וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדוריד: מכבי קרית מוצקין ניצחה את הפועל ר"ג

הקבוצה הצפונית השיגה ניצחון שני ברציפות, הפעם בקרב התחתית בזיסמן. לוקיץ' ופישר הובילו את מבקיעי מוצקין

מכבי קרית מוצקין ניצחה את הפועל רמת גן בחוץ 32:37 במשחק השלמה מהמחזור החמישי של ליגת העל בכדוריד ורשמה ניצחון שני ברציפות לעיני 100 צופים באולם זיסמן. האורחים מהצפון הגיעו מעודדים מניצחונם המרשים אך הלא פחות מפתיע בשבוע שעבר נגד נס ציונה והצליחו לשמור על המומנטום.

כבר מהפתיחה הובילו חניכיו של רפי קוט בניצוחו של הזר מירקו לוקיץ', שהוביל את קבוצתו עם שמונה שערים מ-11 זריקות, תוך שמירה על פער קבוע של שניים עד ארבעה שערי יתרון כשלמחצית הצפוניים ירדו ביתרון 15:19.

שחקניו של המאמן-שחקן המארח, עומרי מימון, חזרו לעצמם במחצית השנייה עם משחק יוצא מהכלל של הזר שלו, מילאן סטאניץ', שמצא את הרשת 13 פעמים מ-19 ניסיונות הבקעה. 20 דקות בתוך המחצית השנייה רמת גן הצליחה לחזור למשחק ולהשוות ל-28:28 ול-30:30, אבל אז מימון, שכבש שמונה שערים, הורחק לשתי דקות והתפרץ אל השופטים, מוטי הרשקוביץ ואלון פישר, שזיכו אותו כלאחר כבוד בהרחקה רצופה נוספת לשתי דקות, דבר שגרם לרמת גן לאיבוד המומנטום ואיפשר לאורחים לתת לחיצה אחרונה על הדוושה לניצחון 32:37.

בנוסף ללוקיץ' הירבו להבקיע למוצקין ישראל פישר שבעה שערים ב-70% וזלטקו שושה עם שישה שערים. ערן רויטר הוסיף לרמת גן ארבעה משלו. בעקבות הניצחון עלתה קרית מוצקין למקום השמיני עם ארבע נקודות, בדומה לפתח תקוה שבמקום השישי. רמת גן נמצאת במקום ה-11. את המחזור ישלים המשחק המרכזי שלו, בו תארח מכבי ראשון לציון את מכבי תל אביב ב-30 בנובמבר אחרי המפגש הכפול שלה נגד פלנסבורג הגרמנית בגביע ההתאחדות האירופית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully