וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוקאפ: הפועל ירושלים הפסידה 83:81 לרואן

ירושלים כבר הוליכה ב-17, אבל 26 נקודות של דייויד נואל הובילו את רואן ל-81:83, במשחק הראשון במוקדמות היורוקאפ

בעונה שעברה, אחרי שלל הופעות ביורוקאפ, הודחה הפועל ירושלים כבר בשלב המוקדמות על ידי קאזאן. המשך העונה היה ידוע- ירושלים איכזבה גם בגביע האתגר, וסיימה רק במקום הרביעי בליגה המקומית, ששלח אותה שוב אל המוקדמות של היורוקאפ, הפעם מול רואן הצרפתית. הערב (שלישי) קבוצתו של גודס קיוותה לחזור עם תוצאה טובה מצרפת, שתעביר את הגומלין למלחה, וכבר החלה לחלום, כשהוליכה ב-17 הפרש במחצית הראשונה, אבל מטח שלשות שלא מהעולם הזה של רואן, בצירוף יכולת שיא במחצית השניה של דייויד נואל שגם קלע סל עם הבאזר, הביאו לה את הניצחון 81:83. עתה תיאלץ להיאבק ירושלים בבית להפוך את הגזירה, אחרת היא תיאלץ להעביר את העונה שוב, בגביע האתגר.

הפתיחה בישרה טובות לירושלים, שעלתה כמו מלוע של תותח, ותפסה פיקוד על המשחק. סימונס המשיך את היכולת המצויינת שלו מגביע ווינר, ונעזר ביכולת טובה של פינקני ודיז'ון תומפסון כדי להעלות את האורחים ליתרון 17 לאחר 10 דקות בלבד. גודס הרשה לעצמו לשתף גם את ההחתמה החדשה שלו, ברנדון האנטר, שתרם 2 ריבאונדים ו-2 איבודים ב-9 דקות, אלא שאז התפוצצו הצרפתים מחוץ לקשת, בצורה שלא נראתה מזה זמן רב. רואן טסה ל-14:31 ברבע השני, כשסמבה דיאה צולף ב-4 מ-5 לשלוש, והצרפתים ירדו בפיגור מינימלי, 50:48 במחצית, כשהם קולעים לא פחת מ-13 שלשות מדהימות. רק לצורך השוואה, רואן זרקה 22 פעמים מחוץ לקשת, ורק 11 ל-2.

ירושלים הצליחה לעצור באופן זמני את האחוזים המופרעים של הצרפתים, אבל לא את המומנטום. דייויד נואל הוליך את קבוצתו במחצית השניה במשחק לחימה מעורר השתאות, בעוד מן העבר השני קיבל גודס רק את סימונס וקצת פינקני, אבל זה לא הספיק. רואן עלתה ליתרון 62:66 בסיום הרבע השלישי, והמשיכה את הקצב הטוב גם ב-10 הדקות האחרונות, כשנואל העלה אותה ליתרון 7. דווקא אז התעוררו בירושלים, ובעזרתו של נעימי הצליחו האורחים לחזור, אבל נקודות של נואל בסיום הביאו לצרפתים את הניצחון.

מהלך המשחק

הפועל ירושלים פתחה בחמישייה עם ליאו ליונס, קווין פינקני, טרה סימונס, יובל נעימי ודיז'ון תומפסון.

רואן העלתה בחמישייה את אוצ'ה נ'סונוו, פפה פיליפ אמגו, דייויד נואל, מארק אנטואן פלין ודילן פייג'.

דילן פייג פתח טוב את המשחק עבור הצרפתים, עם שלשה גדולה שהעלתה אותם ליתרון ראשון במשחק. ירושלים ענתה עם סימונס בשלשה משלו, אבל בעיקר עם דקות טובות של דיז'ון תומפסון, ש-5 נקודות שלו הובילו את האורחים ל-7:15. פינקי גם הוא נכנס לתמונה, ושלשה נוספת של סימונס קבעה יתרון 15. פייג' המשיך להיות היחידי בקבוצה הצרפתית שמוצא את הסל, כשלקראת סיום הרבע מצטרף אליו גם נואל, אבל נקודות של סימונס וקוקיה קבעו 19:34 לירושלים בסיום הרבע הראשון.

פינקני המשיך את היכולת הטובה של האדומים עם נקודות שקבעו יתרון 17, אבל המארחים צימקו ל-26:38, עם שתי שלשות של דיאה, שעלה מהספסל. בירושלים לא הפנימו את המסר, ודיאה הוסיף עוד שתיים מחוץ לקשת, הדהים את גודס ושחקניו והוריד ל-6 בלבד. סימונס הוציא את האורחים מההלם, וירושלים כיסתה את דיאה, אז רואן הלכה למימס, וחטפה עוד אחת על הראש, שהורידה ל-40:35. מימס וחבריו המשיכו את המומנטום, פייג' חזר ושם שלשה משלו, ופתאום זה כבר 42:42. גודס לא הספיק להגיב, והנה הגיעה שתי שלשות נוספות, הפעם מפלין ופייג', והיתרון חוזר אל הצרפתים, 45:48. האורחים סוף סוף מצאו את עצמם בהתקפה, ונקודות של תומפסון ונעימי הורידו את ירושלים ביתרון 48:50 אחרי המחצית הראשונה, בה קלעה רואן לא פחות מ-13 שלשות.

ירושלים עלתה ליתרון 4 בפתיחת המחצית, עם נקודות של נעימי, אבל הצרפתים המשיכו לעשות שמות בהגנה הירושלמית. נ'סונוו החזיר את רואן בדאנק גדול, ואז הגיעה ההצגה של נואל, שחגג על קבוצתו של גודס, וב-6 נקודות רצופות העביר את היתרון אל המארחים, 58:61. אוחיון ופינקני שוב מצאו נקודות, אבל עוד שלשה, שוב של נואל, ונקודות של דיאה עשו את זה 62:66 לצרפתים בסיום הרבע השלישי.

דאבייט ונואל פתחו בטירוף את 10 הדקות האחרונות, העלו ל-65:70, ושלחו את גודס לבקש פסק זמן דחוף. נואל המשיך לטחון את ההגנה הירושלמית, ששוב נרדמה בפתיחת הרבע, וקבע יתרון 7. סימונס וליונס הביאו לגודס נקודות מיוחלות, ונקודות של נעימי הורידו את ההפרש ל-77:74. סימונס עשה מעשה צרפתי, וקלע מחוץ לקשת, וירושלים התקרבה עד כדי פיגור 81:79, 20 שניות לסיום. אלא שאז עמד נעימי על הקו, והחטיא את שתי הזריקות. רואן ראו כי טוב, ושלחו אותו שוב לקו, אלא שהפעם הגארד הישראלי קלע, והשווה ל-81:81. לצרפתים נותרה עוד התקפה אחת, והם ידעו מה לעשות. הכדור הלך לנואל, שחדר, מצא את הסל, והעניק את הניצחון למקומיים.

סטטיסטיקה

קלעו לרואן: דייויד נואל 26 (6 מ-7 ל-2, 4 מ-8 לשלוש), סמבה דיאה 16 (4 מ-5 לשלוש), דילן פייג' 15 (4 מ-6 לשלוש) ו-7 ריבאונדים, אוצ'ה נ'סונוו 10 ו-10 ריבאונדים, מימס 8, פלין 5 ו-6 אסיסטים, דיאמבייט 2 ו-9 אסיסטים, לואיס 1.

לירושלים: טרה סימונס 20 (4 מ-4 לשלוש), 5 אסיסטים ו-4 ריבאונדים, קווין פינקני (9 ריבאונדים) ויובל נעימי (4 אסיסטים) 15 כל אחד, דיז'ון תומפסון 14, 5 ריבאונדים ו-5 אסיסטים, ליאו ליונס 8 ו-8 ריבאונדים, אורי קוקיה 7, יוגב אוחיון 2.

  • עוד באותו נושא:
  • רואן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully