וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אריקסון לא רוצה להניח את מקל הנדודים?

באנגליה מדווח כי המנהל המקצועי של נוטס קאונטי מועמד לנבחרת שבדיה. שמו נקשר לאחרונה גם בנבחרת צפון קוריאה

האם המאמן השבדי סוון גוראן אריקסון ימשיך בשיטוטו ברחבי העולם בחיפוש אחר הג'וב האולטימטיבי? באנגליה מדווח כי המנהל המקצועי של נוטס קאונטי הוא אחד המועמדים למשרת אימון נבחרת שבדיה.

הסקנדינבים סיימו לאחרונה את בית מוקדמות המונדיאל במקום השלישי, כשדנמרק ופורטוגל מקדימות אותם. לאחר הכישלון נראה כי המאמן לארס לאגרבק יפה את מקומו. לאגרבק אימן את הנבחרת משנת 2000. עד 2004 אימן אותה בצוותא עם טומי סודרבג ומאותה שנה ועד היום בגפו.

אריקסון השבדי דחה לאחרונה שמועות שהוא לא מרוצה במדו ליין, ושהוא עומד לפרוש מהקבוצה למרות שחתם עימה על חוזה ארוך טווח בן חמש שנים. אלא שכמו דיווח זה, שמו של אריקסון הנהנתן נקשר לאחרונה גם כמועמד לאימון נבחרת צפון קוריאה שהעפילה לגביע העולם.

אריקסון, שהחל את קריירת האימון שלו בקבוצת דגרפורס השבדית ב-1977 ועבד גם בגטבורג, בנפיקה (שתי קדנציות), רומא, פיורנטינה, סמפדוריה ולאציו, מונה ב-2001 למנג'ר נבחרת אנגליה, אותה אימן עד אחרי המונדיאל בגרמניה. בעונת 2007/8 הדריך השבדי את מנצ'סטר סיטי, כששנה לאחר מכן עבר לאמן את נבחרת מקסיקו. אריקסון המשיך בנדודיו, כשהעונה הפתיע את כולם כשחתם בקבוצה מהליגה הרביעית באנגליה כאוטוריטה המקצועית העליונה במועדון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully