וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנריק לארסון הודיע על פרישה

החלוץ השבדי בן ה-38 החליט לסיים את הקריירה המפוארת ב-1 בנובמבר. "אני שלם עם ההחלטה, זה הזמן לעשות משהו אחר"

שבוע לאחר שהודיע על פרישתו מנבחרת שבדיה בעקבות הכישלון במוקדמות המונדיאל, הודיע היום (שלישי) הנריק לארסון כי הוא יערוך את משחקו האחרון בקריירה ב-1 בנובמבר, מחזור הסיום של הליגה השבדית בה הוא משחק במדי הלסינבורג. בקבוצה קיוו כי ימשיך לשחק עונה נוספת, אך קיבלו בהבנה את הצעד שלו וביקשו להודות לו על תרומתו האדירה.

אחרי קריירה ארוכה ומוצלחת בה לבש את מדיהן של פיינורד, סלטיק, ברצלונה ומנצ'סטר יונייטד, שב לארסון למכורתו ובגיל 38 החליט שהגיע הזמן לומר שלום. "אני בטוח במאה אחוז כי ברצוני לסיים את הקריירה", אמר החלוץ. "אני בן 38 וזו העת להיפרד. הגיע הזמן לעשות משהו אחר, אבל עוד לא החלטתי מה בדיוק. קודם כל אצטרך להתרגל לחיים ללא כדורגל".

לארסון היה הזר הראשון שנכנס להיכל התהילה של הכדורגל הסקוטי (יחד עם בריאן לאודרופ) כששיחק בסלטיק, בשורותיה גם הצליח לזכות בתור נעל הזהב של אירופה בעונת 2000/01. את רגע השיא שלו בקריירה השיג דווקא בשלב מאוחר יותר, כשבישל את שני שערי הניצחון של ברצלונה על ארסנל בגמר ליגת האלופות ב-2006. בנבחרת שבדיה, ממנה פרש (וחזר) מספר פעמים בשנים האחרונות, רשם לארסון 106 הופעות, במהלכן הבקיע 37 שערים ונטל חלק בשלושה מונדיאלים ושלוש אליפויות אירופה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully