וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סימונס: "בשבוע הבא זה יהיה כמו גמר גביע"

20.10.2009 / 22:39

גארד הפועל ירושלים יצא מאוכזב מההפסד 83:81 לרואן במוקדמות היורוקאפ. גודס: "שמח שהשארנו את גורלנו בידינו"

הפועל ירושלים יצאה הערב (שלישי) מאוכזבת מאוד מהאולם על שם אנדרה וישריז ברואן לאחר ההפסד 83:81 לקבוצה המקומית. הקבוצה של גיא גודס הוליכה כבר ב-18 נקודות הפרש במהלך הרבע השני, אך הצרפתים סגרו את ההפרש עם מטח שלשות שהשאיר את ירושלים ללא פתרונות. קבוצתו של גודס שמרה על הצרפתים צמוד במהלך המחצית השנייה, ואף הצליחה לכפות שיוויון 22 שניות לסיום, מזריקות עונשין של יובל נעימי.אלא שאז הגיע דיוויד נואל. האמריקאי של רואן, שהצטיין לאורך כל המשחק, לקח אחריות במהלך האחרון של המשחק ונתן לרואן יתרון קל לקראת הגומלין.

"זו תוצאה טובה כי זה המשחק הראשון בהתמודדות, ובין היתר גם המשחק הרשמי הראשון שלנו", אמר אחרי המשחק מאמן הקבוצה גיא גודס לאתר הרשמי של הקבוצה. "אני מעודד מהתוצאה ובעיקר מהדרך. שיחקנו מצוין במחצית הראשונה, אבל ידעתי שהם יחזרו למרות הפער. איבדנו כדורים מכריעים, ובאולם ביתי כזה, אתה משלם על כל טעות. כמו שאמרתי, היו להם אחוזים מדהימים מהשלוש, אבל אני שמח שגורלנו בידינו והצלחנו להעביר את ההכרעה למלחה, שם אנחנו נהנה מהקהל שלנו".

טרה סימונס, שרשם משחק מצוין עם 20 נקודות, 5 אסיסטים ו-4 ריבאונדים, הוסיף: "התחלנו טוב את המשחק אבל רואן קלעו מכל מקום ומכל מצב. זה עוד לא נגמר, רואן קבוצה חזקה, אבל גם אנחנו. שבוע הבא זה יהיה כמו גמר גביע, ואני מבקש מכל האוהדים שלנו, שכבר הבנו שהם מדהימים, שיבואו ויתמכו בקבוצה. לגבי המשחק, אני שמח שהצלחנו להישאר צמודים עד הסוף, אבל העדפנו לנצח. אני שמח שהצלחנו להעביר את ההכרעה להיכל הביתי שלנו".

הקבוצה תנחת בישראל מחר בצהריים, ותחל בהכנות לקראת משחק הליגה הראשון מול מכבי ראשון לציון ביום שבת הקרוב (18:30). ביום חמישי תקיים הקבוצה מסיבת עיתונאים רשמית לקראת פתיחת העונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully