וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מקאלו: "לכולנו אותה מטרה - להעפיל לפיינל פור"

20.10.2009 / 20:08

עירוני ר"ג פתחה את העונה עם מסיבת עיתונאים, בה אמר המאמן, דני גוט: "כולם רעבים להצליח. נביא גאווה לעיר ולמועדון"

בעירוני רמת גן ערוכים ומוכנים לתחילת הליגה. הקבוצה, אותה מדריך דני גוט, מקווה להתבסס בניגוד לשנים האחרונות בחלק העליון של הטבלה. יושב ראש הקבוצה, בני ברנר, סיפר על הקבוצה שלו בפתח מסיבת העיתונאים שנערכה היום (שלישי): "הקמנו סגל חדש לגמרי, צעיר וכישרוני. אני מקווה שהתוצאות יהיו בהתאם למשחקי האימון. מינוי המאמן הוריד ממני את העיסוק בצד המקצועי". עוד לא חוויתי קבוצה עם אווירה כל כך נעימה. כולם נהנים גם לפני וגם אחרי האימון. זה מועדון שנותן במה לשחקנים שאח"כ מקבלים חוזים גבוהים בקבוצות אחרות".

גוט, שזו הפעם הראשונה שלו כמאמן מוביל, אמר: "העמדנו לנגד עינינו מטרות משותפות, שהראשונה היא קידום של שחקנים צעירים. לא התפשרנו בענייני בניית הסגל, בחרנו את השחקנים הכי טובים. שחקנים שהם לא בני אדם לא יהיו במועדון ואני יכול להתגאות בסגל יש לנו היום. כולם רעבים להצליח ואני בטוח שיביאו את זה לכל משחק. המטרה השנייה הייתה לחבר אותם והצלחנו בזה בגדול. היה כיף לא נורמלי לראות אותם בטורניר בקפריסין, וזה מביא הצלחה. ראינו כבר קבוצות עם כישרון שלא הצליחו, אבל קבוצות מחוברות מצליחות יותר. אין לי ספק שהקבוצה תביא גאווה לעיר ולמועדון".

הפורוורד טאג' מקאלו: "אנחנו קבוצה צעירה ולכולנו אותה מטרה, להעפיל לפיינל פור. אנחנו צעירים ורעבים, ויש לנו כימיה טובה. ראו בקפריסין שאנחנו מאוחדים ונהנים. כולנו כמו משפחה גם מחוץ למגרש, עובדים קשה ועוזרים אחד לשני. אנחנו מצפים לעונה טובה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully