וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע האתגר: צעד ענק למכבי ת"א לעבר הסיבוב השני

אלופת ישראל גברה 0:3 על סטרוייטל מינסק. הגומלין: בשבוע הבא בבלארוס. בר נצר: "עוד לא גמור". הילמן: "שיחקנו חכם"

מכבי תל אביב, אלופת ישראל בכדורעף גברים, ניצחה הערב (ראשון) 0:3 (18:25, 21:25, 22:25) את סטרוייטל מינסק הבלארוסית במשחק הראשון של הסיבוב הראשון במסגרת גביע האתגר האירופי, ונתנה לעצמה מקדמה מצוינת לגומלין בשבוע הבא בבלארוס.

לא בכל יום, או בכל משחק נתקלים שחקני אלופת ישראל בכדורעף ביריבה שהגובה הממוצע של שחקניה נע סביב שני מטרים ולמרות שרובם צעירים, אלו שחקנים שרשומים להם ברזומה כבר משחקים רבים במסגרת הליגה האירופית עם נבחרת בלארוס והשתתפות באליפויות עולם לנוער.

למרות שהאורחים הגיעו אחרי שישה משחקי ליגה בהם השיגו 100 אחוזי הצלחה, מול שניים בלבד של תל אביב, זוהר בר נצר, מאמן הצהובים, עשה שעות נוספות מול הדי.וי.די בצפייה בשני המשחקים של סטרוייטל אותם קיבל. צפה, שינן והעביר לשחקניו בצורה הטובה ביותר. מכבי תל אביב נתנה את אחת מתצוגות הכדורעף הטובות ביותר שנראו אי פעם מקבוצה ישראלית. אם בשנה שעברה כולם ידעו שניצחון במערכה בודדה מול סיסלי טרוויזו מאיטליה ייחשב להישג חסר תקדים, על הנייר גם הבלארוסים נראו מאיימים, אבל רק על הנייר.

משחק קבלה מצוין של הליברו עומרי שוורץ, לצד משחק חכם של ניקולס אפרון סידרו למכבי ניצחון 18:25 במערכה הראשונה. אריאל הילמן שסיים את המשחק עם 19 נקודות ב-68 אחוזי הצלחה נראה כמו שחקן ששייך לליגה אחרת. יחד עם החסימות של עומר רובינשטיין פלג, מכבי שיבשה לאורחים את המשחק והמאמן הבלארוסי נשאר אובד עצות, אחרי שקבוצתו כבר הובילה במערכה השנייה, עד שמכבי לחצה על הגז ועם 21:25 עלו ל-0:2 במערכות.

במערכה השלישית מכבי שיפרה בצורה משמעותית את משחק ההגנה וגם את אחוזי מכות הפתיחה בהן לקו במערכה הקודמת. הזר מאוריציו אורואה הביא את יכולותיו בהנחתות חכמות ומכבי הפגינה משחק שלאורחים לא הייתה תשובה. במצב של 19:24 החלו האורחים לנגוס ביתרון וחזרו עד ל-24:22, אבל אז השיגה מכבי את הנקודה האחרונה שקבעה כי היא צריכה לנצח מערכה בודדה ביום ראשון הבא בגומלין כדי להעפיל שלב, שם תמתין אחת משתי הקבוצות הטורקיות שמייצגות את אנקרה במפעל.

בסיום אמר זוהר בר נצר, מאמן מכבי תל אביב: "שום דבר לא גמור. הם מכירים אותנו עכשיו ואצלם זה יהיה סיפור שונה לגמרי". ניקולס אפרון הדגיש: "אנחנו באים לכל משחק לנצח. לא נבוא לשם כדי לנצח מערכה בודדה, אלא את המשחק כולו". הילמן המצטיין שכבר שיחק נגד רבים משחקני מינסק במסגרות הנוער השונות אמר: "שיחקנו חכם. שיבשנו להם את המשחק ועשינו לנו את העבודה לקצת יותר קלה בגומלין, אם כי זה לא יהיה טיול בבלארוס".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully