וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: עוד סוסים במירוץ

ננה כבש צמד למונאקו ב-0:2 על לאנס והיא רק שתי נקודות מהפסגה, כשגם לוריין בתמונה עם 1:4 על ניס. הפסד לפ.ס.ז'

איבוד הנקודות של קבוצות הצמרת אמש (שבת) הוסיף מרץ למונאקו, לוריין ופריס סן ז'רמן, שקיוו לנצל את משחקי ההשלמה שלהן על מנת לצמצם פערים מהפסגה. מונאקו עשתה זאת עם 0:2 על לאנס והתקרבה עד כדי שתי נקודות מליון הראשונה, לוריין הביסה 1:4 את ניס והיא במרחק של שלוש נקודות ורק פריס סן ז'רמן רשמה משחק חמישי ללא ניצחון, עם הפסד 1:0 בטולוז.

מונאקו - לאנס 0:2

הקבוצה של גי לאקומב לא יכלה לבקש יריבה נוחה יותר בסטאד לואי השני מאשר לאנס הנאיבית. כבר אחרי תשע דקות היה זה האיש של מונאקו העונה, ננה הברזילאי, שהשתלט על כדור שנהדף מהקורה לאחר נגיחה של צ'ו יאנג פארק, ובעט חזק בשמאל לרשת של ודראן רונייה. בדקה ה-66 שוב היו אלה פארק וננה. הברזילאי הוציא מתפרצת ומסר לפארק, שזרק עצמו ברחבה וסחט פנדל, אותו בעט ננה פנימה ללא קושי ועלה לראש טבלת המבקיעים בליגה עם השביעי שלו העונה. מונאקו במקום הרביעי, לאנס מתחת לקו האדום במקום ה-17.

לוריין - ניס 1:4

קבוצה נוספת שנמצאת מתחת לקו האדום היא ניס של דידייה אולה ניקול, ששוב הוכיחה כי יש לה את ההגנה הגרועה בליגה עם 20 שערי חובה. לוריין רחוקה רק שלוש נקודות מהמוליכה ליון, בזכות ניצחון במשחק שהיה אמור להסתיים בתוצאה גבוהה הרבה יותר. ארנול מבואמבה (39), מראמה והירואה (48), סיגמארי דיארה (77) וקווין גמיירו (89) כבשו ללוריין, לוק רמי (61) צימק.

טולוז - פריס סן ז'רמן 0:1

הקבוצה מהבירה הגיעה לאחר שלוש תוצאות תיקו רצופות ובסך הכל ארבעה משחקים ללא ניצחון לראשונה זה חמש שנים, והאריכה את הרצף לחמישה עם הפסד בטולוז. המשחק החלש קיבל את המפנה בדקה ה-74, אז שחקן הנבחרת הטרי מוסא סיסוקו בישל למגן הימני אלבין אבונדו את שער הניצחון. טולוז מתרחקת מעט מהתחתית ועולה למקום ה-12, פ.ס.ז' רק תשיעית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully