וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בזמביה עדיין מחכים לתשלום עבור מאיוקה

20.10.2009 / 9:23

קבוצתו הקודמת של החלוץ מתעקשת שמכבי ת"א טרם העבירה לה את סכום העברתו. הצהובים בתגובה: "הכסף עבר מזמן"

קוואבה ווריורס, קבוצתו הקודמת של עמנואל מאיוקה, טוענת שמכבי תל אביב טרם העבירה לה את סכום הרכישה עבור החלוץ בן ה-18. על פי דיווח באתר זמבי מתעקשים ראשי קוואבה ש-50 אלף הדולרים שהיו אמורים להגיע מהצהובים עדיין מתעכבים, והם שלחו מכתב להתאחדות הכדורגל הזמבית על מנת שתפעל בעניין.

"אנחנו מאוכזבים מאיך שהדברים מתנהלים", אמרו בהנהלת קוואבה. "כשהילד הצטרף אליהם הבטיחו לנו שהכסף יועבר מיד, ושהם ידאגו לקחת אותו לבית ספר, אבל דבר מזה לא מומש". על פי הדיווח פנו בקבוצה גם לסוכנו של השחקן, ניר קרין, שטען בפניהם שהעסקה התארכה בשל חילופי הבעלים במכבי תל אביב, אך הסוגייה תיפתר בקרוב ואין צורך לפנות לערכאות פיפ"א.

ממכבי תל אביב נמסר בתגובה: "זה הכל קשקוש, הכסף עבור מאיוקה עבר מזמן, השחקן הוא שחקן של מכבי תל אביב מזה שנה וחצי, העברת הכספים בסך 50 אלף דולר אושרה על ידי ההתאחדות הזמבית, יש חוזים ויש ניירות שמוכיחים את העברת הכסף".

הקבוצה שלחה היום מכתב לסוכנו של השחקן, ובו אישורים המראים על העברת הכספים לקבוצה בזמביה. קרין העביר את הדברים גם לראשי הקבוצה הזמבית, שהסכימו להמתין מספר ימים בטרם יפנו לערכאות פיפ"א.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully