וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רגב פנאן: ”אבא, אני לא כועס עליך”

איתן נוח

20.10.2009 / 14:03

מאות ספורטאים, חברים, אוהדים, אנשי כדורסל ואנשי תקשורת ליוו את מוני פנאן בדרכו האחרונה. בנו רגב ספד לו: ”אבא, סליחה שלא הספקתי להביא לך נכדים, אבל אני מבטיח שהם ישמעו עליך הרבה”. ג'מצ'י: "לא מכובד להתעסק עכשיו בעניינים פיננסיים"

ברני ארדוב

צילום: נועם כהן

עריכת וידאו: ענת ברק

קריינות: אילן שניג

אלפים ליוו היום (שלישי) את מוני פנאן ז"ל בדרכו האחרונה. ב-13:00 בצהריים החלה בבית העלמין בקרית שאול ההלוויה של מנהלה לשעבר של מכבי תל אביב, ששם אמש קץ לחייו בדירתו ברמת אביב. את דרכו האחרונה של פנאן ליוו עשרות כוכביה לשעבר של המועדון הצהוב, החל משחקני העבר מיקי ברקוביץ', דורון ג'מצ'י, מוטי דניאל, מוטי ארואסטי וטל ברודי, ועד לכוכבים מהעבר הקרוב יותר, כמו נדב הנפלד, דורון שפר, שרונאס יאסיקביצ'יוס וניקולה וויצ'יץ', כשבין המלווים נכללים גם מאמני הקבוצה לשעבר עודד קטש, אפי בירנבוים צביקה שרף.

כמו כן, רבים וטובים מקהילת הכדורסל הישראלי הגיעו להלוויה המתוקשרת, שסוקרה על ידי עשרות צוותי צילום ואנשי תקשורת. כל קבוצות ליגת העל שלחו נציגים להלוויה, כשגם שחקנים רבים מיריבותיה של מכבי ת"א, כמו פפי תורג'מן ותומר שטיינהאור, נכחו באירוע. אנשי מכבי תל אביב, השוהים בארה"ב, שם עורכת הקבוצה סדרת משחקי ראווה מול קבוצות NBA, לא יכלו לקחת חלק בהלוויה. את הקבוצה ייצגו חברי הדירקטוריון שי ואודי רקנאטי.

בנו רגב, אשתו שרון, וידיד המשפחה גידי רץ ספדו לפנאן במהלך הטקס. רגב פנאן אמר: "אני לא כועס אבא, עזבת אותנו רק אחרי שראית שכולם מסודרים, כשראית כשיותם מתחתן, שעמרי מתאקלם ב-NBA, שאנתוני מתאקלם בקליבנלנד, כשניקולה בריא, ששאראס עדיין משוגע, כשלירון חיה את החיים הטובים. דבר אחד אני מבקש ממך: סליחה אבא שלא הספקתי להביא לך נכדים, אבל אני מבטיח שהם ישמעו עליך הרבה".

"נוצר חלל גדול, הוא פשוט איש יקר"

אנשי המקצוע התקשו לעכל. מאמן גלבוע/גליל עודד קטש: "זה עצוב מאוד, אני לא יודע מה עוד יש להגיד. יצא לי לחשוב על זה, והוא באמת הקדיש את כל חייו לנתינה. הוא תמיד נתן ומעולם לא קיבל, היה כל כך אינטנסיבי ולא ידע מה זה חופש. אפילו את החופשים שלו הוא עשה בשביל החברים והמשפחה. נוצר חלל גדול, הוא פשוט איש יקר".

אלון בן זקן, ששיחק במכבי תל אביב בשנות ה-90, הוסיף: "זה רגע מאוד קשה. בארבע השנים ששיחקתי במכבי מוני היה כמו אח שלי. בשביל מוני לא היה משנה איזה שחקן אתה, חמישייה או שחקן ספסל, בשבילו אתה פשוט חלק ממנו, כמו הילד שלי. הוא דאג לי כמו שהוא דאג לכוכבים הכי גדולים. שמעתי את הבשורה אתמול והיא מאוד קשה לי. לא רוצה להתייחס לשמועות על ענייניו הפיננסיים, מוני היה איש יקר שנתן המון, אב וחבר".

נדב הנפלד, כוכב הקבוצה בשנות ה-90 ובתחילת העשור: "זהו הלם מוחלט. כשהיינו מפסידים היינו יודעים שלמוני רע. הוא היה בן אדם שמביע רגשות, שהיית רואה עליו מיד כל דבר. זו הסיבה שהשוק כזה גדול".

דורון ג'מצ'י, ששיחק במכבי תל אביב בשנות ה-80 וה-90: "קשה מאוד לסכם את התקופה עם מוני. לחיים יש דינמיקה אכזרית, אבל במקרה של מוני, לצד אזכור שמה של מכבי, הוא תמיד יוזכר ויהיה חלק בלתי נפרד מההיסטוריה של הקבוצה. כרגע לא מכובד להתעסק בעניינים הפיננסיים, לכל דבר יש זמן ומקום".

  • עוד באותו נושא:
  • מוני פנאן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully