וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארגנטינה: סן לורנצו כבשה את הפסגה

הקבוצה של סימאונה ניצחה 0:1 את רוסאריו, ותפגוש בשבוע הבא את השנייה קולון, שגם ניצחה, לקרב עונה. בוקה מתאוששת

שבוע לפני הסופרקלאסיקו הענק של ארגנטינה ודרום אמריקה בין ריבר פלייט ובוקה ג'וניורס, נערך המחזור התשיעי של ליגת האפרטורה. הקבוצה של אלפיו באסילה אספה ניצחון דחוק 1:2 על טיגרה, בעוד המיז'ונריוס סיימו את משחקם ללא שערים עם הורקאן.

מי שכבשה את הפסגה היא סן לורנצו, שחיברה ניצחון רביעי ברציפות והיא הקבוצה היחידה עדיין ללא הפסד בליגה. סנלו ניצחה 0:1 את רוסאריו סנטראל. הפסגה בארגנטינה צפופה מאוד, כאשר לא פחות משבע קבוצות דולקות אחרי המוליכה לאחר שחצי עונה בדיוק עברה.

סן לורנצו - רוסאריו סנטראל 0:1

שער בודד של ברנרדו רומאו שתי דקות לפני סיומה של המחצית הראשונה הביאו לסנלו שלוש נקודות נוספות וניצחון רביעי ברציפות בדרך למקום הראשון בטבלה. סנלו ניצחה במחזור הראשון ועד המחזור השישי השיגה ארבע תוצאות תיקו, והיא היחידה ללא הפסד עדיין בליגה. בשבוע הבא תפגוש סן לורנצו למשחק עונה את קולון.

חימנסיה לה פלאטה - קולון 2:1

ניצחון החוץ המשכנע של האורחים מביא אותם למשחק בשבוע הבא נגד המוליכה, כשהם במקום השני, עם אפשרות טובה להעפיל במקרה של ניצחון ביתי לפסגה. הקבוצה של אנטוניו מוהמד השיגה ניצחון חמישי בשבעת משחקיה האחרונים. רובן מלדונאדו בשער עצמי (38) ואריאל גארסה (77, פנדל) כבשו לקולון, חוסה ויסקארה רק צימק (88).

ארחנטינוס ג'וניורס - ראסינג קלאב 0:2

אחרי ההפסד במחזור הקודם שבה הקבוצה המקומית לנצח, לאחר שעשתה זאת ארבעה משחקים ברציפות קודם לכן. אנדרס סקוטי (12) וסנטיאגו ריימונדה (36) כבשו לביתיים. לה אקדמיה ממשיכה את העונה הזוועתית שלה עם הפסד חמישי.

לאנוס - ולז סרספילד 1:1

אלופת הקלאוסורה יצאה למשחק חוץ והצליחה לאסוף רק נקודה, שהורידה אותה מהפסגה עד למקום הרביעי עקב הצפיפות הגדולה בליגה. מקסימיליאנו ולאסקז העלה את המקומיים ליתרון (17), ליאנדרו סומוזה איזן שמונה דקות לסיום.

ניואל'ס אולד בויס - אסטודיאנטס 1:2

הקבוצה הביתית השיגה ניצחון בית מרשים על מחזיקת גביע הליברטדורס, שאם הייתה מנצחת הייתה יכולה להעפיל למקום הראשון על חשבון ולז ולפני סנלו. חואקין בוגוסיאן (28) העלה את ניואל'ס ליתרון, כשליאנדרו בניטז השווה שתי דקות לאחר מכן. רולנדו סקיאבי כבש את שער הניצחון (78) מול הקבוצה לה סייע לזכות בגביע הליברטדורס כמושאל לפני מספר חודשים. ניואל'ס במקום השביעי, רק שתי נקודות מהמוליכה, אסטודיאנטס גם עם 17.

בוקה ג'וניורס - טיגרה 1:2

הקבוצה של אלפיו באסילה גברה על הלפני אחרונה ערב המחזור והורידה אותה למקום האחרון. בוקה מתאוששת מפתיחת העונה הרעה עם ניצחון שלישי רצוף, אבל היא עדיין במרחק של חמש נקודות מהמובילה. ניקולס גאיטן (50, 59) כבש לצהובים-כחולים, קרלוס לונה צימק (79).

אינדפנדיינטה - צ'אקריטה ג'וניורס 1:1

דווקא מול האחרונה בטבלה ערב המחזור נפלו השדים האדומים בבית ואיבדו שתי נקודות, שהיו יכולות להעלות אותה למקום השני בליגה. לאונל גליאנו (29) העלה את אינדפנדיינטה ליתרון, מתיאס אלוסטיזה השווה (58) והדהים את המקומיים.

הורקאן - ריבר פלייט 0:0

שבוע לפני הסופרקלאסיקו ושבועיים אחרי שהחליפה מאמן, ממשיכה ריבר בקו הלא טוב שלה עם תיקו בקרב תחתית. ריבר עם ניצחון בודד בתשעה משחקים, וכמו שזה נראה כעת היא יכולה להתנחם רק בעובדה שהמשחק נגד בוקה ייערך במונומנטאל.

משחקים נוספים:

ארסנאל - בנפילד 1:1
לארסנאל: איבן מרקונה (60), לבנפילד: סבסטיאן פרננדז (76).

אתלטיקו טוקומן - גודוי קרוז 1:1
לאתלטיקו: לואיס רודריגז (45, פנדל), לגודוי קרוז: חסוס ורה (56).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully