וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מבחן בצרפתית להפועל ירושלים

19.10.2009 / 22:27

מחזיקת גביע ווינר תתארח אצל רואן (ג', 20:00), במשחק הראשון במוקדמות היורוקאפ. גודס: "באנו בשביל לנצח"

הפועל ירושלים תפתח מחר (שלישי, 20:00, אין שידור) את העונה האירופית שלה כשתתארח באולם על שם אנדרה ושריז מול רואן, במסגרת מוקדמות היורוקאפ. המשחק יהיה הראשון מבין שניים, כשבתום ההתמודדות תוגרל המנצחת בשלב הבתים של היורוקאפ, והמפסידה תצטרף ליורוצ'אלנג' לבית אחד עם קרבנוס, ק.ק. זאגרב ובי.סי קייב. בירושלים ערכו היום שני אימונים בצרפת, כשבין היתר עברו השחקנים תדרוך טקטי לקראת המשחק.

"לא הגענו לכאן סתם. אנחנו לא מתאמנים כאן לכיף. יש לזה מטרה. הגענו לכן בשביל לנצח, לא בשביל להיות קישוט", אמר גיא גודס בשיחה עם השחקנים. לאתר הרשמי של הקבוצה הוסיף: "זו תהיה משוכה לא קלה. כמו שכבר אמרתי בארץ, רואן היא קבוצה ביתית מאוד, ובלי להרגיש קבוצות מוצאות את עצמן בפיגור דו ספרתי. כל מהלך כאן מלווה באיזו תזמורת, וזה מכניס את הקהל לטירוף. אסור לנו להיכנס לטירוף הזה, אלא להישאר בתוך עצמנו. להיות מאוד מרוכזים, מאוד מפוקסים ומאוד מבוקרים. ננסה לנצח, ואם לא, אנחנו רוצים להעביר את ההכרעה למלחה, שם נקבל תמיכה מהקהל הביתי שלנו".

רואן היא אחת הקבוצות הטובות בכדורסל הצרפתי בשנים האחרונות, אך פתחה את העונה עם שני הפסדים מתוך שלושה משחקים. למאמן ז'אן-דניס שולה זאת תהיה העונה השמינית כמאמן הראשי של הקבוצה, והוא בונה על סגל אתלטי מאוד של שחקנים צרפתים ואמריקאיים. בקבוצה רואים בהעפלה ליורוקאפ, ובהמשכיות אירופית זו השנה השלישית ברציפות, כמטרה חשובה מאוד, וינסו להכריע את ההתמודדות כבר בצרפת.

השם המוכר ביותר בחמישייה של רואן הוא אוצ'ה נ'סונוו ששיחק במדי גליל עליון בעבר, אך מלבדיו יש לקבוצה לא מעט שחקנים טובים ביניהם הרכז הנמוך (1.69) מארק-אנטואן פלין, שידוע בשל הזרועות הארוכות שלו והפורוורדים האמריקאים ניק לואיס, דיוויד נואל ודילן פייג'. מספסל הקבוצה עולים גם הצרפתים הצעירים אטייאן ברואר, מולוקו דיבאטה ופפה אמאגו.

  • עוד באותו נושא:
  • רואן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully