וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדוריד: מכבי ראשל"צ הוגרלה מול פלנסבורג הגרמנית

האלופה הישראלית זכתה להגרלה קשה בסיבוב השלישי של גביע ההתאחדות האירופי. מאור: "ההגרלה הכי קשה שיש"

אלופת המדינה בכדוריד מכבי ראשון לציון תשחק מול פלנסבורג הגרמנית בסיבוב השלישי של גביע ההתאחדות האירופי, כך נקבע בהגרלה שהתקיימה היום (שלישי) בוינה.

קבוצתו של גלעד מאור, שהיא גם הנציגה היחידה של ישראל במפעלים האירופיים, זכתה להגרלה קשה מול אחת קבוצה איכותית מהליגה הגרמנית הבכירה. אומנם חובבי הכדוריד בארץ יזכו להזדמנות לצפות בכמה מטובי השחקנים בעולם, אבל סיכוייה של הקבוצה לשחזר את הישגה מהעונה שעברה ולהעפיל לשמינית הגמר לא נראים ריאליים.

המשחק הראשון יתקיים ב-14/15 בנובמבר בגרמניה, והגומלין כעבור שבוע בישראל. הקבוצה הגרמנית לא חיכתה ופנתה כבר היום ליו"ר הקבוצה, יוסי גבע, בהצעה לארח את שני המשחקים בגרמניה, כפי שהיה נהוג בלא מעט משחקים בעבר.

יוסי גבע: "זו התלבטות לא פשוטה מכיוון שאנחנו תמיד רוצים לארח בארץ קבוצות בסדר גודל כזה. מצד שני, יש את השיקול הכלכלי, מאחר שסיכויינו לעבור לשלב הבא קלושים".

כוכבי הקבוצה, המדורגת כרגע במקום החמישי בבונדסליגה, הם השלישייה של נבחרת דנמרק: לאסה בוסן, מיכאל קונדסן ולארס כריסטיאנסן - שהוליכו את דנמרק לזכייה באליפות אירופה.

מאמן מכבי ראשון לציון גלעד מאור: "מדובר בהגרלה הכי קשה שיש אבל אנחנו שמחים לפגוש קבוצה ברמה כזו ונשתדל ליהנות מכל רגע אבל גם להקשות עליהם כמה שיותר. בחוץ אין לנו סיכוי. זה כמו שקבוצת כדורסל ישראלית תשחק נגד קבוצת NBA, אבל בגומלין אולי נעשה להם צרות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully