וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מקרה הבלון: השופט שאישר את השער כנראה ייענש

מומחים ושופטים לשעבר ביקרו בחריפות את מייק ג'ונס, על שלא פסל את שערו המוזר של בנט ב-0:1 של סנדרלנד על ליברפול

הצהובון הלונדוני, 'הסאן', מדווח היום (שני) כי שופט המשחק בין סנדרלנד וליברפול (0:1), מייק ג'ונס, עלול לספוג עונש הרחקה מהמחזור הבא עקב אישורו את שער הניצחון המוזר של החתולים השחורים במחזור הליגה האחרון שנערך ביום שבת.

כזכור, בדקה החמישית נכבש השער היחיד במשחק שכבר הוכרז באנגליה כשער המוזר ביותר בתולדות הפרמיירליג. לאחר שילד, אוהד ליברפול, העיף כדור גומי למגרש, שנח לו על קו רחבת החמש, שלח זמן מה אחר כך דארן בנט בעיטה שפגעה בטעות באותו בלון, הטעתה את פפה ריינה וחדרה פנימה. התנגשות הכדורים המצחיקה (של כדור המשחק והבלון) הביאה לכך שהבלון עף לכיוון אחד והכדור לכיוון אחר, כשריינה עצמו התבלבל ועקב אחר הבלון במעופו.

השופט ג'ונס ספג מאז המשחק ביקורת כבדה ממומחים ושופטי כדורגל לשעבר, שלא הצליחו להבין למה ג'ונס לא פסל את השער באשמת סעיף של 'התערבות חיצונית שאינה קשורה למשחק'. לפי חוקי פיפ"א, הבעיטה הייתה צריכה להיפסל והשופט היה צריך לפסוק כדור ביניים.

ג'ונס ועוזריו יצטרכו כעת לספק הסברים לאישור השער לבכירי התאחדות השופטים באנגליה. השער והניצחון כמובן לא יילקח מסטיב ברוס וסנדרלנד, רפא בניטז וליברפול כבר חטפו את המכה שלהם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully