וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוקאפ: שיבק בדרך לשלב הבתים

מאמנה של מונס הוליך את קבוצתו ל-63:78 ענק על ולנסיה במשחק הראשון. אמסטרדם ניצחה את דינמו מוסקבה

מלבד ההפסד הכואב של הפועל ירושלים הערב (שלישי) לרואן הצרפתית, היו עוד מספר קרבות באירופה, כשעוד 12 קבוצות נאבקו על האפשרות לעלות לשלב הבתים של היורוקאפ. ישראלי אחד שדווקא נהנה מהערב היה אריק שיבק, שהשיג את ניצחון הבכורה שלו באירופה עם קבוצתו החדשה, מונס. הבלגים אירחו את ולנסיה והכו אותם שוק על ירך, 63:78, והתקרבו מאוד לשלב הבא. הרבע המשמעותי במשחק היה השני, אז טסה מונס ל-14:23. קלווין טורברט הוליך את מונס עם 25, ננדו דה קולו קלע 21 לולנסיה.

אחד המשחקים המסקרנים ביותר התקיים באמסטרדם, שם אירחו המקומיים את דינמו מוסקבה, והצליחו להשיג ניצחון ביתי נאה, 63:64, שספק אם יספיק לאחר המשחק שיתקיים ברוסיה. ג'סי וורן וכריסטופר רוג'רס הוליכו את אמסטרדם עם 17 כל אחד, סרגיי מוניה קלע 13 למפסידים. גם פאנליניוס, שהתמודדה מול מכבי תל אביב במשחקי ההכנה, עשתה צעד משמעותי בדרך אל השלב הבא, אחרי שהביסה בחוץ את ריגה 79:94. דווין סמית' הוליך את פאנליניוס לניצחון עם 25 נקודות, יורייס אלכסייבס קלע 21 לריגה.

האלופה האוסטרית, רייפייסן השיגה ניצחון ביתי יפה על בשיקטאש הטורקית, 69:74, תודות למשחק נהדר של ג'ייסון קונולי, עם 25 נקודות ו-16 ריבאונדים. טילו קלטה קלע 14 למפסידים, שינסו להתאושש ולנצח בטורקיה. הערב הזה לא היה מוצלח במיוחד לקבוצות הספרדיות, כשגם בילבאו חזרה ממשחק החוץ שלה עם הפסד 71:63 לדונייצק. הספרדים צריכים להיות מרוצים מההפסד המינימלי, כיוון שהיו בפיגור 16 בפתיחת הרבע האחרון. מרקי פרי קלע 18 לדונייצק, ג'אניס בלומס קלע 12 לבילבאו.

גם האלופה הקפריסאית, אפואל ניקוסיה בדרכה אל שלב הבתים, אחרי שעשתה את העבודה בבית, מול טראמו האיטלקייה. הקפריסאים הביסו 63:77, כשהם פותחים עם רבע ראשון נהדר, בו רצו ל-8:21. האיטלקים הצליחו לחזור מעט, אבל רבע רביעי מצויין של המארחים הביא להם את הניצחון. ברנדון הית' הוליך את קלעי ניקוסיה עם 22 נקודות וחילק גם 6 אסיסטים, דרייק דיינר קלע 16 למפסידים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully