וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע המדינה: יפתיעו עם הפתעה?

20.10.2009 / 18:13

סיבוב ב' אמור לעבור חלק עבור קבוצות ליגת העל, שינסו לעלות לשמינית הגמר. מיהן הקבוצות מהלאומית שעשויות להפתיע?

משחקי סיבוב ב' של גביע המדינה ייצאו מחר (רביעי) לדרך עם עשרה משחקים, שמתוכן יעלו 10 קבוצות לשלב שמינית הגמר, אז יצטרפו גם הפועל ירושלים ומכבי חיפה למעגל המשחקים. בשמינית הגמר ייערכו שישה משחקים, ובשלב רבע הגמר יצטרפו למפעל גם האלופה מכבי תל אביב ומחזיקת הגביע הפועל חולון. בשנים האחרונות לא נרשמו הפתעות גדולות במפעל, כשרוב קבוצות הלאומית מודחות במפגש הראשון עם קבוצות ליגת העל.

פוטנציאל ההפתעה הגדול ביותר הוא במשחק בו תארח הפועל יקנעם/מגידו את הפועל עפולה. האורחים לא נראו משכנעים יתר על המידה במשחקי האימון עד כה, בעוד יקנעם/מגידו מציגה קו קדמי בראשות דניס קאר, ועדיין לא הפסידה בליגה. המשחק אף יפגיש את אילן נניקשוילי מיקנעם עם אחיו אבי מעפולה. שני משחקים נוספים שבהם עלולה ליפול הפתעה יפגישו את אליצור יבנה המרשימה של גלעד כץ, עם בני השרון, שעד כה הציגה בעיקר חוסר יציבות. הפועל נצרת עילית תתמודד מול אליצור מכבי נתניה, שבמידה ותשתף את חמשת הזרים שלה, לא צפויה להיתקל ביותר מדי קשיים.

שאר קבוצות ליגת העל אמורות לטייל אל הסיבוב הבא. מכבי ראשון לציון של אפי בירנבוים ומאיר טפירו, תגיע לבארי בהרכב חסר, כשלארי אובאנון ודלרון ג'ונסון בספק למשחק. מנגד, בארי עשויה להציג את הזר החדש שחתם בקבוצה, דיוויד פאריס (אחיהם של האחיות פאריס שמשחקות בבנות השרון ובמכבי אשדוד). עירוני נהריה תגיע לבאר יעקב, העולה החדשה ללאומית אותה מאמן עופר חירותי, כשפול דילייני, הנבחן בנהריה, עשוי לשחק.

עירוני אשקלון, ששיחררה השבוע את מרשל סטריקלנד, תתארח בקרית אליעזר אצל הפועל חיפה, שנראית טוב עד כה, אך הסגל העדיף של אשקלון אמור לעשות את העבודה. גליל/גלבוע של עודד קטש, ללא טוני גפני שעדיין נבחן במדי הלוס אנג'לס לייקרס ודיון דוואל הפצוע, תתארח אצל מ.כ הבקעה, המועמדת הבולטת לעליה לליגת העל, שהפסידה במפתיע לראשונה השבוע. עירוני רמת גן, שנראתה טוב במשחקי ההכנה, תצא למשחק חוץ לא קל אצל עירוני קרית אתא, היורדת מליגת העל, אך לא צפויה גם היא לקשיים מיוחדים.

בשני מפגשים על טהרת הליגה הלאומית תארח מכבי אשדוד את הפועל לב השרון שהדיחה אותה בעונה שעברה ברבע גמר הפלייאוף. מכבי הוד השרון תארח בביתה את אליצור כוכב יאיר/כפר סבא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully