וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נמני: "בכל משחק אנחנו מסתפקים ב-0:1 קטן"

20.10.2009 / 19:19

מנג'ר מכבי ת"א דיבר על המשחק נגד הפ' ר"ג. טומאסיץ': "צריך לעשות כמה שפחות טעויות". ראלדס עשוי לקבל דקות ראשונות

איתי אופינצקי

צילום ועריכה: נועם אשל

מכבי תל אביב ממשיכה להיערך למשחק הבית של הקבוצה נגד הפועל רמת גן בבלומפילד בשבת אחרי שמוקדם יותר בצהריים (שלישי) נכחו יושב ראש הקבוצה, אביב בושינסקי, המנג'ר, אבי נמני, והשוער לירן שטראובר בהלוויתו של מוני פנאן כשהם מייצגים את מחלקת הכדורגל של המועדון.

עוזר מאמן הקבוצה, מרקו בלבול, שמועמד לאמן את בני סכנין, נכח הערב כרגיל באימון הצהובים והעביר את האימון בצוותא עם איציק עובדיה ואבי נמני. הקשר תמיר כחלון, שסובל מפציעה בשרירי המפשעה, עדיין לא שב לאימונים ובקבוצה מעדיפים לתת לו מנוחה בכדי להכשירו לקראת הדרבי בעוד שבועיים.

מי שכן נטל חלק באימון ואף תורגל במדי ההרכב הפותח בחוליית ההגנה הוא הבלם הבוליביאני רונאלד ראלדס, שעשוי לקבל בשבת דקות ראשונות במדים הצהובים. ליאור ז'אן תורגל בקישור האחורי לצידו של שרן ייני כאשר גיז'רמו ישראלביץ', יוסי שבחון ואיביצ'ה אילייב תורגלו אף הם בקישור ויובל אבידור המשיך כחלוץ בודד בחוד.

נמני: "אנחנו לא רוצים לנצח 0:6 כל משחק"

"אנחנו מתמקדים רק במשחק הקרוב ובמקרה הזה זה הפועל רמת גן", אמר הערב המנג'ר אבי נמני. "אנחנו מכינים את עצמנו בצורה הכי רצינית כדי לבוא מוכנים ומתייחסים בשיא הרצינות לכל יריב שלא יהיה. אנחנו לא עושים את החשבונות של קבוצות אחרות ואנחנו לא יכולים לחשוב איך הם מתכננים לשחק נגדנו, אנחנו נערכים לכל מצב קשה שיהיה. אם נגיע מוכנים אז אני מאמין שהדברים יהיו תלויים בנו".

על כך שהוא צפוי להיתקל בבונקר רמת גני, אמר המנג'ר: "לכל אחד יש המטרות שלו ואני מבין גם את הקבוצות שמשחקות סגור אבל לנו יש את המטרות שלנו. אנחנו לא רוצים לנצח 0:6 כל משחק ואנחנו מסתפקים ב-0:1 קטן וממשיכים הלאה. אנחנו באמת רק בתחילתה של העונה, אנחנו לא עושים סיכומים וגם לא סיכומי ביניים לגבי המקום בו אנחנו נמצאים כרגע. אנחנו סבלניים ועקביים ויש לנו את הדרך שלנו. המטרה שלנו הייתה תמיד שיהיו כאן כמה שיותר שחקנים טובים שייאבקו על מקום בהרכב ויוכלו להאבק על מקום ב-18".

"נצטרך להמשיך לעבוד קשה ולעשות כמיטב יכולתנו בשביל לשחק כמה שיותר טוב ולנצח את הפועל רמת גן", אמר הערב בלם הקבוצה, איגור טומאסיץ'. "בעונה שעברה לא הצלחנו לנצח פעמיים ברציפות יותר מדי פעמים ואולי היינו חסרי מזל. העונה התחלנו בצורה שונה, ונצטרך לשמור על אותה רמה ולעשות כמה שפחות טעויות. אני חושב שמה ששונה העונה הוא בעיקר המחשבה בראש כי העונה שחקנים מחוייבים יותר לקבוצה ובאים לעשות את העבודה".

"אני חושב שבשביל לעשות תוצאות טובות ולהגיע למקומות טובים בטבלה צריך לדעת לנצח גם משחקים כאלה", הוסיף טומאסיץ'. "זו הסיבה שמכבי זה מועדון גדול שיש ממנו ציפיות גדולות. זה קל לשחק נגד קבוצות גדולות כי הן משחקות פתוח ונותנות לך לשחק בניגוד לקבוצות הקטנות שבדרך כלל סוגרות את המשחק ומתגוננות". על השלב הבא, הדרבי התל אביבי, הוסיף: "אנחנו צריכים להתרכז במשחק הקרוב. אסור לנו לחשוב על העתיד הרחוק וצריך להתרכז בעתיד הקרוב, וזה המשחק הביתי הקרוב שאותו אנחנו מצפים ורוצים לנצח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully