וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדורעף: מכבי ת"א עדיין מושלמת

הצהובים ניצחו 0:3 את כפ"ס ושמרו על מאזן מושלם במשחק שסגר את המחזור השלישי. גם למטה אשר מאזן מושלם עד כה

הפועל מטה אשר נראית בכושר מעולה גם לאחר המחזור השלישי של ליגת העל לגברים שהתקיים הערב (שלישי) והיא ניצבת בראש הטבלה עם שש נקודות משש אפשריות וחשוב מכך: מבלי שהפסידה מערכה אחת בכל שלושת המשחקים. מטה אשר אירחה הערב את הפועל עירוני קריית אתא. בשני המחזורים הקודמים ניצחו המארחים פעמיים 0:3 וגם בערב הזה לוח התוצאות הראה את אותה תוצאה. בשתי המערכות הראשונות שלטה מטה אשר ללא עוררין וניצחה 19:25 ו-15:25, כשעידו כהן, יחד עם פרדריקו טקסיירה ואלכס אוסוקין, מצטיינים בשורותיה. בשלישית הצליחו האורחים להוביל, אבל נכנעו בסיום.

באולם הספורט בעילבון נפגשו העולה החדשה, מ.ס עילבון וא.ס רמת השרון. עילבון פתחה את העונה עם שני ניצחונות מפתיעים, שהציבו אותה בצמרת הטבלה. רמת השרון מנגד הפסידה בשני המחזורים הראשונים וחיפשה ניצחון ראשון דווקא בצפון. שתי המערכות הראשונות היו צמודות ביותר, כשהאורחים ניצחו את שתיהן 24:26 ו-23:25. כאן משום מה שחקני עילבון נסוגו לאחור, אולי בשל פציעות של כמה שחקנים חשובים ורמת השרון ניצחה גם את המערכה השלישית, די בקלות, 12:25. האורחים רושמים ניצחון ראשון העונה, בעוד למארחים זהו הפסד הבכורה בליגת העל.

עירוני בת ים אירחה באולמה הביתי את סגנית האלופה מכבי הוד השרון. שתי הקבוצות חיפשו ניצחון ראשון הערב והמארחים הם אלו שמצאו אותו, עם ניצחון 0:3 חלק. המערכה הראשונה הייתה צמודה יחסית והסתיימה בניצחון 24:26 לבת ים, אך שתי המערכות הבאות היו פשוטות יותר עבור המארחים שניצחו בהן 20:25 ו-21:25. אייל פייבל הצטיין בשורות המנצחים.

בהיכל הספורט ברעננה התקיים המשחק בין ארזים רעננה לאליצור כרמיאל, אחת העולות החדשות לליגה, שהגיעה למשחק ללא ניצחון. 'ארזים' לעומתה השיגה את ניצחונה הראשון בשבוע שעבר. המשחק היה צמוד מאוד והפכפך. בשתי המערכות הראשונות הייתה ידם של המארחים על העליונה, עם ניצחונות 21:25 ו-20:25. בשתי המערכות הבאות המגמה התהפכה לחלוטין, כשכרמיאל מנצחת 21:25 ו-23:25. המומנטום עבר שוב אל 'ארזים' במערכה החמישית והמכריעה, כשהם נהנים מניצול נמוך מאוד של ההגשות מצד כרמיאל ומנצחים 10:15 ו-2:3 בסיום. בשורות רעננה הצטיין המצליב הצעיר ניקיטה ז'ריקוב. בכרמיאל בלט הליברו הוותיק סולימן אבורוקן בן ה-42. כרמיאל עדיין ללא ניצחון העונה, לארזים זהו ניצחון שני ברציפות.

המחזור הושלם הערב (רביעי) במשחק המרכזי בין מכבי תל אביב להפועל כפר סבא, שהפגיש שתי הקבוצות שעד הערב לא הפסידו. המשחק היה בשליטה מוחלטת של מכבי תל אביב, ולאחר 17:25 במערכה הראשונה, התפתחה מערכה שנייה צמודה יותר, שהסתיימה ב-21:25 לתל אביבים. במערכה השלישית, בעיקר הודות למשחק טוב של שון פייגה, ניצחה תל אביב שוב, הפעם 19:25 ובמשחק כולו, 0:3 חלק. הצהובים נותרו היחידים עם מלוא שש הנקודות לאחר המחזור השלישי, יחד עם הפועל מטה אשר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully