וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדוריד: טיול קליל של אמצע שבוע

קבוצות הצמרת, הפועל ראשל"צ (26:36 על נס ציונה) ואס"א תל אביב (24:34 על חולון) לא התקשו במחזור החמישי

המחזור החמישי בליגת "בנק יהב" בכדוריד יצא הערב (שני) לדרך עם ארבעה משחקים מתוך שישה, וללא הפתעות מיוחדות. שתי קבוצות הצמרת ששיחקו היום, הפועל ראשון לציון ואס"א תל אביב, זכו לטיולים קלילים, בעוד שהמשחק המסקרן בין א.ס רמת השרון לבני הרצליה הסתיים ב-30:34 לרמת השרון.

המשחק המרכזי של המחזור בין מכבי ראשון לציון למכבי תל אביב נדחה ל-30 בנובמבר בגלל השתתפותה של ראשל"צ בגביע הפדרציה האירופית. המשחק בין הפועל רמת גן למכבי קרית מוצקין ייערך ביום שלישי ב-19:30.

א.כ נס ציונה - הפועל ראשון לציון 36:26

המשחק היה צמוד בתחילה אך דקות ספורות למחצית פתחו חניכיו של וובה זייקמן הפרש משמעותי וירדו למחצית ביתרון 11:17. במחצית השניה המגמה נמשכה, כשעל הלהקה מראשל"צ מנצח עידן מימון, שכבש במשחק עשרה שערים. הפער בין הקבוצות הלך וגדל ולקראת הסיום אף הפך לדו ספרתי. שחר מיארה הוסיף חמישה שערים לראשון לציון, ועמית כהן כבש חמישה שערים לנס ציונה (כולם בפנדלים).

אס"א תל אביב - מ.כ חולון 24:34

המארחים השתלטו במהירות על המשחק ומהר מאוד פתחו פער משמעותי. כשבמחצית הם הובילו 13:18. מאריו סאריץ', שכבש שישה שערים, דאג לשמור על היתרון גם בהמשך בדרך לניצחון משכנע. עוד הרבו לכבוש לאס"א: שיר טוראל 7, ודן מירקוס 6. בחולון בלטו פליקס אוגדובה עם 5 שערים ופטריק נוואו עם 4 .

מכבי רעננה - עירוני פתח תקוה 31:27

המארחים הגיעולמשחק אחרי ארבעה הפסדים, ולא הצליחו לשנות את הרקורד הזה גם הפעם. כבר מהפתיחה פתח תקוה הוליכה בבטחה, בפער שנע בין שניים לחמישה שערים. את פתח תקווה הוביל המרכז הצעיר סשה צ'ודנובסקי ששלט בקצב המשחק בהתקפה. לפתח תקוה הרבו לכבוש: סשה צ'ודנובסקי עם 8 שערים (ועוד שישה אסיסטים) ורועי רחמים עם 7. לרעננה: ג'קי מנדיל עם 7 שערים ואדם יצחק עם 6 שערים.

א.ס רמת השרון - בני הרצליה 30:34

המשחק בין שתיים מהקבוצות המרעננות של הליגה היה רב שערים ותהפוכות. עבדולראשיד טונדיי הוביל את המארחים עם 12 שערים, ועמיר אהרון הוסיף 7. תומר שמעוני הצטיין בבני הרצליה עם 12 שערים.

לאחר המחזור הזה תצא הליגה לפגרה עד לתחילת החודש הבא, לטובת הכנות נבחרת ישראל למוקדמות אליפות העולם בסלובקיה. הנבחרת תתכנס ב-21 באוקטובר לחמישה ימי אימונים בהדר יוסף וב-26 באוקטובר תצא לסלוניקי ביוון, שם תשתתף בטורניר הכנה עם נבחרות יוון, קפריסין ונבחרת העתודה היוונית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully