וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים ניצחה את בני יהודה 0:1

שער עצמי של גארידו (52) סידר לבית”ר ניצחון מוצדק 0:1 על הזהובים. הרוש הציל את הנקודות בזכות הצלות מרהיבות

בית"ר ירושלים ניצחה הערב (שני) 0:1 בטדי את בני יהודה, ואחרי שישה מחזורי ליגה פותחת לה מכבי חיפה יתרון בן שש נקודות בראש הטבלה. עדיין מוקדם להעריך כיצד תיראה הליגה לאחר הפחתת הנקודות והאם אכן זה יעזור להפוך את הפלייאוף למעניין יותר. יחד עם זאת, נסו לדמיין מה היה גורל העניין בליגה לולא הפחתת הנקודות, כששום קבוצה לא מצליחה להפוך עצמה לאלטרנטיבה אמיתית לירוקים. אולי בשבוע הבא, כשמחזיקת הגביע תגיע לקרית אליעזר, נקבל סופסוף משחק עונה אמיתי.

ברק יצחקי שחקן בית"ר ירושלים לפני איציק עזוז שחקן בני יהודה. מגד גוזני
משחק עונה אמיתי? שחקני בית"ר חוגגים/מגד גוזני

בית"ר ירושלים הייתה הקבוצה הטובה יותר וניצחה בצדק. בהיעדר אבירם ברוכיאן הפצוע, יצחק שום הימר על הרכב התקפי עם שלושה חלוצים כשטוטו תמוז הצטרף לברק יצחקי ועמית שושן ב-11. מחזיקת הגביע השתלטה על המשחק מהפתיחה, אך חסרה מנהיג אמיתי שינהל את המשחק. בהיעדר עושה משחק, כשעידן טל ועידן ורד לא במיטבם, בית"ר לא הייתה מדויקת והתבססה על כדורים ארוכים והברקות אישיות.

השינוי הגיע בהפסקה. שום הסיט את בן שושן למרכז המגרש, וקיבל מיד תוצאות. הטכניקה וראיית המשחק של בן שושן באה בקלות לידי ביטוי ובית"ר הפכה מסוכנת יותר. מבצע אישי מבריק של מספר 7 בצהוב בדקה ה-52 הפך גם לשער היחיד המשחק. בן שושן התעלם מקיומם של דין מורי ואיבן גארידו, חלף על פניהם ובעט כדור שפגע בבלם הקולומיבאני וחדר פנימה. אחרי השער בית"ר הלכה אחורה ושמרה בקלות מפתיעה על היתרון.

לגיא לוזון יש הרבה סיבות לדאגה. המאמן הצעיר דיבר לא אחת על שאיפות האליפות של בני יהודה, אבל הקבוצה שלו לא הגיעה לטדי. פדרו גלבאן המשיך לגלות את החולשה שמאפיינת אותו מתחילת העונה ובלעדיו בני יהודה מתקשה להגיע לשער. הזהובים הניעו כדור לא רע, אבל לא היו תכליתיים. כשאלירן עטר כבר ניצל טעות של שמעון גרשון והגיע לעימות ישיר מול אריאל הרוש, השוער הציל נקודה למארחים ביציאה נפלאה ארבע דקות לסיום. שוער הנבחרת הצעירה היה במיטבו גם בתוספת הזמן עם הדיפה מדהימה לבעיטה של לירן כהן.

אבל המצבים הללו לא שיקפו את המשחק בו לא ראינו הרבה מבני יהודה, שאולי צריכה להתאים ציפיות למציאות. בית"ר? היא תיבחן בשבוע הבא בחיפה.

מהלך המשחק

דקה 11: טל חלף על פני ראדי וירה כדור חזק מ-25 מטרים, אך לא מצא את המסגרת.

דקה 25: בית"ר יצאה למתפרצת מהירה. יצחקי מצא את מוז בתוך הרחבה, אך החלוץ בעט חלש ואיינוגבה קלט ללא קושי.

דקה 28: בן שושן ביצע תרגיל מבריק באגף הימני, השאיר את מורי מאחור והגביה לרחבה. הכדור מצא את ורד חופשי בתיבת החמש, אך הקשר נגח החוצה.

דקה 36: ריקן הכניס כדור נפלא לתמוז ששעט לעבר השער, אבל מורי גלש ברגע האחרון וחילץ את הכדור.

דקה 41: אפק השתחרר משחקני ההגנה של בית"ר ובעט מ-18 מטרים כדור שחלף בסמוך לקורה.

דקה 52: גול! מבצע ענק של בן שושן שהתגבר על שני שחקני הגנה, חדר לרחבה ובעט מימין כדור שפגע בגארידו ונכנס. 0:1 בית"ר.

דקה 53: דקה לאחר השער היה יצחקי קרוב ל-0:2, אבל איינוגבה הדף מצוין את הבעיטה שלו.

דקה 71: עטר מצא עצמו במצב נוח בתוך הרחבה ובעט כדור שטוח שחלף בסמוך לקורה.

דקה 86: טעות איומה של גרשון הותירה את עטר לבדו מול הרוש, שיצא נפלא ורשם הצלה נהדרת.

דקה 90: יצחקי בעט מהאוויר מקצה הרחבה ומצא רק את הרשת החיצונית.

דקה 90+3: גלבאן הוציא כדור חופשי לעברו של לירן כהן שהפציץ מתוך הרחבה, הרוש הדף נפלא והכדור החוזר ננגח החוצה. מזל גדול לבית"ר.

הרכב בית"ר ירושלים: אריאל הרוש, חן עזריאל, אריק בנאדו, שמעון גרשון, אבי ריקן, קובי מויאל (שמואל קוזוקין, 85), עידן ורד (פאולו דה לה האסה, 82), עידן טל, עמית בן שושן, טוטו תמוז (ג'וניור ויסה, 71), ברק יצחקי

הרכב בני יהודה: דלה איינוגבה, איציק עזוז, דין מורי, איבן גארידו, כפיר אדרי, עמרי אפק (משה ביטון, 67), מהראן ראדי, סיניסה ליניץ' (לירוי צעירי, 79), ג'ורג' אמסיס (לירן כהן, 61), פדרו גלבאן, אלירן עטר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully