וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כפיר אדרי: "לא חושב שיש לנו בעיה מנטלית"

20.10.2009 / 16:02

בני יהודה שוב הפסידה במשחק מרכזי לקבוצה גדולה, המגן לא סבור שזו תופעה: "זה צירוף מקרים, עוד נרוץ למעלה"

יממה לאחר ההפסד 1:0 בטדי, בבני יהודה מנסים היום (שלישי) להבין כיצד הקבוצה כשלה שוב במשחק נגד אחת הגדולות, כאשר למרות משחק לא רע שהציגו הזהובים, הם לא הצליחו למצוא את הרשת, כשבעיקר זכורות שלוש החמצות גדולות בדקות הסיום של המשחק. במועדון לא מסכימים עם הקביעה שלשחקנים יש בעיה מנטלית או פיק ברכיים כשהם מגיעים לשחק מול אחת הקבוצות הגדולות, ומנסים לתרץ את ההפסד בחוסר מזל ובהחמצות מסמרות השיער לקראת סיום המשחק.

"אני ממש לא חושב שיש כאן בעיה מנטלית, זה משהו שאני לא מצליח להסביר", אמר היום מגן הקבוצה כפיר אדרי לוואלה! ספורט. "הגענו למצבי ההבקעה שהיינו צריכים להגיע אליהם, וחבל שלא הבקענו. לפעמים מבקיעים ולפעמים לא, לצערי הפעם הכדור לא נכנס והפסדנו. אני לא חושב שהיה לנו פיק ברכיים, שיחקנו טוב ובאנו בלי רגשי נחיתות לטדי".

אדרי ניסה להסביר את ההפסדים המתמשכים נגד הגדולות ואמר: "אולי זה צירוף מקרים שדווקא במשחקים האלה אנחנו לא מצליחים להבקיע ולנצח, אין לי ממש הסבר לכך. הייתה לנו הזדמנות להיצמד לצמרת ולא עשינו את זה, אבל אנחנו בסך הכל בתחילת הליגה ויש עוד דרך ארוכה. אסור להיכנס למרה שחורה, צריך להמשיך ולעבוד קשה לקראת ההמשך".

אדרי מאמין בחברים שלו ואף מדגיש את מטרות הקבוצה להמשך הדרך: "יש כאן סגל מצוין, חומר שחקנים טוב מאוד ואני בטוח שעוד נרוץ למעלה. בעונה שעברה סיימנו במקום החמישי והמטרה שלנו היא להיות יותר טובים מהעונה שעברה, אז ברור שהעונה אנחנו רוצים להתקדם ואני משוכנע שזה יקרה".

"אם נמשיך ביכולת הזו, הניצחונות יבואו מול כל קבוצה"

"אני עצוב מאוד. אי אפשר להיות שמח אחרי שמפסידים ככה", אמר המאמן גיא לוזון בסיום המשחק. "אני לא חושב שיש לנו בעיה מנטלית מול הגדולות, הרי ניצחנו קבוצות גדולות יותר באירופה. קבוצה עם בעיה מנטלית הייתה מסתגרת ואילו אנחנו באנו לשחק אטרקטיבי ולנצח. אני חושב שלטווח ארוך, אם נמשיך ביכולת הזו, הניצחונות יבואו מול כל קבוצה".

שחקני ההרכב ששיחקו אתמול קיבלו יום חופשי בשעה ששאר שחקני הסגל ערכו אימון קל בשכונה. מחר יחזרו כל שחקני הקבוצה לאימונים ויחלו בהכנות לקראת משחק הבית של הקבוצה בשבת הקרובה נגד הפועל חיפה בבלומפילד. הקפטן אסי בלדוט, שסוחב פציעה בצלעות, ייבדק במהלך השבוע ויעבור צילום נוסף באיזור הפגיעה.

  • עוד באותו נושא:
  • כפיר אדרי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully