא היה הימור לשחק עם ג'רארד. הוא רצה לשחק והוא התאמן באופן נורמלי לשני משחקים. הוא קיבל את האישור מהרופא ומה שקרה זה מזל רע. הוא הרגיש משהו רע במפשעה וזו הסיבה שהוא הוחלף".

ג'יימי קראגר סיכם: "זו אכזבה אדירה, תוצאה רעה שמשאירה לנו הרבה מה לעשות. הראינו הרבה לחימה ואופי, ואם נצליח להשיג שם תיקו זו תהיה תוצאה טובה".

מנגד, בצד השמח של הערב נשמעו בעיקר מחמאות. "אני מוריד את הכובע בפני השחקנים, על היכולת המצויינת", אמר מאמן ליון, קלוד פואל, בסיום. "הגיע לנו לנצח, כי שיחקנו עם איכות ומשמעת. סיימנו טוב יותר מהם ואני מאוד שמח. יש עוד הרבה עבודה לעשות למרות הכל. ברור שליברפול תגיע אלינו כדי לנצח מכיוון שהם חייבים לנצח, אבל אנחנו רוצים לנצור את הרגע. ליברפול פתחה חזק את המשחק והפעילה עלינו הרבה לחץ, אבל נשארנו רגועים וחזקים מאחור".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

מוריניו לא מחפש תירוצים, אבל מתרץ

אחרי שלושה מחזורים לא ממש ייאמן שאינטר מוצאת את עצמה במקום האחרון בבית המוקדם. שחקניו של ז'וזה מוריניו סיימו בדיוק באותו אופן אותו הם סיימו את שני המשחקים שלהם מול ברצלונה וקאזאן, הפעם עם 2:2 נגד דינמו קייב. למוריניו היה קשה לנפק הסברים אחרי ההפסד של הנראזורי ומה שיצא זה בעיקר תירוצים. "כולם יודעים שאני לא מאמן שאוהב לתרץ, אבל הערב השחקנים שלי נאבקו, אבל פשוט לא הצליחו להגיע לרמה. מעל הכל, סמואל אטו היה לא טוב, למרות שהוא עשה כל מה שהוא יכול לעזור לקבוצה".

ה'מיוחד', שכבש בסערה את הליגה ובמחזור האחרון חגג על חשבונה של גנואה 0:5 קליל, נדרש לתת הסברים על ההבדלים בין שתי המסגרות. "הליגה היא דבר אחד, אבל אני חוזר שליגת האלופות זה משהו אחר", אמר. "הבט בברצלונה למשל. הם שולטים בליגה שלהם ושיחקו טוב מאוד בתיקו נגדנו, אבל אז הם הפסידו בבית לקאזאן, שגם היא קבוצה טובה. עכשיו אנחנו צריכים לשחק טוב נגד קייב ונצטרך לנצח. אחרת זה יהיה קשה מאוד. אם נפסיד, לא נעלה. למרות הכל, אני בטוח בעצמינו למשחק הבא".

פראנדלי: "ציפיתי להופעה טובה יותר"

אחד המשחקים המותחים והדמרטיים ביותר הערב היה בין פיורנטינה לדברצ'ן, שסיפקו חגיגת שערים, בסיומה דברצ'ן המתוסכלת אמנם כבשה שלושה שערים ראשונים בליגת האלופות, אך נותרה על אפס נקודות. פיורנטינה, מנגד, ניצלה את ההפסד של ליברפול כדי לעלות למקום השני בזכות 3:4 מרתק.

צ'זארה פראנדלי, מאמנה של פיורנטינה, לקח את המשחק ברגשות מעורבים, ואמר: "ציפיתי להופעה טובה יותר, מכיוון שאנחנו קבוצה שעובדת על השתפרות מדי יום, אבל אנחנו מתקדמים מהר מאוד, כך שזה היה מספק לראות את זה שוב הערב. אני אומר לשחקנים שלי שאם הם עובדים קשה במהלך השבוע, אז התוצאות יגיעו על הדשא, כך שאנחנו שמחים מהתוצאה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully