וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אורלנדו עדיין מושלמת בקדם העונה

המג'יק המתחדשים ניצחו בשיקגו 98:101, רוז עשוי להחמיץ את פתיחת העונה. יוסטון הביסה את אוקלהומה סיטי 85:105

קצת יותר משבוע לפני פתיחת עונת 2009/2010 נמשכו הלילה (בין שני לשלישי) ההכנות עם שלושה משחקי קדם עונה, כשהמעניין שבהם נערך ביונייטד סנטר בשיקגו, בו ניצחה אורלנדו 98:101 את הבולס המקומיים ועלתה למאזן של 0:6.

המג'יק, שזעזעו את הסגל שלהם והחליפו שלושה שחקנים חמישייה למרות ההעפלה המרשימה לסדרת הגמר אשתקד, שוב הציגו משחק מאוזן (שבעה שחקנים בדאבל פיגרז) וקיבלו עוד הצגה טובה מריאן אנדרסון, הפורוורד הצעיר שהגיע מניו ג'רזי כחלק השולי של עסקת וינס קרטר.

אנדרסון קלע 18 נקודות, כולל השלשה המכריעה בדקת הסיום שהעבירה את היתרון לכחולים, אותו כבר לא שמטו. דוויט הווארד הוסיף 18 נקודות ו-10 ריבאונדים משלו לפני שיצא בעבירה שישית אחרי 29 דקות, קרטר תרם 17 נקודות (6 מ-10 מהשדה) וארבעה אסיסטים.

אצל השוורים, אותם הובילו ג'ון סלמונס עם 19 נקודות וקירק היינריך עם 18, התמונה פחות מבטיחה, כשהמאמן ויני דל נגרו הודיע שייתכן שדרק רוז הפצוע יחמיץ את פתיחת העונה, בעוד שהרכז הצעיר הצהיר כי מבחינתו הוא ישחק בכל מקרה. קצת אחר כך הצהיר טיירוס תומאס על כך שהוא כלל לא מרוצה מאי הכללתו בחמישייה, והוסיף עוד קצת שמן למדורה.

יוסטון - אוקלהומה סיטי 85:105

בלי יאו מינג שיחמיץ את כל העונה ובלי טרייסי מקגריידי שעדיין עסוק בהחלמה לקראת הפציעה הבאה שלו, יתבסס העונה ריק אדלמן על משחק מהיר וקבוצתי, וזה בדיוק מה שהרוקטס שלו הראו הלילה, עם 29 אסיסטים, 11 חטיפות ואחוז נהדר מהשדה (51.4%). הרוקי המצוין צ'ייס באדינגר קלע 17 לטילים, טרבור אריזה עזר לו עם 16. קווין דוראנט קלע 20 לת'אנדר, ג'יימס הארדן, הבחירה השלישית בדראפט האחרון, הוסיף 11.

אטלנטה - וושינגטון 95:113

ללא גילברט ארינאס החולה נקלעו הוויזארדס לפיגור דו ספרתי כבר ברבע הראשון והרימו ידיים במהירות. הרוקי ג'ף טיג ניצל את המצב עם 16 נקודות אצל ההוקס, מרווין וויליאמס הוסיף 16 משלו. רנדי פוי קלע 19 וחילק שישה אסיסטים לקבוצה מהבירה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully